Dat middenveld is toch helemaal niet op orde. Gravenberch en Kudus heb ik bij allebei veel verwachtingen maar die kunnen niet samen in de pivot en dan hebben we verder alleen Alvarez en Taylor waar we op moeten gokken.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:13 schreef Simmertje het volgende:
Voorin hebben we echt enorme luxe aankomend seizoen. Mochten Tagliafico en Onana blijven dan hebben we echt een prima selectie en hoeft er van mij niemand bij. Tijd begint wel te dringen voor deze twee spelers, zou niet mogen dat ze opeens een week voor het sluiten van de transfermarkt alsnog vertrekken.
Wanneer Tagliafico blijft heb je ook nog Martinez voor het middenveld en daarnaast zal Promes zeer waarschijnlijk als nummer 10 gaan fungeren. Je gaat niet een Neres of Antony op de bank houden.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is toch helemaal niet op orde. Gravenberch en Kudus heb ik bij allebei veel verwachtingen maar die kunnen niet samen in de pivot en dan hebben we verder alleen Alvarez en Taylor waar we op moeten gokken.
Martinez is al de back-up van drie posities. Bij twee missende spelers zit je zo dus al met een groot probleem.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wanneer Tagliafico blijft heb je ook nog Martinez voor het middenveld en daarnaast zal Promes zeer waarschijnlijk als nummer 10 gaan fungeren. Je gaat niet een Neres of Antony op de bank houden.
je zal moeten gaan accepteren dat Alvarez een basisplek heeft, ik denk dat Kudus het goed zou kunnen doen op die positie maar ook Ten Hag kiest voor de "De Roon variant"quote:Op woensdag 9 september 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is toch helemaal niet op orde. Gravenberch en Kudus heb ik bij allebei veel verwachtingen maar die kunnen niet samen in de pivot en dan hebben we verder alleen Alvarez en Taylor waar we op moeten gokken.
Ik vind dat maar dom, je hebt er meer last van dan dat je er profijt van hebt om zo'n type op te stellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zal moeten gaan accepteren dat Alvarez een basisplek heeft, ik denk dat Kudus het goed zou kunnen doen op die positie maar ook Ten Hag kiest voor de "De Roon variant"
dus dan krijg je Gravenberch-Alvarez- Promes en voorin Neres-Tadic-Antony
Martinez was vorig jaar heel goed op het middenveld. Die noem je niet eens.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martinez is al de back-up van zowel Blind als Tagliafico.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Martinez was vorig jaar heel goed op het middenveld. Die noem je niet eens.
Als Blind of Nico niet mee doet dan zal hij één van die posities kunnen overnemen. Als dat zo is zet je Kudus of Alvarez op het middenveld.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martinez is al de back-up van zowel Blind als Tagliafico.
we gaan het zien, even los van z'n kwaliteiten begrijp ik nog wel dat je een verdedigend iemand moet hebben die de gaatjes dicht zeker als je een aanvaller als Promes op 10 hebt staan.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar dom, je hebt er meer last van dan dat je er profijt van hebt om zo'n type op te stellen.
ik vond Martinez helemaal niet zo goed op het middenveld, ik zie eigenlijk alleen maar een linksback in hemquote:Op woensdag 9 september 2020 15:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Martinez was vorig jaar heel goed op het middenveld. Die noem je niet eens.
Lekker naast Gravenbergh zetten en daarvoor Promes. Brazilië op de flanken en Tadic in het midden.
Wereldkampioen.
Is hij op die positie wel goed denk je?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond Martinez helemaal niet zo goed op het middenveld, ik zie eigenlijk alleen maar een linksback in hem
hij heeft een geweldige mentaliteit dus daarom hield hij zich nog redelijk staande als middenvelder maar ik vond hem zowel aanvallend als verdedigend wat tekort schieten, voor LCV is hij wat te wild dus vandaar dat ik denk dat back de enige juiste plek voor hem is, maar wel de ideale 12e man voor 3 posities.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Is hij op die positie wel goed denk je?
Hij is toch ook gehaald als linksback? Ik vond het op het middenveld ook niets. Dat in tegenstelling tot Alvarez.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft een geweldige mentaliteit dus daarom hield hij zich nog redelijk staande als middenvelder maar ik vond hem zowel aanvallend als verdedigend wat tekort schieten, voor LCV is hij wat te wild dus vandaar dat ik denk dat back de enige juiste plek voor hem is, maar wel de ideale 12e man voor 3 posities.
hij schijnt ook in Argentinië voornamelijk als lcv gespeeld te hebbenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is toch ook gehaald als linksback? Ik vond het op het middenveld ook niets. Dat in tegenstelling tot Alvarez.
Onnodig zwakke plek in mijn ogen, maar goed er gaat niks meer komen voor die positie dus ik hoop maar dat Taylor er snel klaar voor is.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Blind of Nico niet mee doet dan zal hij één van die posities kunnen overnemen. Als dat zo is zet je Kudus of Alvarez op het middenveld.
Ja maar daarom zou ik ook Kudus en Gravenberch niet naast elkaar zetten, dan ligt het teveel open. Maar iemand neerzetten daar die niet kan voetballen verstoort je hele teamspel, en Alvarez liep vorig jaar ook vaak genoeg achter de feiten aan op het middenveld en kwamen er nog genoeg kansen tegen dus zo'n goede verdedigende middenvelder is hij ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, even los van z'n kwaliteiten begrijp ik nog wel dat je een verdedigend iemand moet hebben die de gaatjes dicht zeker als je een aanvaller als Promes op 10 hebt staan.
Ik heb ook liever Kudus op die plek maar die denkt ook meer aanvallend dan verdedigend al heeft hij echt wel de potentie.
daar zijn de statistieken het niet mee eens, schijnt met hem echt aanzienlijk minder geweest te zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alvarez liep vorig jaar ook vaak genoeg achter de feiten aan op het middenveld en kwamen er nog genoeg kansen tegen dus zo'n goede verdedigende middenvelder is hij ook niet.
Hij stond ook op het middenveld tegen Lille en Valencia vorig jaar in de CL, en Ajax won dan wel maar kreeg ook gigantisch veel kansen tegen (wat uiteindelijk wel een voorbode was voor een matige reeks)quote:Op woensdag 9 september 2020 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zijn de statistieken het niet mee eens, schijnt met hem echt aanzienlijk minder geweest te zijn
we gaan het zien, ik verwacht hem wel een tijdje daar tenzij er nog een verrassingsaankoop gedaan wordtquote:Op woensdag 9 september 2020 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond ook op het middenveld tegen Lille en Valencia vorig jaar in de CL, en Ajax won dan wel maar kreeg ook gigantisch veel kansen tegen (wat uiteindelijk wel een voorbode was voor een matige reeks)
Alvarez wordt een vermoeiend projectje ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik verwacht hem wel een tijdje daar tenzij er nog een verrassingsaankoop gedaan wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |