Ik hang nu de slingers op.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo. Goed nieuws: nieuw stuurtje komt vandaag aan!
Kan je eindelijk doen alsof jij achter het stuur zit wanneer je met het busje weer naar school gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo. Goed nieuws: nieuw stuurtje komt vandaag aan!
En terecht. Ik ga er stevig op vooruit. Betere force feedback, pedalen, en ik krijg ook een koppelingspedaal erbijquote:
Precies. Lijkt me echt machtig om zo’n kolos van een voertuig te besturenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je eindelijk doen alsof jij achter het stuur zit wanneer je met het busje weer naar school gaat.
Nou super, ben blij voor je.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En terecht. Ik ga er stevig op vooruit. Betere force feedback, pedalen, en ik krijg ook een koppelingspedaal erbijkan je in F1 2020 instellen als koppeling
@:kiid
Ik zal het heugelijke nieuws ook even melden in het F1 topic.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal het heugelijke nieuws ook even melden in het F1 topic.
FUCKING VET!!!!!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Dit stuurt smooth jonge
Heerlijke feel dit boh
Idemquote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Salma HayekIs 54 geworden.
Zou nog steeds zwaaaaaar.
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Azula het volgende:
Je moeder zat gisteravond nog bij @Amarantha en mij aan de ketting!quote:Op donderdag 3 september 2020 03:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo hij is doorgegeven aan jou veel plezier ermee Ahahahaha net een kettingbrief die @:Rozevla
Justin en Fugue ❤quote:Op donderdag 3 september 2020 08:21 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Succes aan het nieuwe koppeltje.
Oh Haags. Nee dank je er is hier maar een mod die mijn aandacht heeftquote:Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een rijk man, eigen bedrijf ook en vaak een redder in nood.
Waar is die kneus eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh Haags. Nee dank je er is hier maar een mod die mijn aandacht heeft
Haags?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar is die kneus eigenlijk?
En ik maar denken dat je hier voor mij was.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet gezocht, joh! Wie heeft een man nodig? 🤪
Nee, ik dacht aan die lul de behanger die mod was van RenP en laatst van de Klb.quote:
Haha Sounddragon zeker. Die heeft me geblokkeerdquote:Op donderdag 3 september 2020 13:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan die lul de behanger die mod was van RenP en laatst van de Klb.
Voorzien van weinig inzicht in mens en gezag, zal wel prima bij jou passen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |