Ik hang nu de slingers op.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo. Goed nieuws: nieuw stuurtje komt vandaag aan!
Kan je eindelijk doen alsof jij achter het stuur zit wanneer je met het busje weer naar school gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo. Goed nieuws: nieuw stuurtje komt vandaag aan!
En terecht. Ik ga er stevig op vooruit. Betere force feedback, pedalen, en ik krijg ook een koppelingspedaal erbijquote:
Precies. Lijkt me echt machtig om zo’n kolos van een voertuig te besturenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je eindelijk doen alsof jij achter het stuur zit wanneer je met het busje weer naar school gaat.
Nou super, ben blij voor je.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En terecht. Ik ga er stevig op vooruit. Betere force feedback, pedalen, en ik krijg ook een koppelingspedaal erbijkan je in F1 2020 instellen als koppeling
@:kiid
Ik zal het heugelijke nieuws ook even melden in het F1 topic.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal het heugelijke nieuws ook even melden in het F1 topic.
FUCKING VET!!!!!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Dit stuurt smooth jonge
Heerlijke feel dit boh
Idemquote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Salma HayekIs 54 geworden.
Zou nog steeds zwaaaaaar.
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Je moeder zat gisteravond nog bij @Amarantha en mij aan de ketting!quote:Op donderdag 3 september 2020 03:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo hij is doorgegeven aan jou veel plezier ermee Ahahahaha net een kettingbrief die @:Rozevla
Justin en Fugue ❤quote:Op donderdag 3 september 2020 08:21 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Succes aan het nieuwe koppeltje.
Oh Haags. Nee dank je er is hier maar een mod die mijn aandacht heeftquote:Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een rijk man, eigen bedrijf ook en vaak een redder in nood.
Waar is die kneus eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh Haags. Nee dank je er is hier maar een mod die mijn aandacht heeft
Haags?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar is die kneus eigenlijk?
En ik maar denken dat je hier voor mij was.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet gezocht, joh! Wie heeft een man nodig? 🤪
Nee, ik dacht aan die lul de behanger die mod was van RenP en laatst van de Klb.quote:
Haha Sounddragon zeker. Die heeft me geblokkeerdquote:Op donderdag 3 september 2020 13:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan die lul de behanger die mod was van RenP en laatst van de Klb.
Voorzien van weinig inzicht in mens en gezag, zal wel prima bij jou passen inderdaad.
nee ene o.us oidquote:Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha Sounddragon zeker. Die heeft me geblokkeerd
@Sounddragonquote:Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha Sounddragon zeker. Die heeft me geblokkeerd
Heb alleen alci's geblockt die in mijn dm kwamen met onsamenhangende betogenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:45 schreef scrupuleus het volgende:
Mensen blokkeren
Alleen bij prof heb ik daar soms de behoefte aan maar ach zoveel voegt hij ook niet toe.
Bakkes, vetklepquote:Op donderdag 3 september 2020 13:40 schreef Solotovski het volgende:
Haags, slechtste mod ooit
Wat een waardeloze mongool is dat
@:justin_case
Ik heb ook een aardige lijst op blok hoor. Lekker rustig vriend.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:45 schreef scrupuleus het volgende:
Mensen blokkeren
Alleen bij prof heb ik daar soms de behoefte aan maar ach zoveel voegt hij ook niet toe.
Is aanstaande collega dat is niet handigquote:Op donderdag 3 september 2020 13:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen voor de neuk of willen jullie meer?
Ja maar jij bent ook een populair figuurquote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb ook een aardige lijst op blok hoor. Lekker rustig vriend.
Eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een populair figuur
okquote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is aanstaande collega dat is niet handig
Huh een lege postquote:Op donderdag 3 september 2020 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
Zie je geen posts van iemand die je geblokkeerd hebt dan?
wat ik veel, zit je te azen op een abo ofzoquote:Op donderdag 3 september 2020 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
Zie je geen posts van iemand die je geblokkeerd hebt dan?
Nee, gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat ik veel, zit je te azen op een abo ofzo
ik weet niet wie je bent hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe anonimiseer je jouw account?
Nee niet doenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe anonimiseer je jouw account?
Bedankt voor je mening knul.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:05 schreef scrupuleus het volgende:
O op anoniem gaan..
log gewoon niet meer in denk ik dan.
Fok heeft toch niet zoveel bestaansrecht meer, dus we zijn binnen 5 maanden allen op anoniem.
En wellicht dat je het wel weer leuk vindt als je over een tijdje weer komt kijken.
Daarnaast kan je ook altijd leuk dmen met een eenzame boi als @:solotovski
Graag gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening knul.
En dat terwijl je me niet eens kent.. *pinkt traantje weg*quote:Op donderdag 3 september 2020 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ben er altijd voor je.
Er zijn nieuwe afleveringen van Luciferquote:Op donderdag 3 september 2020 14:19 schreef Solotovski het volgende:
Ben nu maar begonnen met the wire
Gvd ik mis 24 nu al
Dat kijk ik niet want dat vind ik geen flikker aanquote:Op donderdag 3 september 2020 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe afleveringen van Lucifer
Ik hoop gewoon niet dat je voor een trein gaat springen ofzoquote:Op donderdag 3 september 2020 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dat terwijl je me niet eens kent.. *pinkt traantje weg*
Het begin is meestal het beste, geniet ervan makker.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet want dat vind ik geen flikker aan
Ik vind jou geen flikker aanquote:Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt als jouw probleemquote:Op donderdag 3 september 2020 14:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind jou geen flikker aan
kan haar alleen van Supergirl.7zipquote:
Ja wie nietquote:Op donderdag 3 september 2020 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
kan haar alleen van Supergirl.7zip
Closequote:Op donderdag 3 september 2020 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja zal ook wel zoiets als Anne of Vivienne zijn.
Fok bestaan uit 10 leden met 25.000 kloontjesquote:Op donderdag 3 september 2020 14:05 schreef scrupuleus het volgende:
O op anoniem gaan..
log gewoon niet meer in denk ik dan.
Fok heeft toch niet zoveel bestaansrecht meer, dus we zijn binnen 5 maanden allen op anoniem.
En wellicht dat je het wel weer leuk vindt als je over een tijdje weer komt kijken.
Daarnaast kan je ook altijd leuk dmen met een eenzame boi als @:solotovski
De programma’s van Fred van leer zijn natuurlijk meer jouw cup off cum natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Spruitjes.....quote:Op donderdag 3 september 2020 17:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik eet spruitjes en ze zijn godverdomme lekker
Wat fijn dat je nog kunt proeven na al dat drugsgebruik @UitStralingquote:Op donderdag 3 september 2020 17:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik eet spruitjes en ze zijn godverdomme lekker
Heeey beste user van KLBquote:
Heb je de oorzaak wel eens bij jezelf gezocht , mijn waarde mortie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan toch steeds mis
Bedoel meer dat ze jou toch steeds verlatenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je de oorzaak wel eens bij jezelf gezocht , mijn waarde mortie?
Kelderdeur niet op slot gedaan hequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze jou toch steeds verlaten
Ingeruild voor een Turkse amateur voetballerquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kelderdeur niet op slot gedaan he
T is wat hequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ingeruild voor een Turkse amateur voetballer
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
faaackkkkkkkkk
in de corona periode is hier poolse kroeg geopend
het loopt fucking goed allemaal geile oostblok snollen
zal ik es binnenwandelen
Om in een keer die kroeg leeg te krijgen met je lelijke kraaienkop???quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
faaackkkkkkkkk
in de corona periode is hier poolse kroeg geopend
het loopt fucking goed allemaal geile oostblok snollen
zal ik es binnenwandelen
Lolllquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Om in een keer die kroeg leeg te krijgen met je lelijke kraaienkop???
Heeeeeeey beste ex mod van KLBquote:
Je bent in de war met @Mortaxxquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeeeeeey beste ex mod van KLB
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
quote:
Niet weten dat je Dumpert troep niet kan embedden terwijl ze die plaatjes zelf gewoon jatten en dat best wel hypocriet isquote:
Dima is geen DIG autist maar een gewone. Hoef je niet zo gemeen te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet weten dat je Dumpert troep niet kan embedden terwijl ze die plaatjes zelf gewoon jatten en dat best wel hypocriet is
quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[ afbeelding ]
wat een bak
10/ 10 zou achterop zitten en bang zijn maar adrenaline is adrenaline.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[ afbeelding ]
wat een bak
Hou je maar goed vast dan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:55 schreef Azula het volgende:
[..]
10/ 10 zou achterop zitten en bang zijn maar adrenaline is adrenaline.
Dat lijkt me wel enigszins verstandig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Hou je maar goed vast dan.
De tering wat zou ik je graag op je bek willen slaan irl om dit soort opmerkingen maar gelukkig zitten we veilig.quote:
Kom naar Kortenhoef, je gaat weg met een fontanel.quote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De tering wat zou ik je graag op je bek willen slaan irl om dit soort opmerkingen maar gelukkig zitten we veilig.
Vandaag er een proefrit met gemaakt, viel wat tegen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel enigszins verstandig.
quote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom naar Kortenhoef, je gaat weg met een fontanel.
TR, bedreigingquote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom naar Kortenhoef, je gaat weg met een fontanel.
gadverquote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Catje en ik kunnen vast niet van elkaar afblijven als we elkaar eindelijk kunnen aanraken
Viesquote:Op zondag 6 september 2020 18:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Catje en ik kunnen vast niet van elkaar afblijven als we elkaar eindelijk kunnen aanraken
Bij deze een uitnodiging voor mmfquote:
Watquote:Op zondag 6 september 2020 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij deze een uitnodiging voor mmf
Welk jaar en wat?quote:Op zondag 6 september 2020 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Studeren of urenlang in bad liggen
Tuurlijkquote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De tering wat zou ik je graag op je bek willen slaan irl om dit soort opmerkingen maar gelukkig zitten we veilig.
Ze passen anders prima in je dikke hoerenmoederquote:Op zondag 6 september 2020 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Jij wel met je pap armpjes.
Denk ik ook wel.quote:Op zondag 6 september 2020 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze passen anders prima in je dikke hoerenmoeder
Wanneer weer usa makker?quote:Op zondag 6 september 2020 19:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Denk ik ook wel.
Die hoer is opgerekt van hier tot Tokio
Oh ga je nu ineens preuts doen terwijl half studerend Nederland je in je blote kont heeft gezien.quote:
Hij bedoelde MMG, de AH vulploegmedewerker die post over roze grafstenen voor kleine kinderen.quote:
Nee hoor mn billetjes zijn exclusiefquote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ga je nu ineens preuts doen terwijl half studerend Nederland je in je blote kont heeft gezien.
Hi honeyquote:
Wat heb jij tegen mn fiancequote:Op zondag 6 september 2020 21:17 schreef Fugue het volgende:
Haha kijk die catkneus hard proberen bij opso
Leeft hij nog? Zolang niks meer vernomen van MMGYMYCMBquote:Op zondag 6 september 2020 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij bedoelde MMG, de AH vulploegmedewerker die post over roze grafstenen voor kleine kinderen.
Kerel, tyf eens op manquote:
Nou ja zeg doe niet zo jaloersquote:Op zondag 6 september 2020 21:17 schreef Fugue het volgende:
Haha kijk die catkneus hard proberen bij opso
Omdat seks in je eentje lastig is.quote:Op maandag 7 september 2020 10:37 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het toch dat zoveel collega's met elkaar seks op het werk hebben
hi Noelquote:Op zondag 6 september 2020 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze passen anders prima in je dikke hoerenmoeder
Ff rondje bejaardentehuis meepakken dusquote:Op maandag 7 september 2020 11:44 schreef Rozevla het volgende:
Net te horen gekregen dat ik in contact ben geweest met een coronalijer.
Of ik bij klachten direct contact wil opnemen met een test centrum.
Ja doei, rot lekker op met je Coronaik ga absoluut niet mee doen met die onzin.
quote:Op maandag 7 september 2020 11:51 schreef Solotovski het volgende:
Ff rondje bejaardentehuis meepakken dus
TR voor zwarte piet afbeelding..quote:Op maandag 7 september 2020 11:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel eerst ff je mondkapje opdoen.
echt he, gewoon een week spuug sparen in een plantenspuit en dan rijdend uit het raam sprayenquote:Op maandag 7 september 2020 11:44 schreef Rozevla het volgende:
Net te horen gekregen dat ik in contact ben geweest met een coronalijer.
Of ik bij klachten direct contact wil opnemen met een test centrum.
Ja doei, rot lekker op met je Coronaik ga absoluut niet mee doen met die onzin.
Nee dat is Aquariumquote:Op maandag 7 september 2020 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TR voor zwarte piet afbeelding..
Is dit de Zwarte Pestpiet?
Lekker lekker. Welke film ga je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Goed hoor. Zo school, vanavond bios.
En met u.
Tenet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lekker lekker. Welke film ga je?
Ga je vandaag nog wat actiefs doen?quote:
rond rijden in Hilversum en kut filmpjes makenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog wat actiefs doen?
Net de schuur opgeruimd, actief genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog wat actiefs doen?
Lekker man, straks weer voor een heel weeshuis vreten en volgende week weer afvragen waarom je niet bent afgevallenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Net de schuur opgeruimd, actief genoeg.
Jij weetquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, straks weer voor een heel weeshuis vreten en volgende week weer afvragen waarom je niet bent afgevallen
Het boeit je ook helemaal niks he. Zolang je maar aandacht en donaties krijgtquote:
Fiets voor de dag gehaald?quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar ik ontvang geen donaties op BradgeTV.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het boeit je ook helemaal niks he. Zolang je maar aandacht en donaties krijgt
Gewoon om te kijken, niet om te fietsen.quote:
Ah kutzooi, was er een frikandel achter de kast gevallen??quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ah kutzooi, was er een frikandel achter de kast gevallen??
Zou hem flappie noemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef Solotovski het volgende:
Ik probeerde net een gewond konijntje te vangen op de parkeerplaats. Hele broek vies, achter dat ding aangegaan met een kartonnen doos.
Hij liet zich niet vangen dus krijg dan de tering maar
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewonde dieren moet je nog een keer overheen rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef Solotovski het volgende:
Ik probeerde net een gewond konijntje te vangen op de parkeerplaats. Hele broek vies, achter dat ding aangegaan met een kartonnen doos.
Hij liet zich niet vangen dus krijg dan de tering maar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
#Vlog 12 - afvallen gaat HELEMAAL FOUT
Hoe ziet de perfecte relatie eruit?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe ziet de perfecte drol eruit?
Goede poep is gevormd als een worst, met lichte barstjes aan de buitenkant of helemaal glad. Het heeft een dunne laag slijm, is zwaarder dan water en behoudt zijn vorm in de toiletpot. Ook heb je (bijna) geen toiletpapier nodig.
Jaloersquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe ziet de perfecte relatie eruit?
Dima & supergurl
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dima & supergurl
Met Rozevla mastruberend naast jullie bedquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dima & supergurl
Heb er ook al 24 achter de kiezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:16 schreef Rozevla het volgende:
WAT BEN IK DIE HOEREN CORONA TOCH GODVERDOMME ZAT ZEG!!!!!!
@:plompzakker
NEEEEEE WANT CORONAAAAAA DUS JE MAG NIET DICHTER ALS 1,5 METER IN DE BUURT VAN JE KERSTBOOM KOMEN OM JE BALLEN ERIN TE SMIJTEN OKE BEDANKT CHINA SPREEK IK MET DE BRANDWEER??? HAALLLLOOO???quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:25 schreef Solotovski het volgende:
KOEKOEK ITS ALMOST THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
KOEKOEK JAZEKERRR
Dit is een SC.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:36 schreef kree het volgende:
Ok waar gaat deze nou weer over want geen topic van mij? En geen zin om het helemaal weer terug te gaan zoeken. Maar wat heb ik hier mee te maken?
Nee hoor gaat heel makkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:40 schreef kree het volgende:
Dit soort topics zijn nl heel lastig te volgen of je moet 100 uur gaan besteden om alles dan weer terug te gaan lezen.
Nou toch alleen maar leuk? Weet niet wat ik er zo snel over moet zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee hoor gaat heel makkelijk.
De rode draad is dat @:amarantha mij verkering heeft gevraagd en ik ja heb gezegd eigenlijk.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De rode draad is dat @:amarantha mij verkering heeft gevraagd en ik ja heb gezegd eigenlijk.
Duidelijk,quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon feliciteren, knakworstquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nou toch alleen maar leuk? Weet niet wat ik er zo snel over moet zeggen eigenlijk.
Wanneer ama op der knieën gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
wat is er?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:18 schreef Rozevla het volgende:
@:amarantha
@:yvonne
@:solotovski
@:viesdik
@:jancees
@:GGMM
@:Kree
HIER KOMEN!!!!
Misschien zouden we wat meer vrienden hebben als jij je wat opener opstelt.....quote:
Nou dat klinkt gezellig//. Not. Ik kan er niks aan doen lees sommige stukken mee maar hier wist ik niks van of het verhaal ervoor en ga het niet eens terugzoeken ook. Dat is sc.quote:
is goedquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil jij frituren op ons feestje ?
Ook waar vanaf?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wanneer ama op der knieën gaat.
Zij is de leider eigenlijk.
Als ze zegt spring vraag ik hoe hoog en hoeveel keer.
Frituur feestje. Nu eet ik niet zo heel veel. Maar paar bitterballen gaan er altijd wel in.quote:
@Plompzakkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Frituur feestje. Nu eet ik niet zo heel veel. Maar paar bitterballen gaan er altijd wel in.
wel goeie ballenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:plompzakker
Bitterballen.
Jij hebt tips
Ja iedereen wilt mij zien, dat had ik al in meerdere topics vernomen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:57 schreef kree het volgende:
Er is nog steeds een ideeen lijstje het met meet tips. Ok eigenlijk niet alleen voor dit topic. Maar geen moeite om die uit te breiden verder.
Bamischijvenquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wel goeie ballen
die grote
en mini frikandels
eventueel ook vlammetjes en loumpies
kaassoufleetjes en kipcorns
gewoon alles in de mix.. burnen en zuigen aan flessen mayo
Euhm ok. Na ik niet echt zozeer hoor maar sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen in het echt ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja iedereen wilt mij zien, dat had ik al in meerdere topics vernomen.
Echt ziek die liefde voor mij
Ik had laatst een krokodelquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wel goeie ballen
die grote
en mini frikandels
eventueel ook vlammetjes en loumpies
kaassoufleetjes en kipcorns
gewoon alles in de mix.. burnen en zuigen aan flessen mayo
Weet ik toch lieverdquote:Op woensdag 9 september 2020 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ok. Na ik niet echt zozeer hoor maar sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen in het echt ook.
gefrituurde groenteblokken met sliertenquote:
Stiekem verliefd op "wilt" .quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja iedereen wilt mij zien, dat had ik al in meerdere topics vernomen.
Echt ziek die liefde voor mij
ik had laatst een vleesoufleequote:Op woensdag 9 september 2020 00:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had laatst een krokodel
Kruising tussen een kroket en frikandel
Toch wel wennen hoor
Ja jullie weten beetje meer over mij alsdat ik denk onderhand. Haha maar komt omdat ik eerlijk ben.quote:
Klinkt nog niet echt aantrekkelijk moet ik zeggen.....quote:Op woensdag 9 september 2020 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik had laatst een vleesouflee
dat is een frikandel in de vorm van een kaassouflee maar met de inhoud van een kroket
raar
En gek in je kopquote:Op woensdag 9 september 2020 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jullie weten beetje meer over mij alsdat ik denk onderhand. Haha maar komt omdat ik eerlijk ben.
En omdat je veel prijs geeftquote:Op woensdag 9 september 2020 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jullie weten beetje meer over mij alsdat ik denk onderhand. Haha maar komt omdat ik eerlijk ben.
Whah valt wel mee denk. Afgezien dat ik het sowieso geen goed idee vin om mensen op forum posts al een stempel te geven.quote:
Mensen op internet hebben allemaal een masker opquote:Op woensdag 9 september 2020 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Whah valt wel mee denk. Afgezien dat ik het sowieso geen goed idee vin om mensen op forum posts al een stempel te geven.
Kan wel aardig los gaan ja. Maar aan de anderekant in het echt mogen mensen mij wel.
Een dikke berelul zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |