quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:15 schreef Paul het volgende:
Jojoortje op de Frontpage!!
https://fok.nl/836876
Je bent Haags toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou spontaniteit 0.0 hier zeg.
Paul zelfquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie heeft Paul hier uitgenodigd
Zeker @:onlogisch weer, die is er altijd verantwoordelijk voor als downies hier komen posten
quote:
Tja, zo lang jullie niet zeggen wie die gast is en alleen maar jankbal-popjes posten als ik het vraag, dan noem ik hem gewoon @haags_kwartiertjequote:
Dat zie je toch aan mijn UI, doos!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
[..]
Tja, zo lang jullie niet zeggen wie die gast is en alleen maar jankbal-popjes posten als ik het vraag, dan noem ik hem gewoon @:haags_kwartiertje
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan mijn UI, doos!!
Je bent een beetje boos"lijkt het. Ben je ongesteld, mop?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.
Dankjewel!
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zieke donatie heb je gedaan maat, zondâh dolle!
Wij zijn bff'squote:Op dinsdag 1 september 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:charrell zoekt de confrontatie met @:haags_kwartiertje . Bijzonder, aangezien Harrie de enige is die haar moet.
Misschien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?
Ik niet. Skere tijden!quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Help graag een handje mee. Lekker man. Ga jij ook doneren?
Jammer dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet. Skere tijden!
@:tjacka
Ik doneer alleen als ik eindelijk die 1k van Rutte krijg. Maar DE OVERHEID DOET NIETS!!!
quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:31 schreef Charrell het volgende:
Lijkt eerder op... hoe heettie ookweer... doublepain?
Het is gewoon Haags.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:31 schreef Charrell het volgende:
Lijkt eerder op... hoe heettie ookweer... doublepain?
kan je gewoon op mobiel wijzigen domme doosquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
VOOR DE TIGSTE KEER: ik zie geen UI’s op mobiel en ik voel totaal geen behoefte om mijn laptop op te starten of instellingen te wijzigen om jouw achterlijke UI te bekijken.
Dankjewel!
Geen dank.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef Charrell het volgende:
[..]
Bedankt voor het eerste normale antwoord deze ochtend
Ik ga direct lid worden.quote:Omroep Groen wil een plaats verwerven in het publieke bestel. Als er op de NPO meer aandacht komt voor de aarde, zullen mensen ook zorgvuldiger met haar omgaan, denken de initiatiefnemers.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Compleet onzinnig en idioot bedoel je, maar oke. Ja!
Zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ah, Scrummie is weer mensen die wel wat aan de maatschappij bijdragen belachelijk aan het maken.
Ongesteld. Goh.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:36 schreef Charrell het volgende:
Ondertussen in Brabant: een piepende rookmelder, ontstoken oog en ongesteld.
Fijne dinsdag
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
WGR / Ander werk zoeken om project te ontlopen?
@:Scrummie2.1 is this you?
@GGMM problemen mee?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie heeft Paul hier uitgenodigd
Zeker @:onlogisch weer, die is er altijd verantwoordelijk voor als downies hier komen posten
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje heequote:
Dit is geen antwoord op zijn vraag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje hee
Oh datquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee die Caland zit altijd zo te janken hier als een klein kleutertje hee
Ok zal er ook rekening mee houdenquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, dat doet hij al jaren. Daar hebben we inmiddels mee leren leven.
Je vadsige hoerenmoeder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, dat doet hij al jaren. Daar hebben we inmiddels mee leren leven.
Dat gevoel had ik al toen ik een uurtje geleden begon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer mooi geweest voor vandaag.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja die 3 dagen werken gaan niet in de koude kleren zittenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al toen ik een uurtje geleden begon.
Nog een ruime maand afzien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja die 3 dagen werken gaan niet in de koude kleren zitten
@Danny graag deze morgen in de grappige plaatjes!quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie graag voorzien van een grappig plaatje.
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op google op de zoekterm 'grappig plaatje'.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op google op de zoekterm 'onlogisch'.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op Scrummie2.1.
een wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat daar nou een Super Nintendo in de achtergrond?
Wat een oud plaatje zeg!
Hard gewordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de eerste hit op Scrummie2.1.
Dit bericht is verwijderdquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:15 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit bericht is verwijderd
Het bericht dat je probeert te bekijken is inmiddels verwijderd. Mogelijk was het een dubbel geplaatst bericht waarvan het origineel in het berichtenoverzicht terug te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |