SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
blablablabla
Volgens mij kan je ook als consument volgen waar je (of je telefoon) geweest bent via google maps ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is er, alleen is het voor overheid only.
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
anders gewoon katholieke bijbel kopen in real elan
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar doe, hoezo Katholieke Bijbel ben Protestants toch
Je hebt in Nederland de Naardense Bijbel is eigenlijk beste daar uit is niks weggehaald of aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet neit precies welke allemaal deuterocanonieke boeken hebt
https://www.gutenberg.org/ebooks/10quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
Ga sowieso voor Concordante vertaling/King James.
Geen vrije vertalingen en shit.
oh geen tijd voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Marktplaats.
Met wie ga je dammen dan?
In de steenstraat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh geen tijd voor
kan nergens vinden pff
welke winkelquote:
Zit zo'n spellenwinkelquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
welke winkel
ik wil niet te veel geld er aan uitgeven
hmm zal wel keer kijken danquote:
Geen idee naar prijzen verder. Ik weet alleen dat er vroeger altijd flink veel autisten zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm zal wel keer kijken dan
vriend stuurde gisteren een foto van een pakketje uit polen wat hij binnen had gekregen voor mij![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
http://speelgoedfamilie.n(...)ent=discardeddefault
Onder 10 euro incl verzenden sofje .
ja wil het voor morgen hebben dus heeft geen zin meer nuquote:
slechte elo manquote:
speel je op playchess.comquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slechte elo man
op internet echt moeilijk, maar knut had me geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |