Een half uurtje geleden boeide het je niet en kwam ie toch tekort.quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV gaat 4-4-2 spelen. Lammers was de beoogd basisspits naast Malen. Nu heb je alleen nog Romero (altijd geblesseerd), Piroe (komt tekort) en Madueke (te jong en eigenlijk een buitenspeler). Moet dus zeker wat bij.
Uh, ja klopt. Maar dan was het nog wel een beoogd basisspeler die je moet vervangen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden boeide het je niet en kwam ie toch tekort.
Lijkt me niet goed genoeg voor Atalanta eigenlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het wel een opvallende aankoop van Atalanta. (mocht het rondkomen)
Mij ook niet nee, dat bedoelde ik ongeveer.quote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed genoeg voor Atalanta eigenlijk.
Zo ga je om met de club die je de afgelopen 10 jaar opgeleid heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 21:30 schreef Zorro het volgende:
Je loopt een jaar te revalideren en zodra je hersteld bent ga je er vandoor. Ook nog eens na mondeling toe te zeggen.
Sympathieke kerel ben je dan.
Daar ging ik ook wel voorzichtig vanuit ja.quote:Op maandag 7 september 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook niet nee, dat bedoelde ik ongeveer.
Niet heel chique neequote:Op maandag 7 september 2020 21:30 schreef Zorro het volgende:
Je loopt een jaar te revalideren en zodra je hersteld bent ga je er vandoor. Ook nog eens na mondeling toe te zeggen.
Sympathieke kerel ben je dan.
Zeker, en Lammers lijkt mij ook wat een andere smaak dan er al aanwezig is.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel voorzichtig vanuit ja.
Voor PSV is het wel vervelend, niet omdat Lammers zo’n geweldenaar is maar de spoeling wordt zo wel erg dun
Nu bestaat onze aanval inderdaad alleen uit snel groot sterk jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, en Lammers lijkt mij ook wat een andere smaak dan er al aanwezig is.
Salaris: 10 miljoen USD (2019)quote:Op maandag 7 september 2020 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend een geruchtje over Zahavi. Speelt in China maar nog maar contract voor 4 maanden.
Ajax pyjama.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Weg met die pruikenkop
Probeer Dost weg te kapen voor de neus vn Brugge
Welke miljoenen verdampen?quote:Op maandag 7 september 2020 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Daar verdampen weer wat miljoenen, wie is zijn zaakwaarnemer, Raiola toevallig?
Ik schrok trouwens dat ie al 23 is
Dost, leuk voor als je 4e wil worden ja.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Weg met die pruikenkop
Probeer Dost weg te kapen voor de neus vn Brugge
En 10 miljoen weggooien?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:50 schreef Gutanoth het volgende:
Áls dit waar is, lekker weg laten rotten op de bank bij jong psv
Als zij 10 miljoen voor Lammers willen betalen.. kun je vast wel iets van vergelijkbaar niveau voor krijgenquote:
Dat is een openingsbod ja, en daarnaast betaal je in jouw geval ook nog een jaar salaris voor niks. Dat lijkt me niet heel handig allemaal.quote:
dus het zal 7-8 worden met clausules die10 kunnen opleveren of zoiets, heeft verder weinig zin om zo'n speler aan z'n contract te houdenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een openingsbod ja, en daarnaast betaal je in jouw geval ook nog een jaar salaris voor niks. Dat lijkt me niet heel handig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |