quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:15 schreef Paul het volgende:
Jojoortje op de Frontpage!!
https://fok.nl/836876
Je bent Haags toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou spontaniteit 0.0 hier zeg.
Paul zelfquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie heeft Paul hier uitgenodigd
Zeker @:onlogisch weer, die is er altijd verantwoordelijk voor als downies hier komen posten
quote:
Tja, zo lang jullie niet zeggen wie die gast is en alleen maar jankbal-popjes posten als ik het vraag, dan noem ik hem gewoon @haags_kwartiertjequote:
Dat zie je toch aan mijn UI, doos!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
[..]
Tja, zo lang jullie niet zeggen wie die gast is en alleen maar jankbal-popjes posten als ik het vraag, dan noem ik hem gewoon @:haags_kwartiertje
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan mijn UI, doos!!
Je bent een beetje boos"lijkt het. Ben je ongesteld, mop?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.
Dankjewel!
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zieke donatie heb je gedaan maat, zondâh dolle!
Wij zijn bff'squote:Op dinsdag 1 september 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:charrell zoekt de confrontatie met @:haags_kwartiertje . Bijzonder, aangezien Harrie de enige is die haar moet.
Misschien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?
Ik niet. Skere tijden!quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?
Jammer dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet. Skere tijden!
@:tjacka
Ik doneer alleen als ik eindelijk die 1k van Rutte krijg. Maar DE OVERHEID DOET NIETS!!!
quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:31 schreef Charrell het volgende:
Lijkt eerder op... hoe heettie ookweer... doublepain?
Het is gewoon Haags.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:31 schreef Charrell het volgende:
Lijkt eerder op... hoe heettie ookweer... doublepain?
kan je gewoon op mobiel wijzigen domme doosquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.
Dankjewel!
Geen dank.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef Charrell het volgende:
[..]
Bedankt voor het eerste normale antwoord deze ochtend
Ik ga direct lid worden.quote:Omroep Groen wil een plaats verwerven in het publieke bestel. Als er op de NPO meer aandacht komt voor de aarde, zullen mensen ook zorgvuldiger met haar omgaan, denken de initiatiefnemers.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Compleet onzinnig en idioot bedoel je, maar oke. Ja!
Zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ah, Scrummie is weer mensen die wel wat aan de maatschappij bijdragen belachelijk aan het maken.
Ongesteld. Goh.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:36 schreef Charrell het volgende:
Ondertussen in Brabant: een piepende rookmelder, ontstoken oog en ongesteld.
Fijne dinsdag
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
WGR / Ander werk zoeken om project te ontlopen?
@:Scrummie2.1 is this you?
@GGMM problemen mee?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie heeft Paul hier uitgenodigd
Zeker @:onlogisch weer, die is er altijd verantwoordelijk voor als downies hier komen posten
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje heequote:
Dit is geen antwoord op zijn vraag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje hee
Oh datquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje hee
Ok zal er ook rekening mee houdenquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, dat doet hij al jaren. Daar hebben we inmiddels mee leren leven.
Je vadsige hoerenmoeder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, dat doet hij al jaren. Daar hebben we inmiddels mee leren leven.
Dat gevoel had ik al toen ik een uurtje geleden begon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer mooi geweest voor vandaag.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja die 3 dagen werken gaan niet in de koude kleren zittenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al toen ik een uurtje geleden begon.
Nog een ruime maand afzien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja die 3 dagen werken gaan niet in de koude kleren zitten
@Danny graag deze morgen in de grappige plaatjes!quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie graag voorzien van een grappig plaatje.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op google op de zoekterm 'grappig plaatje'.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op google op de zoekterm 'onlogisch'.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op Scrummie2.1.
een wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat daar nou een Super Nintendo in de achtergrond?
Wat een oud plaatje zeg!
Hard gewordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op Scrummie2.1.
Dit bericht is verwijderdquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:15 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit bericht is verwijderd
Het bericht dat je probeert te bekijken is inmiddels verwijderd. Mogelijk was het een dubbel geplaatst bericht waarvan het origineel in het berichtenoverzicht terug te vinden is.
Misschien wil ze niet op de weblog staanquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit bericht is verwijderd
Het bericht dat je probeert te bekijken is inmiddels verwijderd. Mogelijk was het een dubbel geplaatst bericht waarvan het origineel in het berichtenoverzicht terug te vinden is.
en wel openbaar op twitter?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had je geen toestemming gevraagd?
Eeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet op de weblog staan
Maar neem aan dat Paul dat eerst netjes gevraagd heeft
Sowieso lijkt mij een lerares die thuis zit en dus niet aan het werk is niet echt nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
vakantie, zwanger of ziekquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij een lerares die thuis zit en dus niet aan het werk is niet echt nieuws.
Paul is de jongen die je ontmoet tijdens de introductiedagen op een nieuwe school en aan wie je gelijk een teringhekel hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net weer een weekje aan het werk. Snap dat ze van de stress ziek is geworden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
vakantie, zwanger of ziek
blijft geen tijd over om les te geven
De grappige plaatjes hebben we op de zaterdag in de Fun Saturday. Daar wordt-ie aanstaande zaterdag in meegenomen (nummer 62)quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny graag deze morgen in de grappige plaatjes!
Ik heb erg hard moeten lachen hierom.
Uitstekend. Moderator @onlogisch en ik kunnen dit erg waarderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:52 schreef Danny het volgende:
[..]
De grappige plaatjes hebben we op de zaterdag in de Fun Saturday. Daar wordt-ie aanstaande zaterdag in meegenomen (nummer 62)
Oh ja, ik heb gisteren ook iets besteld.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
DINSDAG 1 SEPTEMBER
TUSSEN 11.05 - 12.13 UUR
@:ggmm
@:onlogisch
@:caland
@:masterminded
@:klummie
@:skysherrif
@:haags_kwartiertje
@Lenny_Leonardquote:Verwachte bezorgdatum:
zaterdag 5 september -
maandag 7 september
Mooiquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard
@:Caland
@:Masterminded
@:Klummie
@:skysherrif
@:haags_kwartiertje
@:scrummie2.1 (een lamp)
Voor straf een abo nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit?
@:drizzt_dourden
@:donraja
Check deze gast posten in VBL.
appel>kiwiquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die appels eten mogen van mij struikelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit?
@:drizzt_dourden
@:donraja
Check deze gast posten in VBL.
Sinaasappels, blauwe bessen, bramen, frambozen.. PASSIEFRUIT!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind appels echt één van de minste fruitsoorten.
Banaan
Blauwe bessen
Kersen
Kiwi
Sinaasappels
Persoonlijke top 5
Bovenstaande is ter info
Teleurstellend dat passievrucht niet in de top 5 staat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
Banaan
Blauwe bessen
Kersen
Kiwi
Sinaasappels
Persoonlijke top 5
Bovenstaande is ter info
Rossgod.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
DM
01-09-2020 @ 11:24:00
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
[ afbeelding ]
Alleen nerdjes hebben een abo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
DM
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
[ afbeelding ]
Ross gellerquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
DM
[ afbeelding ]
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net nog een pakketjesbezorger aan de deur
Van deze wist ik niet eens dat hij zou komen. Fantastisch!
Wat een dag!
mangoquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
Banaan
Blauwe bessen
Kersen
Kiwi
Sinaasappels
Persoonlijke top 5
Bovenstaande is ter info
In de eerste dit:quote:
Oke, veel plezier ermee Lenny.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de eerste dit:
https://www.gardena.com/n(...)ijplanten/967043401/
Tweede geen idee. Mijn vriendin heeft wat besteld.
Geef je dan een regionale beoordeling?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oke, veel plezier ermee Lenny.
Pics van je vriendin.
zonde van het leidingwaterquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de eerste dit:
https://www.gardena.com/n(...)ijplanten/967043401/
Tweede geen idee. Mijn vriendin heeft wat besteld.
Bedankt. Dit weekend maar eens in de voortuin leggen. Heb dan mijn hele bewatering in de tuin geautomatiseerd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oke, veel plezier ermee Lenny.
Pics van je vriendin.
Heb je ook tips tegen onkruid?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Dit weekend maar eens in de voortuin leggen. Heb dan mijn hele bewatering in de tuin geautomatiseerd.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een FOK!abonnement zodat je kunt lezen wat modjes over je schrijven
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verspreidt
Verder geen idee wat je bedoelt.
[..]
Ik vraag nog liever een emmer diarree.
@vitensquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen?
@:onlogisch @:caland
Als daar genoeg animo voor is wel ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef je dan een regionale beoordeling?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook tips tegen onkruid?
[ afbeelding ]
Dus als hij een vraag erover krijgt mag hij niet antwoorden?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar als president kan je je daar niet over uitlaten
Hopelijk degraderen ze.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yannick kiest hier de verkeerde kant.
@:scrummie2.1
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar als president kan je je daar niet over uitlaten
Mijn top 5 is:quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
Banaan
Blauwe bessen
Kersen
Kiwi
Sinaasappels
Persoonlijke top 5
Bovenstaande is ter info
Post overgeslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn top 5 is:
Watermeloen
Blauwe bes
Mango
Passievrucht
Witte druiven
Mijn top 5 minst favoriete vruchten is:
Banaan
Aardbei
Kiwi
Durian
Ananas
Maar er zijn vrijwel geen vruchten die ik echt niet lust. Ananas op de bbq is dan weer goddelijk, terwijl ik een mandarijn wel lust maar het afstotelijk vind om te zien als iemand anders een mandarijntje naar binnen werkt. Tomaten eet ik ook niet rauw maar zijn gebakken geweldig. Perzik-IPA’s zijn subliem maar een gewone perzik is mwah. Sommige vruchten worden weer supergoor in een vochtig bakkie fruitsalade, vaak is banaan hier de boosdoener. Het gaat vooral hoe je fruit opstelt en gebruikt denk ik dan.
En dat dan op zo'n toontje zeggen alsof er ook maar iemand in geïnteresseerd in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die van alles een fucking top 5 lijstje maken. Daar heb ik een mening over.
jawel maar meer in de trant van laat het aan justitie overquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus als hij een vraag erover krijgt mag hij niet antwoorden?
Ja, echt heel walgelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat dan op zo'n toontje zeggen alsof er ook maar iemand in geïnteresseerd in.
Mooi dat Yannick weer terug is, ik schrok al van zijn verdwijning nadat Kyle Anderson weer niet mee deed aan de World Series Finalsquote:
Doet ie ook, staat in het artikelquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel maar meer in de trant van laat het aan justitie over
Kan je een top 5 lijstje maken met dingen waar je een mening over hebt?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die van alles een fucking top 5 lijstje maken. Daar heb ik een mening over.
Eens en dan wel echte en niet van die verdunde zooi in de winkelquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]dit gifje
Geen roundup gebruiken
@:jancees
Nee, want ik heb eigenlijk overal wel een mening over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je een top 5 lijstje maken met dingen waar je een mening over hebt?
stuur even die pics van charrelllquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het kantoor dus kan niet
gvd
Op het dak ziet toch niemand je.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het kantoor dus kan niet
gvd
ik heb liever naaktfoto's van je dan deze aidsquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:41 schreef Charrell het volgende:
[ tiktok ]Hatskidee, bijna 12:00 uur dus weer tijd voor een Tikkietokkie
heb niet zo veel geheugenquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus hoevaak moet ik die nog sturen.
Bewaar ze dan
https://downloadmoreram.com/quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb niet zo veel geheugen
@:zipportal check deze grap
Welke tip?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben wel blij met de tip van @:Danny gister waardoor ik die tiktok onzin niet meer zie.
Afgevinkt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb niet zo veel geheugen
@:zipportal check deze grap
@max-musquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
^ tabje overig, tiktok uitzetten. @:max-mus
@max-mus hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bedankt voor deze post. Helemaal gelezen en ter kennis aangenomenquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn top 5 is:
Watermeloen
Blauwe bes
Mango
Passievrucht
Witte druiven
Mijn top 5 minst favoriete vruchten is:
Banaan
Aardbei
Kiwi
Durian
Ananas
Maar er zijn vrijwel geen vruchten die ik echt niet lust. Ananas op de bbq is dan weer goddelijk, terwijl ik een mandarijn wel lust maar het afstotelijk vind om te zien als iemand anders een mandarijntje naar binnen werkt. Tomaten eet ik ook niet rauw maar zijn gebakken geweldig. Perzik-IPA’s zijn subliem maar een gewone perzik is mwah. Sommige vruchten worden weer supergoor in een vochtig bakkie fruitsalade, vaak is banaan hier de boosdoener. Het gaat vooral hoe je fruit opstelt en gebruikt denk ik dan.
Boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaaaa, insogod geeft teken van leven op Twitter
Twitteraars zijn een soort hoogopgeleide tiktokkersquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh, nou dan snap ik dat het niks voor jou is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twitteraars zijn een soort hoogopgeleide tiktokkers
zeg jij met je hbo studiequote:Op dinsdag 1 september 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nou dan snap ik dat het niks voor jou is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:54 schreef Charrell het volgende:
[..]
Doe jij Haags de groeten van mij dan
Doe dan eens normaalquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
En rot op met je janksmiley, jankbal
Wow wat een agressie richting @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 1 september 2020 11:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
En rot op met je janksmiley, jankbal
Wie?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow wat een agressie richting @:haags_kwartiertje
Al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef Tjacka het volgende:
wtf als je te vaak posts unliked en liked krijg je een melding nu
Heeft hij toch al verkapt toegegeven? We gaan hier niet moeilijk over doen. Het is gewoon @onlogischquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft hij toch al verkapt toegegeven?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn sleutelgat van mijn auto is kapot.
net als het gat van je moederquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn sleutelgat van mijn auto is kapot.
lachenquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
Je zou denken dat Haags toch genoeg dagtaak heeft aan 1 account...
Verder valt het me tegen hoe erg je tegen een abonnement hebt geageerd. Ik had het erger verwacht.quote:
DM graagquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net uitstekend gekakt. Pic via DM.
Weet niet.quote:
Ik heb ook zitten schijten als een beer een paar uur terug, maar ik had gisteren niet gepoept, dus vandaag voor twee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net uitstekend gekakt. Pic via DM.
Oh jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verder valt het me tegen hoe erg je tegen een abonnement hebt geageerd. Ik had het erger verwacht.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet.
Hij ging laatst al wat lastig, draaide niet door zeg maar. Maar met mijn brute kracht toch voor elkaar gekregen en toen deed ie het weer een paar dagen normaal. Alleen had ik toen ineens hetzelfde, alleen stond de auto al aan. 5 minuten lopen prutsen om 'm uit te krijgen, en nu krijg ik er geen beweging meer in.
Maakt niet uit maat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry als je hier een dingetje van wilde maken.
Pics?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef Charrell het volgende:
Wat lunchen we vandaag?
Hier gebakken ei met champignons en tomaat.
Er werd om gevraagd, kan ik er wat aan doen dan mensen de stront van anderen willen zien?quote:
Jij kiest ervoor om foto's te maken van je stront.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er werd om gevraagd, kan ik er wat aan doen dan mensen de stront van anderen willen zien?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om foto's te maken van je stront.
Ik kan me dat niet voorstellen dat als ik naar het toilet ben geweest dat ik daar een foto van ga schieten.
Maar goed, zo zit ieder mens weer anders in elkaar!
Een volkoren boterham met tonijn en ketchup.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef Charrell het volgende:
Wat lunchen we vandaag?
Hier gebakken ei met champignons en tomaat.
niet gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Drizzt wil daar wel pics van.
Lekker!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een volkoren boterham met tonijn en ketchup.
Ik vind het ook maar raar, zoek dan gewoon een baan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om foto's te maken van je stront.
Ik kan me dat niet voorstellen dat als ik naar het toilet ben geweest dat ik daar een foto van ga schieten.
Maar goed, zo zit ieder mens weer anders in elkaar!
Ook daar heeft Drizzt foto's van genomen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Drizzt wil daar wel pics van.
Wat ben jij een ongelooflijk dom varken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft hij toch al verkapt toegegeven? We gaan hier niet moeilijk over doen. Het is gewoon @:onlogisch
Je zou kunnen zeggen dat Drizzt gewoon heel raar is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar heeft Drizzt foto's van genomen.
Heel raar.
Bedankt voor het abo maatquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk dom varken.
Ah, het ontkennen is begonnen. Leuke fase is datquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh je riep maar weer gewoon eens wat dus. Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
???????????????????????quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je riep maar weer gewoon eens wat dus. Ik had het kunnen weten.
Vraag het aan half fok en aan Drizztquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
Waar heb jij allemaal foto's van genomen @:charrell?
Al was je de laatste op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat @Drizzt schijtfoto's heeft verstuurd?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
Waar heb jij allemaal foto's van genomen @:charrell?
12quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanaf welke leeftijd is Harry Potter geschikt?
Denk dat je 'm wel op kunt zetten hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De laatste films 12 ofzo, de anderen 8/9?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat zegt hijquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe weet je dat @:Drizzt schijtfoto's heeft verstuurd?
Ik ben zelf op mijn 15e geschikt, maar van Harry weet ik het niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |