abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194826674
Owww, de media weer nog niet zo goed hoe de blanke hier de schuld van te geven. Daarom nog niet overal te vinden.

‘White Hispanic’ _O-

https://www.geenstijl.nl/(...)els-in-noodtoestand/
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_194826806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:53 schreef Selqae het volgende:

[..]

Het is fucking Biden zn achterban die al maanden aan het plunderen zijn, rellen en geweld gebruiken.
Kun je dat hard maken?
quote:
Het zijn Democratische bestuurders die al maanden NIETS doen en alle hulp van buiten weigeren.
Trump kan dus niet samenwerken bedoel je?

quote:
Zolang het Biden goed uitkwam werd het aangemoedigd en gesteund
Rellen? Kun je dat hard maken? In het vorige topic las ik nog iets anders.

quote:
En nu het tegen ze gaat werken moet Trump daar natuurlijk de schuld van krijgen, zo triest en doorzichtig zijn ze wel.
Ik dacht dat Trump president is?
Incelfrikandel
  dinsdag 1 september 2020 @ 13:47:14 #29
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_194826918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Is de democratische partij in jouw ogen links-extremistisch?
Die partij is ondertussen overgenomen door.

De extreem-linkse componenten voeren constant het allerhoogste woord.

Dus bekijk je het op die manier: ja.

En het feit dat ze dat ouwe lijk biden dan maar naar voren schuiven, ipv een jonger, aansprekelijker figuur, waarvan ik niet twijfel dat die er echt wel zijn, is daar een gevolg van.

Overigens is dit niet zo bijzonder. Precies hetzelfde was gebeurt met Labour in engeland, maar die hebben net hun extreem-linkse voorman van het toneel afgeschopt en een wat gematigder persoon naar voren geschoven.
pi_194826982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kun je dat hard maken?
Aangezien je deze dooddoener de wereld in blijft werpen ben ik wel benieuwd wie de relschoppers volgens jou precies zijn, of aan welke kant ze staan. Je hebt hier blijkbaar zelf een idee over, dus deel A.U.B met de klas.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_194827083
Ik hoop serieus dat als Biden wint er maandenlange rellen en onrusten zijn van Trump-supporters en alle federale hulp stelselmatig geweigerd wordt. Democratische bestuurders intimideren als ze uit het Witte Huis lopen, Biden supporters op terrassen gaan lastig vallen en eisen MAGA te roepen en soortgelijke fascistische methodes die ze op links tegenwoordig graag gebruiken. Is wel lekker dan, Biden is dan toch de schuldige *)
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194827110
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:50 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Aangezien je deze dooddoener de wereld in blijft werpen ben ik wel benieuwd wie de relschoppers volgens jou precies zijn, of aan welke kant ze staan. Je hebt hier blijkbaar zelf een idee over, dus deel A.U.B met de klas.
Ik hoor niets anders in dit topic dat de relschoppers voornamelijk uit antifa bestaan. Naast dat me dat nogal sterk lijkt, lijkt het me ook nogal sterk dat antifa blijkbaar de achterban vormt van Biden. Maar aangezien dat stellig wordt volgehouden wil ik daar wel eens bewijzen van zien. Alvast bedankt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:55 schreef Selqae het volgende:
Ik hoop serieus dat als Biden wint er maandenlange rellen en onrusten zijn van Trump-supporters en alle federale hulp stelselmatig geweigerd wordt. Democratische bestuurders intimideren als ze uit het Witte Huis lopen, Biden supporters op terrassen gaan lastig vallen en eisen MAGA te roepen en soortgelijke fascistische methodes die ze op links tegenwoordig graag gebruiken. Is wel lekker dan, Biden is dan toch de schuldige *)
Er staan nog wat vragen open voor je.
Incelfrikandel
  dinsdag 1 september 2020 @ 13:58:58 #33
6484 ExTec
pi_194827129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Trump kan dus niet samenwerken bedoel je?
Hij heeft toch aangeboden ordediensten te sturen?

Maar omdat die drol van een burgemeester in portland prio geeft aan virtue signallen, werk Trump nu ineens niet samen? :')

quote:
In het vorige topic las ik nog iets anders.
Je bedoeld dat na een paar maanden rellen biden eindelijk een keertje het geweld afkeurt, omdat, conform de zich versprekende CNN pundit dat het geweld meer en meer in het voordeel van Trump lijkt te gaan werken? :')

quote:
Ik dacht dat Trump president is?
Maar Trump gaat gewoon totaal niet over hoe lokale politie organisaties opereren.

Maar dan krijg je weer iets wat jij niet wenst te weten,

Alle plekken waar het stront is, worden als sinds jaar en dag geregeerd door democraten.

Die democraten hadden daar allang wat aan kunnen doen. Hebben ze The Donny totaal niet voor nodig.
pi_194827132
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik hoor niets anders in dit topic dat de relschoppers voornamelijk uit antifa bestaan. Naast dat me dat nogal sterk lijkt, lijkt het me ook nogal sterk dat antifa blijkbaar de achterban in van Biden. Maar aangezien dat stellig wordt volgehouden wil ik daar wel eens bewijzen van zien.
[..]

Er staan nog wat vragen open voor je.
Als je vraagt of er rellen zijn geweest en vraagt of ik hard kan maken of het Biden-supporters zijn voel ik me niet geroepen te reageren eigenlijk. Op retorische vragen kan je zelf ook antwoord geven.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194827133
quote:
Ik denk eerder dat die Antifatjes gewoon doorgaan als ze erachter komen dat het met Biden "business as usual" is. Maar tegen die tijd hebben die nuttige idioten hun taak volbracht en zal er er door de autoriteiten wel hard worden opgetreden.
pi_194827136
quote:
Ik hoop het niet. Men moet zich niet tot dat niveau gaan verlagen. En uiteraard zal de reactie dan ook compleet anders zijn, er wordt immers met twee maten gemeten.
pi_194827145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:59 schreef Selqae het volgende:

[..]

Als je vraagt of er rellen zijn geweest
Ik zou iets beter lezen.

quote:
en vraagt of ik hard kan maken of het Biden-supporters zijn voel ik me niet geroepen te reageren eigenlijk. Op retorische vragen kan je zelf ook antwoord geven.
Je zuigt maar wat uit je duim dus?
Incelfrikandel
pi_194827150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Men moet zich niet tot dat niveau gaan verlagen. En uiteraard zal de reactie dan ook compleet anders zijn, er wordt immers met twee maten gemeten.
De berichtgeving van de MSM zal in ieder geval 180 graden zijn gedraaid als dat wel zou gebeuren.
pi_194827165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik zou iets beter lezen.
[..]

Je zuigt maar wat uit je duim dus?
Wat jij wil joh.
pi_194827170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef Selqae het volgende:

[..]

Wat jij wil joh.
Dankje, ik wist wel dat maar wat uit je nek kletste.
Incelfrikandel
  dinsdag 1 september 2020 @ 14:01:31 #41
6484 ExTec
pi_194827171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die Antifatjes gewoon doorgaan als ze erachter komen dat het met Biden "business as usual" is.
Dit.
pi_194827268
Maar was het onder Obama nou allemaal zoveel beter dan? Ik zie maar weinig verschil tussen de eerste termijnambt van Obama en Trump, en ook onder Obama hebben we het soort taferelen gezien die er nu onder Trump plaatsvinden. Ik kan me nog herinneren dat er veel mensen liepen te juichen, puur en alleen maar om het feit dat er een zwarte president was gekozen, het zou nu allemaal anders worden. Moet een zware teleurstelling zijn dat er helemaal geen reet veranderd is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_194827280
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hij heeft toch aangeboden ordediensten te sturen?

Maar omdat die drol van een burgemeester in portland prio geeft aan virtue signallen, werk Trump nu ineens niet samen? :')
De National Guard is een tijdje geleden naar Portland gestuurd. Het werkte niet. Waarom? Omdat Trump zijn eigen plan trok. Dat zien we nu allemaal weer mooi terug in Kenosha, de burgemeester vraagt Trump om niet te komen omdat hij de rust wil bewaren. Wat doet Trump?

Maar het ligt natuurlijk allemaal aan de lokale bestuurders. Trump is geen president ofzo. En nee, daarmee zeg ik uitdrukkelijk niet dat de lokale bestuurders niets te verwijten valt.

quote:
Je bedoeld dat na een paar maanden rellen biden eindelijk een keertje het geweld afkeurt, omdat, conform de zich versprekende CNN pundit dat het geweld meer en meer in het voordeel van Trump lijkt te gaan werken? :')
Maanden pas? Ik las in het vorige topic nog wel dat Biden het geweld direct afkeurde. Maanden geleden dus.

quote:
Maar Trump gaat gewoon totaal niet over hoe lokale politie organisaties opereren.

Maar dan krijg je weer iets wat jij niet wenst te weten,

Alle plekken waar het stront is, worden als sinds jaar en dag geregeerd door democraten.

Die democraten hadden daar allang wat aan kunnen doen. Hebben ze The Donny totaal niet voor nodig.
Maar wel over hoe nationale organisaties opereren. Of het nemen van leiderschap. Dus vraag jezelf eens af, waarom is het nu zoveel onveiliger dan vijf jaar geleden? Ligt dat aan de Democraten of konden de vorige administraties gewoon beter leiding geven?
Incelfrikandel
pi_194827354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

De National Guard is een tijdje geleden naar Portland gestuurd. Het werkte niet. Waarom? Omdat Trump zijn eigen plan trok. Dat zien we nu allemaal weer mooi terug in Kenosha, de burgemeester vraagt Trump om niet te komen omdat hij de rust wil bewaren. Wat doet Trump?

Maar het ligt natuurlijk allemaal aan de lokale bestuurders. Trump is geen president ofzo. En nee, daarmee zeg ik uitdrukkelijk niet dat de lokale bestuurders niets te verwijten valt.

Na de dodelijke schietpartij heeft de burgemeester zelf verzocht om de National Guard.
pi_194827379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:14 schreef Selqae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Na de dodelijke schietpartij heeft de burgemeester zelf verzocht om de National Guard.
Mooi, dus waarom komt Trump de burgemeester dwarsliggen?
Incelfrikandel
pi_194827391
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'Protests' zijn wat anders dan rellen en plunderingen. Je beseft dat er ook nog altijd op grote schaal vreedzaam wordt gedemonstreerd?
twitter

Dat zeg jij steeds ja, voorlopig staan vele Amerikaanse binnensteden in de hens, vooral daar waar de Dems een burgemeester hebben, of een antifaburgemeester zoals in Portland:

twitter

AP News: Ted Wheeler, Portland mayor, stands by decision to allow Antifa to block traffic

The Independent: Portland mayor faces impeachment calls after antifa assault and milkshaking of right-wing blogger Andy Ngo

NY Times: Federal Agents Envelop Portland Protest, and City’s Mayor, in Tear Gas
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 1 september 2020 @ 14:17:17 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194827396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:08 schreef Hathor het volgende:
Maar was het onder Obama nou allemaal zoveel beter dan? Ik zie maar weinig verschil tussen de eerste termijnambt van Obama en Trump, en ook onder Obama hebben we het soort taferelen gezien die er nu onder Trump plaatsvinden. Ik kan me nog herinneren dat er veel mensen liepen te juichen, puur en alleen maar om het feit dat er een zwarte president was gekozen, het zou nu allemaal anders worden. Moet een zware teleurstelling zijn dat er helemaal geen reet veranderd is.
Nou ja, de sociale spanningen en onvrede waren toch iets minder dan nu het geval is. Ook onder Obama was er - uit m'n hoofd in Baltimore - e.e.a. mis met het politiekorps daar, maar daar is dan wel weer relatief adequaat op gereageerd.

Wat allemaal niet echt helpt is dat de grens tussen private militante groepjes en de politie steeds verder lijkt te vervagen. Als hier ineens allerlei anonieme figuren rondlopen die zich weigeren te identificeren en niet onder justitie vallen en tegelijkertijd mensen lukraak worden verwondt zou je je ook niet ineens een stuk veiliger wanen, integendeel.
pi_194827406
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou ja, de sociale spanningen en onvrede waren toch iets minder dan nu het geval is. Ook onder Obama was er - uit m'n hoofd in Baltimore - e.e.a. mis met het politiekorps daar, maar daar is dan wel weer relatief adequaat op gereageerd.
Klopt niet, zie achtergrondinformatie bij de OP.
  dinsdag 1 september 2020 @ 14:19:25 #49
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194827429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:17 schreef Oostwoud het volgende:
Dat zeg jij steeds ja, voorlopig staan vele Amerikaanse binnensteden in de hens, vooral daar waar de Dems een burgemeester hebben, of een antifaburgemeester zoals in Portland:
En in nog veel meer steden hebben honderden duizenden mensen op straat hun stem laten horen. Dat dat allemaal gewelddadige plunderaars zouden zijn is natuurlijk onzin.
pi_194827441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 13:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die Antifatjes gewoon doorgaan als ze erachter komen dat het met Biden "business as usual" is. Maar tegen die tijd hebben die nuttige idioten hun taak volbracht en zal er er door de autoriteiten wel hard worden opgetreden.
Reuters: Biden staff donate to group that pays bail in riot-torn Minneapolis

The Federalist: Meet The Rioting Criminals Kamala Harris Helped Bail Out Of Jail

Ga er maar vanuit ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')