quote:Op woensdag 9 september 2020 18:58 schreef Tjacka het volgende:
PakJohanCruijffschaal podcast is online
We zitten hier in het Ajax topic. PSV Podcasts bespreek je maar in het PSV topicquote:
Dit is van zichzelf al een hele slechte grap, laat staan als die wedstrijd helemaal niet op het program staat.quote:
Kon e rzelf wel om lachenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is van zichzelf al een hele slechte grap, laat staan als die wedstrijd helemaal niet op het program staat.
Thanks voor de reminder, had abonnement nog niet goed ingesteld. Leuke aflevering weer.quote:
ga het weer proberen, gisteren was de apple versie er gewoon nog niet en spotify heb ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 15:42 schreef manny het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, had abonnement nog niet goed ingesteld. Leuke aflevering weer.
Boomer.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga het weer proberen, gisteren was de apple versie er gewoon nog niet en spotify heb ik niet
Het zijn lieve mannenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:42 schreef manny het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, had abonnement nog niet goed ingesteld. Leuke aflevering weer.
weet ik, heb het ook gehad maar teveel spam, daar werd ik echt niet goed van dus heb het verwijderdquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boomer.
Spotifiy kun je ook gewoon gratis gebruiken hé, zeker met podcasts heb je ook geen last van reclame.
Ik heb van mijn grote vriend @maxi-mus begrepen dat we zo totaal niet gaan spelen. Ik denk ook niet dat we morgen zo gaan spelen trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Simmertje het volgende:
We kunnen eindelijk weer discussiëren over de opstelling jongens. Denken jullie dat we morgen al Neres en Antony samen voorin gaan zien? Zou zelf zo beginnen:
Onana
Mazraoui - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Gravenberch - Promes - Alvarez
Antony - Tadic - Neres
(let niet op de volgorde)
Eventueel Blind laatste half uur inbrengen voor het ritme.
Dit lijkt me aardig in de buurt te komen hoor. Hoewel ik Tadic Traoré/Huntelaar Antony ook prima vind. En Dest/Maz is mij om het even momenteel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb van mijn grote vriend @:maxi-mus begrepen dat we zo totaal niet gaan spelen. Ik denk ook niet dat we morgen zo gaan spelen trouwens.
Neres staat daar in de basis?????quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt me aardig in de buurt te komen hoor. Hoewel ik Tadic Traoré/Huntelaar Antony ook prima vind. En Dest/Maz is mij om het even momenteel.
Dat zou zomaar kunnen, ik dacht zelf van niet maar het ligt dicht bij elkaar. Mijn opmerking ging er ook vooral om dat we na een blessure van Promes/Neres niet met Ekkelenkamp gaan voetballen want Neres kan prima op de bank.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neres staat daar in de basis?????
ik weet niet of Neres al goed is voor een wedstrijd en of Labyad wel fit is maar zo ja dan denk ik dat hij met Tadic-Labyad-Antony begintquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Simmertje het volgende:
We kunnen eindelijk weer discussiëren over de opstelling jongens. Denken jullie dat we morgen al Neres en Antony samen voorin gaan zien? Zou zelf zo beginnen:
Onana
Mazraoui - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Gravenberch - Promes - Alvarez
Antony - Tadic - Neres
(let niet op de volgorde)
Eventueel Blind laatste half uur inbrengen voor het ritme.
maar jouw opstelling met Blind dan lijkt me wel de CL opstellingquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Simmertje het volgende:
Ten Hag kennende zal hij inderdaad met Labyad gaan beginnen, maar volgens mij is Neres wel gewoon weer fit.
nog 3 weken toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Het vervelende is dat ik nu steeds meer hoop krijg dat Tagliafico en Onana blijven. Hoe dichterbij de transfer deadline komt des te meer ik daar vanuit ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |