Nou een maand is niet mals. Maar die heb ook wel eens te pakken gehadquote:

Pics?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:21 schreef MCH het volgende:
Wat vonden jullie van de borsten van Stelle Bergsma in de Volkskrant laatst?

Wie?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:21 schreef MCH het volgende:
Wat vonden jullie van de borsten van Stelle Bergsma in de Volkskrant laatst?

Ik ben haar omaquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus een tijdje dat jij Stelle Bergsma was maar zij is iets voller.

Ik vraag het wel even aan mijn vaderquote:

Het was goed om weer eens vooruit te kijken vooralquote:

Prachtigquote:

Waar jij?quote:

Zekerquote:

Nou nou je bent niet de jongste meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik daar nu al over nadenk, ik denk dat het me überhaupt geen zak uitmaakt

Ik ben pas 30quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou je bent niet de jongste meer

Precies ouwe lulquote:

Als jeje onder zon boom laat begraven word je er onderdeel vanquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou je bent niet de jongste meer

nou ik laat me op zee loslatenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als jeje onder zon boom laat begraven word je er onderdeel van

Ik snoep nooitquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou een lekker jong snoepje voor je zijn

Ik laat me eigen invriezen totdat er een techniek bestaat die je weer tot leven kan wekkenquote:

Deze tijd is al kut genoeg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik laat me eigen invriezen totdat er een techniek bestaat die je weer tot leven kan wekken

Tofquote:

Klaar is klaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik laat me eigen invriezen totdat er een techniek bestaat die je weer tot leven kan wekken

Ja en als mijn tijd komt is het primaquote:

,quote:

En dan wordt je wakker is FoK! er niet meer ...quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]

vast wel iets betersquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan wordt je wakker is FoK! er niet meer ...

Spring je meteen de vriezer weer in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Moet je voor je voorstellen als je ergens in de 18de eeuw bent ingevroren en je word nu wakker hehe

Je zal best honger hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Moet je voor je voorstellen als je ergens in de 18de eeuw bent ingevroren en je word nu wakker hehe

Met een beetje mazzel werd de vriezer af en toe bijgevuld met eten.quote:

Of met andere ingevrorenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel werd de vriezer af en toe bijgevuld met eten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |