SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
blablablabla
Volgens mij kan je ook als consument volgen waar je (of je telefoon) geweest bent via google maps ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is er, alleen is het voor overheid only.
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
anders gewoon katholieke bijbel kopen in real elan
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants toch
Je hebt in Nederland de Naardense Bijbel is eigenlijk beste daar uit is niks weggehaald of aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebt
https://www.gutenberg.org/ebooks/10quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
Ga sowieso voor Concordante vertaling/King James.
Geen vrije vertalingen en shit.
oh geen tijd voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Marktplaats.
Met wie ga je dammen dan?
In de steenstraat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh geen tijd voor
kan nergens vinden pff
welke winkelquote:
Zit zo'n spellenwinkelquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
welke winkel
ik wil niet te veel geld er aan uitgeven
hmm zal wel keer kijken danquote:
Geen idee naar prijzen verder. Ik weet alleen dat er vroeger altijd flink veel autisten zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm zal wel keer kijken dan
vriend stuurde gisteren een foto van een pakketje uit polen wat hij binnen had gekregen voor mij![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
http://speelgoedfamilie.n(...)ent=discardeddefault
Onder 10 euro incl verzenden sofje .
ja wil het voor morgen hebben dus heeft geen zin meer nuquote:
slechte elo manquote:
speel je op playchess.comquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slechte elo man
op internet echt moeilijk, maar knut had me geleerd
moeten ze in 020 een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
30% meer zelfmoorden dan in 2008 in Nederland.
wow.
Hoiquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben kerstbomen aan het opzetten nu op stage haha
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net een stagemail gestuurd.
Heb ik weer veel te lang uitgesteld
Weer zo`n belachelijke deja vu van mijquote:
Ooh dit kan ik best eens vaker hebben gezegd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Weer zo`n belachelijke deja vu van mij
Zo begin je echt aan rare dingen te denken
Op zulke momenten denk je echt dat je een eerder leven heb gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dit kan ik best eens vaker hebben gezegd.
Ik gun het Basel wel echt hoor.quote:
Of dat alles herhaald wordtquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op zulke momenten denk je echt dat je een eerder leven heb gehad
Moeten zich kapot schamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gun het Basel wel echt hoor.
En vind het treurig voor Ludogorets dat ze net op doelsaldo geen EL gaan halen.
En die aankopen banken allemaal of zitten niet eens bij de selectiequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten zich kapot schamen.
165 miljoen geïnvesteerd deze zomer basel 4 miljoen.
Ik hoop ook echt dat ze Balotelli op laten rotten deze winter al meteen. Laat die hele carrière van hem maar opdoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten zich kapot schamen.
165 miljoen geïnvesteerd deze zomer basel 4 miljoen.
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat ze Balotelli op laten rotten deze winter al meteen. Laat die hele carrière van hem maar opdoeken.
Genoeg aanvalstalent in Europa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?
Siggiequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?
En wat te denken van Dortmund danquote:
Die worden ook he-le-maal leegekocht door Bayern elk jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat te denken van Dortmund dan![]()
Staan gewoon fucking laatste in Duitsland, 0-0 tegen AnderlechtZe krijgen niks, niks meer voor elkaar
Dat ze laatste staan komt niet door Bayern hoor. Die hebben nog een team waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die worden ook he-le-maal leegekocht door Bayern elk jaar.
Al hadden ze wel wat beters terug kunnen kopen dan die kut Italiaan.
Nouja het komt vast niet dat Klopp er geen reet van kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze laatste staan komt niet door Bayern hoor. Die hebben nog een team waar je u tegen zegt
zou dr doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Telkens als ik naar hotmail ga zie ik dit cutie op m`n pagina. Lijkt wel klein beetje op Dany
6.5/10quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Telkens als ik naar hotmail ga zie ik dit cutie op m`n pagina. Lijkt wel klein beetje op Dany
quote:
Ja denk het wel klonk als Tjacka moest lachenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Xakha ofzo toch?
Goeie middenvelder wel
Ik kijk niet. Spannend nog?quote:
Ga nog wel ff kijken danquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuipers gaf rood voor tikkie van Markovic publiek helemaal leip nu
Liverpool zou zich ook lachwekkend hebben gemaakt als ze dat gingen afkeuren.quote:
Alsof Basel die debiel wilquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
Ze kunnen beter die Mbolo halen ruilen voor Baloneger.
Stream loopt achterquote:
Welke?quote:
Gemist denk ikquote:
Gastquote:
Had klein betje gezet vanavond.Alles al goed behalve schijt Dortmundquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de enige nog in dit topic he
gwn leve krygeeequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Maar zelfs al was ik de enige gewoon posten toch
Dit is mijn levenquote:
Had je serieus gedacht dat Anderlecht resultaat zou boeken daar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had klein betje gezet vanavond.Alles al goed behalve schijt Dortmund
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar zelfs al was ik de enige gewoon posten toch
Nee over 2.5 goals. Vies 1-1quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je serieus gedacht dat Anderlecht resultaat zou boeken daar?
Heb ook weer 20 euro verloren door Liverpool
Was op voorhand ook niet echt een over 2.5 duel met een incompetent Dortmund qua voorhoede en een Anderlecht dat sowieso kut is.quote:
Zit ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wist niet dat je weer aan de drank zat
Zit hij ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wist niet dat je weer aan de drank zat
Zal wel verlangen zijn ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat crave betekend
Style is ook geen Nederlands.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen Nederlands.
Ik dacht dat jij GRTD boycotte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wat JR niet begrijpt, wordt betiteld als drugs of alcohol(-misbruiker).
?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wat JR niet begrijpt, wordt betiteld als drugs of alcohol(-misbruiker).
Sleep is the cousin of deathquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar tijd om weer naar bed te gaan, niks mis mee
Die draak en het verhaal is anders best wel tof.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben je ook goed gek als je die gaat kijken.
Smaugquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die draak en het verhaal is anders best wel tof.
Daarom beter emoties niet tonen, ze pakken je er toch op vroeg of laat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een emotionele wrak de laatste 3 wekenVandaag en gisteren spontaan in huilen uitgebarsten op stage. Te gênant.
161 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
144 minuten, valt wel mee.
En dat is nog inclusief aftiteling
Kon er niks aandoenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom beter emoties niet tonen, ze pakken je er toch op vroeg of laat.
Dan heb je een burnout moet je wel even serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een emotionele wrak de laatste 3 wekenVandaag en gisteren spontaan in huilen uitgebarsten op stage. Te gênant.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een burnout moet je wel even serieus nemen.
Vond eerst wel apart dat draken konden praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die stem van hem is geniaalbeetje de Scar van Hobbit is hij
Stond meer te kijken wat een slapjanussen die orcs eigenlijk warenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond eerst wel apart dat draken konden praten.
Dat konden ze helemaal niet in Harry Potter
burnout is toch ook een vorm van een depressiequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het eerder een soort depressie noemen. Kan mezelf ook amper nog uit bed krijgen 's ochtends
Orcs waren nooit heel bijzonder, vooral heel lelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond meer te kijken wat een slapjanussen die orcs eigenlijk waren
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
weet ik
denk dat het januari wordt trouwens
Neequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
burnout is toch ook een vorm van een depressie
moira weet vlak van te voren of ze kan en mss heeft ze dan tentamensquote:
Wat gaan jullie doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
moira weet vlak van te voren of ze kan en mss heeft ze dan tentamens
paxcon kan altijd
johannes maakt niet uit
toto denk ik niet
en jij kan ook
en ik ook
Burnout denk ik niet. Mijn relatie is gewoon verbroken 3 weken terug en zit sindsdien weer in het zelfde zwarte gat als voorheen. Mijn mentor op school gooit het onder liefdesverdriet, prima maar er speelt wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Burnout is te lang onder teveel druk of spanning staan.
Dat hoeft niet zo te zijn dat je perse 100urige werkweken hebt.
Na-Dipje omdat het uit is met je vriend,quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het eerder een soort depressie noemen. Kan mezelf ook amper nog uit bed krijgen 's ochtends
En uiteindelijk kan je daardoor een depressie krijgenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Burnout is te lang onder teveel druk of spanning staan.
Dat hoeft niet zo te zijn dat je perse 100urige werkweken hebt.
Lasagne is al niet te vreten.quote:
Ja, maar dan is het niet het zelfde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En uiteindelijk kan je daardoor een depressie krijgen
vanavond nog gegetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lasagne is al niet te vreten.
Laat staan vegetarisch.
Maar huil je om je ex of concrete dingen of is het echt 'zomaar' ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Burnout denk ik niet. Mijn relatie is gewoon verbroken 3 weken terug en zit sindsdien weer in het zelfde zwarte gat als voorheen. Mijn mentor op school gooit het onder liefdesverdriet, prima maar er speelt wel iets meer dan dat.
Enige moment dat ik echt gelukkig was was tijdens de relatie. Ben de andere 22 jaar van mijn leven sowieso al best wel ongelukkig geweest en vaak tekenen van depressie gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na-Dipje omdat het uit is met je vriend,
Depressie moet je langere tijd last van hebben
Lasagne is een van de weinige pasta dat nog goed te kanen is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lasagne is al niet te vreten.
Laat staan vegetarisch.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En uiteindelijk kan je daardoor een depressie krijgen
Niemand van jullie is vega toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanavond nog gegeten
niet superlekker
maar te pruimen
Ik huil nu ook uit het niets.. zoals op stage ineens. Dacht niet eens aan mijn ex op dat moment maar werd mij ineens allemaal teveelquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar huil je om je ex of concrete dingen of is het echt 'zomaar' ?
De oorzaak in dit geval is stress en het gevolg is een depressie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet het zelfde.
Van roken krijg je kanker.
Roken is geen kanker.
Dit is echt je reinste onzinquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De oorzaak in dit geval is stress en het gevolg is een depressie.
Dat heet dan een burnout. Je vergelijking klopt dus niet
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar ik heb vorige keer al lasagne gemaakt :p nu vegetarische lasagne als afsluiting
Laatst bij Pauw ging het over burn-out dat huilen kan echt een kenmerk zijn van emotionele of lichamelijke uitputting hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik huil nu ook uit het niets.. zoals op stage ineens. Dacht niet eens aan mijn ex op dat moment maar werd mij ineens allemaal teveel![]()
![]()
Nou nouquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
flikker toch een hoerentering eind op, kutdombo
Is echt in de logica van:quote:
nee hoor want mensen in een burnout raken altijd wel in een depressiequote:Op woensdag 10 december 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Is echt in de logica van:
Als jij 250 ga rijden met mijn auto krijg je sowieso altijd een ongeval.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee hoor want mensen in een burnout raken altijd wel in een depressie
Vissen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niks om voor kerst te vragen.
Graag suggesties.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Dat staat echt totaal los van elkaarquote:Op woensdag 10 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een spel voor je Nintendoquote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
Graag suggesties.
Ik heb wel een begeleidster. Maar zo dom als ik ben heb ik mijn afspraak afgelopen maandag afgezegd omdat ik er liever niet over praatquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst bij Pauw ging het over burn-out dat huilen kan echt een kenmerk zijn van emotionele of lichamelijke uitputting hoor
Zou even naar huisarts gaan, mocht het zo zijn dan duurt herstel langer als je langer doorgaat en uiteindelijk breek je toch wel.
Ze voelen zich ellendig en hebben er dan totaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Dat staat echt totaal los van elkaar
Een nieuwe goudvis.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
Graag suggesties.
Houd maar op JR.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze voelen zich ellendig en hebben er dan totaal geen zin meer in.
Staat wel gelijk aan depressie
Niet met haar, of algemeen een binnenvetter op dat vlak?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel een begeleidster. Maar zo dom als ik ben heb ik mijn afspraak afgelopen maandag afgezegd omdat ik er liever niet over praat
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze voelen zich ellendig en hebben er dan totaal geen zin meer in.
Staat wel gelijk aan depressie
Beide. Ik praat met haar liever alleen over leuke dingen en ik krop sowieso altijd alles op.. tot ik ontplof en mij als een volkomen randdebiel ga gedragenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet met haar, of algemeen een binnenvetter op dat vlak?
Een begeleidster? Op school bedoel je of een psycholoog?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel een begeleidster. Maar zo dom als ik ben heb ik mijn afspraak afgelopen maandag afgezegd omdat ik er liever niet over praat
Zal vast niet lang duren, jou kennende.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alle Nintendo-games die ik graag wil hebben al.
En Vissen heb ik genoeg.
Ik ben van mening, als topchefkok, dat je zowel gewone lasagne als vegetarische lasagne moet hebben geproefd om te kunnen oordelen wat lekkerder is.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, waarom eigenlijk vegetarische lasagne?
Soort van psycholoogquote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een begeleidster? Op school bedoel je of een psycholoog?
Misselijke opmerking Zeker van iemand die ik als vriend zie.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren, jou kennende.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide. Ik praat met haar liever alleen over leuke dingen en ik krop sowieso altijd alles op.. tot ik ontplof en mij als een volkomen randdebiel ga gedragen
Tja, een vriend die leugens over mij verspreid heb ik het al dagen lastig mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misselijke opmerking Zeker van iemand die ik als vriend zie.
zag.
Bah.
Ze noemt zich psycholoog jaquote:
Misschien een FOK!abonnement zodat je kunt lezen wat modjes over je schrijvenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alle Nintendo-games die ik graag wil hebben al.
En Vissen heb ik genoeg.
*verspreidtquote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, een vriend die leugens over mij verspreid heb ik het al dagen lastig mee.
Ik vraag nog liever een emmer diarree.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een FOK!abonnement zodat je kunt lezen wat modjes over je schrijven
Ik ben mij er zeker van bewust, vind het ook echt vreselijk. Maar ik weet niet wat ik er aan kan doen, ja eerder praten over mijn gevoel. Maar klopt. Heb mijn vader ook wel vreselijke dingen toegewenst in het verleden, echt vreselijk. Die man doet zoveel goeds voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent je er in ieder geval bewust van.
Geen zin om dat aspect van je karakter aan te pakken dan? Lijkt me niet prettig, zowel voor jezelf als voor je omgeving.
Waarom deed je dat dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mij er zeker van bewust, vind het ook echt vreselijk. Maar ik weet niet wat ik er aan kan doen, ja eerder praten over mijn gevoel. Maar klopt. Heb mijn vader ook wel vreselijke dingen toegewenst in het verleden, echt vreselijk. Die man doet zoveel goeds voor mij
Prima. Ik reik hier mijn h and uit om tot een oplossing te komen, maar jij slaat deze weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand, vriend.
Dat heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mij er zeker van bewust, vind het ook echt vreselijk. Maar ik weet niet wat ik er aan kan doen, ja eerder praten over mijn gevoel. Maar klopt. Heb mijn vader ook wel vreselijke dingen toegewenst in het verleden, echt vreselijk. Die man doet zoveel goeds voor mij
Ja nou ik weet niet of het een psycholoog is. Denk het niet eens. Geen ideequote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze noemt zich psycholoog jadie zijn zo incapabel als wat
Zal wel niet veel zijn, psychologen zijn namelijk in de regel al incapabel.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik weet niet of het een psycholoog is. Denk het niet eens. Geen ideeIk ga gewoon met haar naar dingen toe (laatst dagje IKEA gedaan) en ga dan tosti eten enz met haar, beetje praten. Wat slecht dit, weet haar officiële functie niet eens
Omdat ik dan zo overloop van emoties enz. Ik kan het niet kwijt op zo'n moment. Denk dat ik wat dat betreft sowieso best wel ben verpest door mijn moederquote:
Je kunt ook heel gericht cognitieve therapie volgen, dus kijken waarom je handelt zoals je handelt op een bepaald moment en welke lessen je daar uit kunt trekken naar de toekomst.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net zo'n waardeloze uitspraak als die van jr ditquote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel niet veel zijn, psychologen zijn namelijk in de regel al incapabel.
Heb er genoeg gehad.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo'n waardeloze uitspraak als die van jr dit
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel niet veel zijn, psychologen zijn namelijk in de regel al incapabel.
Hmm..quote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook heel gericht cognitieve therapie volgen, dus kijken waarom je handelt zoals je handelt op een bepaald moment en welke lessen je daar uit kunt trekken naar de toekomst.
Oeverloos ouwehoeren over je problemen heeft niet altijd zin gaat er om dat jij jezelf beter leert kennen en dan met name je valkuilen leert herkennen en een beter mens mag worden.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo'n waardeloze uitspraak als die van jr dit
Op 2 handen te tellen ja. Zo'n beetje 0,0000000001 procent van alle psychologen dusquote:
Waarschijnlijk wist jij het toch zelf altijd beter als die mensen met iets kwamen.quote:
Dat eerste is al onwaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op 2 handen te tellen ja. Zo'n beetje 0,0000000001 procent van alle psychologen dus
4 handen dan, je weet best wat ik bedoelquote:
Waar kunnen ze mee komen dan? Therapieën die niet werken, eindeloos ouwehoeren, eindeloos diagnostiseren voor een ander labeltje.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist jij het toch zelf altijd beter als die mensen met iets kwamen.
' je hebt geen ADHD, je bent gewoon achterlijk dom"quote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Ik zou GGMM wel als psycholoog willen zien werken
Therapie werkt voor jou niet neequote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar kunnen ze mee komen dan? Therapieën die niet werken, eindeloos ouwehoeren, eindeloos diagnostiseren voor een ander labeltje.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Elan ik ga zeker iets met je berichtje doen
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
V Ik ben depressief en suicidaal, speel met de gedachte mijzelf van het leven te beroven
A Uh ok, wat let je
V Kunt u niks voor mij doen dan![]()
A Hier is een boekje met de treintijden, oprotten kneus
Psychologen doen niet zozeer de diagnostiek dat zijn psychiaters.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar kunnen ze mee komen dan? Therapieën die niet werken, eindeloos ouwehoeren, eindeloos diagnostiseren voor een ander labeltje.
Dus als je echt een hersenkronkel hebt kunnen ze je niet helpen omdat je je niet als een marionet laat besturen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Psychologen doen niet zozeer de diagnostiek dat zijn psychiaters.
Maar jij bent zo'n kereltje wat zich de les niet wil laten lezen, als je dan ergens aanklopt met een hulpvraag gaat het natuurlijk nooit resulteren in iets.
Daarbij ben je van nature extreem achterdochtig tegen het paranoïde aan dus dat versterkt punt 1 alleen nog maar extra.
Oh ja kerstlijstje. Pff moeilijk hoor. Uhm uhm. Uhm.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat jullie het onderwerp van mijn kerstlijstje naar andere zaken hebben verplaatst.
Al snap ik dat van insomnia wel, die steekt vaker zijn vrienden een mes in de rug.
Nee, dat psychologie een pseudo wetenschap is over zaken die neurologisch zijn bepaald.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Sorry hoor Inso maar dit ligt inderdaad alleen aan jou persoonlijk.
En je wilt zelf altijd dat mensen niet over 1 kam scheren
Denken dat je zelfredzaam bent is geen goede insteek nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je echt een hersenkronkel hebt kunnen ze je niet helpen omdat je je niet als een marionet laat besturen.
Hersenen kun je trainen zijn met name op vlak van gedrag enorm kneedbaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat psychologie een pseudo wetenschap is over zaken die neurologisch zijn bepaald.
Dat zeg ik ja. Psychologie zal best werken als je je lot uit handen geeft.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Denken dat je zelfredzaam bent is geen goede insteek nee.
Met medicatie wellicht maar jij zal door je ziekte nooit je lot volledig in handen geven van een doctor hoe gerenommeerd hij ook in.
En soms moet dat wel om verder te komen en stappen te maken. Anders blijf je in je eigen ideologie en "oplossingen" vastzitten.
Ja dan is psychologie toch gewoon een gedragswetenschap? Niks pseudo aan hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat psychologie een pseudo wetenschap is over zaken die neurologisch zijn bepaald.
Ja maar jij gaat er op voorhand al van uit dat het toch niets zal uithalen, kun je net zo goed consult laten doen door bakker of slagerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja. Psychologie zal best werken als je je lot uit handen geeft.
Maar dan kun je een hoop ziektebeelden al als kansloos te behandelen bestempelen.
Nee hoor, ik ben elke keer met hoop naar die lui gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er op voorhand al van uit dat het toch niets zal uithalen, kun je net zo goed consult laten doen door bakker of slager
Finding Nemo.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef GGMM het volgende:
Prima, ik vraag wel een paar dvd's ofzo.
Ja, het moet wel van beide kanten komenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben elke keer met hoop naar die lui gegaan.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Dit ben ik en dit is mijn leven
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
Mooiste voorbeeld zijn mensen met extreme angsten die kun je daar mee om leren gaan tot het punt dat de angst bijna of zelfs helemaal verdwenen is.
Als het puur een neurologisch verhaal zou zijn zou dat nooit kunnen natuurlijk.
Dat komt het ook wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het moet wel van beide kanten komen
Zal me niks verbazen als dat een troll isquote:
Ook qua jezelf openstellenquote:
Tja, dat kan ik simpelweg niet. Gaat ook nooit gebeuren, hoort bij mijn ziektebeeld waar ze voor zijn opgeleid.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook qua jezelf openstellen
Als je naar de huisarts gaat en die vraagt wat er met je aan de hand is en je laat de helft weg, en hij geeft vervolgens een diagnose waar je het niet mee eens bent is het ook geen kutarts
Te lang zelfs om te scannen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Dit ben ik en dit is mijn leven
René had geen tijd inhoudelijk te reageren omdat hij neurologisch nog moest opzoekenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg volwassen René . Zoals we gewend zijn van je
Je verwacht een panklare oplossing terwijl je zelf al zegt dat het neurologisch is.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik simpelweg niet. Gaat ook nooit gebeuren, hoort bij mijn ziektebeeld waar ze voor zijn opgeleid.
Precies, en ik betwist de langdurige werking ervan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je verwacht een panklare oplossing terwijl je zelf al zegt dat het neurologisch is.
Enige wat zei kunnen doen is met meds of therapie je lijden verzachten.
Dat je dat simpelweg niet kan maakt verder niet uit, maar zet je niet bepaald in de positie om daar een oordeel over te geven. Je hebt diegene niet de kans gegeven je goed te behandelenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik simpelweg niet. Gaat ook nooit gebeuren, hoort bij mijn ziektebeeld waar ze voor zijn opgeleid.
Nee, die kans kan ik ze niet geven. En met mij een grote groep mensen die dezelfde klachten hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat simpelweg niet kan maakt verder niet uit, maar zet je niet bepaald in de positie om daar een oordeel over te geven. Je hebt diegene niet de kans gegeven je goed te behandelen
Het lijkt je nu anders redelijk voor de wind te gaan met je leventje dus kennelijk hebben al die psychiaters ergens wel iets bijgedragen waardoor jij nu de persoon bent die je bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies, en ik betwist de langdurige werking ervan.
En vreemd genoeg zijn dat altijd degene die met dit komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die kans kan ik ze niet geven. En met mij een grote groep mensen die dezelfde klachten hebben.
Nou.. Dat kan je ook niet te snel concluderen natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijkt je nu anders redelijk voor de wind te gaan met je leventje dus kennelijk hebben al die psychiaters ergens wel iets bijgedragen waardoor jij nu de persoon bent die je bent.
Nouja, dan moeten ze gewoon zeggen dat iedereen met paranoide gedrag en waanbeelden onbehandelbaar is voor een psycholoog.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vreemd genoeg zijn dat altijd degene die met dit komen.
Dat ligt dan toch niet aan hen dan?
Dat is ook zo, daarom ben je doorgestuurd naar een psychiater.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja, dan moeten ze gewoon zeggen dat iedereen met paranoide gedrag en waanbeelden onbehandelbaar is voor een psycholoog.
Valt wel mee, ik drink alleen niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijkt je nu anders redelijk voor de wind te gaan met je leventje dus kennelijk hebben al die psychiaters ergens wel iets bijgedragen waardoor jij nu de persoon bent die je bent.
Gewoon gelijk therapie vragen in Thailand met tijgertjes. Ongeacht je problematiek.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit bij een psychiater geweest, ik denk dat ik net als Inso er niet makkelijk in mee zal gaan.
Die de hele dag gedrogeerd wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gelijk therapie vragen in Thailand met tijgertjes. Ongeacht je problematiek.
Je werkt je bent rustiger je gaat straks studeren je hebt een vriendin al heel lang je gaat trouwens.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik drink alleen niet meer.
Dat is echt vreselijk ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die de hele dag gedrogeerd worden
Welnee man. Zijn gewoon van die jonge beestjes die doen niks.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die de hele dag gedrogeerd worden
Op wat voor manier uit je dat dan? Gewelddadig of zeikerig?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat stoppen met drinken gaat nog m'n untergang worden ook.
Wat ben ik daar een vervelend persoon van geworden
In Thailand kan je ook wel andere jonge beesten vinden hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee man. Zijn gewoon van die jonge beestjes die doen niks.
Dat zei ik laatst tegen je manquote:Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat stoppen met drinken gaat nog m'n untergang worden ook.
Wat ben ik daar een vervelend persoon van geworden
Schei uit man, is algemeen bekend, als je die verzorgers zoiets vraagt negeren ze je ook gewoonquote:Op woensdag 10 december 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee man. Zijn gewoon van die jonge beestjes die doen niks.
Een beetje lief kunnen zijn tegen m'n naasten, niet continue paranoide zijn en een extreme zwart/wit denker zijn zou soms wel lekker zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je werkt je bent rustiger je gaat straks studeren je hebt een vriendin al heel lang je gaat trouwens.
Hoeveel succes wil je hebben in t leven ten opzichte van een poos terug
Vroeger was er in Londen een stel die had gewoon een leeuw in woonwijk was jaren 60 toen kon dat die leeuw was ook niet gedrogeerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit man, is algemeen bekend, als je die verzorgers zoiets vraagt negeren ze je ook gewoonweiger daar echt een cent aan uit te geven, dan maar geen tijger aaien
Hoezo ben je niet lief tegen je naasten dan? Paranoia zal wel blijven, maar zolang je er zelf de humor soms van in ziet valt daar toch ook wel mee te dealenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje lief kunnen zijn tegen m'n naasten, niet continue paranoide zijn en een extreme zwart/wit denker zijn zou soms wel lekker zijn.
Als je getraind bent om met die beesten om te gaan welquote:Op woensdag 10 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was er in Londen een stel die had gewoon een leeuw in woonwijk was jaren 60 toen kon dat die leeuw was ook niet gedrogeerd.
Jonge katachtigen kun je gewoon leren met mensen te leven zonder dat je ze dope hoeft te geven
Maar uiteindelijk komt hun natuur wel naar boven.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was er in Londen een stel die had gewoon een leeuw in woonwijk was jaren 60 toen kon dat die leeuw was ook niet gedrogeerd.
Jonge katachtigen kun je gewoon leren met mensen te leven zonder dat je ze dope hoeft te geven
Omdat ik nou eenmaal geen aangenaam persoon met al te veel empathie ben en dat ook nooit zal worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet lief tegen je naasten dan?
Hoeft nietquote:Op woensdag 10 december 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk komt hun natuur wel naar boven.
Zou je verbazen. Google als je tijd hebt maar eens op John Rendallquote:Op woensdag 10 december 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk komt hun natuur wel naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |