SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
blablablabla
Volgens mij kan je ook als consument volgen waar je (of je telefoon) geweest bent via google maps ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is er, alleen is het voor overheid only.
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
anders gewoon katholieke bijbel kopen in real elan
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants toch
Je hebt in Nederland de Naardense Bijbel is eigenlijk beste daar uit is niks weggehaald of aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebt
https://www.gutenberg.org/ebooks/10quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
Ga sowieso voor Concordante vertaling/King James.
Geen vrije vertalingen en shit.
oh geen tijd voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Marktplaats.
Met wie ga je dammen dan?
In de steenstraat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh geen tijd voor
kan nergens vinden pff
welke winkelquote:
Zit zo'n spellenwinkelquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
welke winkel
ik wil niet te veel geld er aan uitgeven
hmm zal wel keer kijken danquote:
Geen idee naar prijzen verder. Ik weet alleen dat er vroeger altijd flink veel autisten zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm zal wel keer kijken dan
vriend stuurde gisteren een foto van een pakketje uit polen wat hij binnen had gekregen voor mij![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
http://speelgoedfamilie.n(...)ent=discardeddefault
Onder 10 euro incl verzenden sofje .
ja wil het voor morgen hebben dus heeft geen zin meer nuquote:
slechte elo manquote:
speel je op playchess.comquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slechte elo man
op internet echt moeilijk, maar knut had me geleerd
moeten ze in 020 een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
30% meer zelfmoorden dan in 2008 in Nederland.
wow.
Hoiquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben kerstbomen aan het opzetten nu op stage haha
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net een stagemail gestuurd.
Heb ik weer veel te lang uitgesteld
Weer zo`n belachelijke deja vu van mijquote:
Ooh dit kan ik best eens vaker hebben gezegd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Weer zo`n belachelijke deja vu van mij
Zo begin je echt aan rare dingen te denken
Op zulke momenten denk je echt dat je een eerder leven heb gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dit kan ik best eens vaker hebben gezegd.
Ik gun het Basel wel echt hoor.quote:
Of dat alles herhaald wordtquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op zulke momenten denk je echt dat je een eerder leven heb gehad
Moeten zich kapot schamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gun het Basel wel echt hoor.
En vind het treurig voor Ludogorets dat ze net op doelsaldo geen EL gaan halen.
En die aankopen banken allemaal of zitten niet eens bij de selectiequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten zich kapot schamen.
165 miljoen geïnvesteerd deze zomer basel 4 miljoen.
Ik hoop ook echt dat ze Balotelli op laten rotten deze winter al meteen. Laat die hele carrière van hem maar opdoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten zich kapot schamen.
165 miljoen geïnvesteerd deze zomer basel 4 miljoen.
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat ze Balotelli op laten rotten deze winter al meteen. Laat die hele carrière van hem maar opdoeken.
Genoeg aanvalstalent in Europa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?
Siggiequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moeten ze dan als aanvaller halen?
En wat te denken van Dortmund danquote:
Die worden ook he-le-maal leegekocht door Bayern elk jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat te denken van Dortmund dan![]()
Staan gewoon fucking laatste in Duitsland, 0-0 tegen AnderlechtZe krijgen niks, niks meer voor elkaar
Dat ze laatste staan komt niet door Bayern hoor. Die hebben nog een team waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die worden ook he-le-maal leegekocht door Bayern elk jaar.
Al hadden ze wel wat beters terug kunnen kopen dan die kut Italiaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |