Gewoon om te kijken, niet om te fietsen.quote:
Ah kutzooi, was er een frikandel achter de kast gevallen??quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Net de schuur opgeruimd, actief genoeg.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ah kutzooi, was er een frikandel achter de kast gevallen??
Zou hem flappie noemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef Solotovski het volgende:
Ik probeerde net een gewond konijntje te vangen op de parkeerplaats. Hele broek vies, achter dat ding aangegaan met een kartonnen doos.
Hij liet zich niet vangen dus krijg dan de tering maar
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewonde dieren moet je nog een keer overheen rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef Solotovski het volgende:
Ik probeerde net een gewond konijntje te vangen op de parkeerplaats. Hele broek vies, achter dat ding aangegaan met een kartonnen doos.
Hij liet zich niet vangen dus krijg dan de tering maar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
#Vlog 12 - afvallen gaat HELEMAAL FOUT
Hoe ziet de perfecte relatie eruit?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe ziet de perfecte drol eruit?
Goede poep is gevormd als een worst, met lichte barstjes aan de buitenkant of helemaal glad. Het heeft een dunne laag slijm, is zwaarder dan water en behoudt zijn vorm in de toiletpot. Ook heb je (bijna) geen toiletpapier nodig.
Jaloersquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe ziet de perfecte relatie eruit?
Dima & supergurl
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dima & supergurl
Met Rozevla mastruberend naast jullie bedquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dima & supergurl
Heb er ook al 24 achter de kiezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:16 schreef Rozevla het volgende:
WAT BEN IK DIE HOEREN CORONA TOCH GODVERDOMME ZAT ZEG!!!!!!
@:plompzakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |