abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194844875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:48 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Trump gaat sowieso de verkiezingen winnen dankzij al dit geweld. Democraten en de relschoppers schieten zichzelf zo hard in hun eigen poot dat ze geen benen meer over hebben straks.

Ik ben oprecht benieuwd naar de dag na de verkiezingen. Als Trump wint wordt het complete chaos en oorlog, dat moge duidelijk zijn want de linkse snowflakes gaan bizar slecht om met hun zin niet krijgen. Maar het is vooral interessanter om te zien wat er zou gebeuren als Biden wel wint. Gaat iedereen dan tevreden naar huis? Is alles dan ineens weer oké? Gaan alle linkse vlokjes dan op straat feest vieren?

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de dag van het stemmen zelf. Als je in Portland al overhoop geschoten wordt omdat je Trump supporter bent, dan voorzie ik straks knokploegen buiten de stemhokjes die iedereen er even stellig aan herinneren op wie ze dienen te stemmen. En oh wee als je weigert antwoord te geven.

Kortom, er is niet genoeg popcorn in november :o
Het gaat lijken op Rwanda, waarin de media de rol speelt van radio Rwanda. De boel ophitsen, een zwart/wit beeld schetsen, het volledig demoniseren van Trump en zijn supporters, etcetera.

Executies op straat zijn dan geen zeldzaamheid. Met name in Democratische staten zal dit plaatsvinden. Anarchie, geweld, chaos....het lijken dan beelden uit de film Robocop, alleen Robocop zelf is er niet.
pi_194844895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:57 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Biden uberhaupt een samenhangende zin kan uitspreken. :)
Hij zegt dat hij de debatten aangaat. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Hij heeft de afgelopen maanden exact 0 kritische interviews gehad. Trump pakt hem gewoon hard aan.
  woensdag 2 september 2020 @ 14:02:25 #228
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194844910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:57 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Biden uberhaupt een samenhangende zin kan uitspreken. :)
Die kan een stuk samenhangender spreken dan Trump.
pi_194844932
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:02 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Die kan een stuk samenhangender spreken dan Trump.
We gaan het meemaken. :)
pi_194844966
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:00 schreef Homey het volgende:

[..]

Het gaat lijken op Rwanda, waarin de media de rol speelt van radio Rwanda. De boel ophitsen, een zwart/wit beeld schetsen, het volledig demoniseren van Trump en zijn supporters, etcetera.

Executies op straat zijn dan geen zeldzaamheid. Met name in Democratische staten zal dit plaatsvinden. Anarchie, geweld, chaos....het lijken dan beelden uit de film Robocop, alleen Robocop zelf is er niet.
Boston Dynamics is er nog druk mee bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194845001
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]

Hij is niet minderjarig? Hij is niet uit een andere staat afgereisd?
Hij is iig niet met een machinegeweer over staatsgrenzen gegaan zoals jij beweerde.

Overigens klinkt het lekker dramatische om te zeggen dat hij helemaal uit een andere staat kwam. Maar in werkelijkheid woonde hij slechts een half uur rijden van Kenosha en woonde hij minder ver van Kenosha dan de mensen die hij neergeschoten heeft.
pi_194845043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:02 schreef Aurelius het volgende:

[..]

De Democraten hebben problemen die al veel langer spelen in de Amerikaanse samenleving, vooral in Democratische steden, in de schoenen van Trump proberen te schuiven. Daarnaast hebben ze 3 maanden lang, geholpen door de MSM, de rellen aangemoedigd en/of goedgepraat. Allemaal zolang ze er maar electoraal baat bij hadden. Genoeg voorbeelden hiervan zijn in dit en eerdere topics geplaatst. Hierbij hebben ze zichzelf volledig overgeleverd aan extreem-linkse organisaties als Antifa en BLM.

Nu het zich na 3 maanden tegen ze begint te keren proberen ze krampachtig de schuld van de rellen in de schoenen van Trump te schuiven. Zo doorzichtig. Het enige wat ze de afgelopen maanden hebben laten zien is dat zij de echte racisten zijn. :)

[ afbeelding ]
En wat te denken van het oproepen (door o.a. Kamala Harris) om te doneren aan organisaties, zoals het Minnesota Freedom Fund, die de borg betalen voor gearresteerde 'demonstranten'. Inmiddels 30 miljoen dollar in kas. Die 'demonstranten' zijn niet voor niets opgepakt. Hup in jail, hup out of jail, en weer de straat op. Daar wordt je als politie agent toch moedeloos van. Elke keer dezelfde relschoppers oppakken die keer op keer de wet overtreden. Ja, zo blijven die rellen doorgaan natuurlijk. Dweilen met de kraan open.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194845160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hij is iig niet met een machinegeweer over staatsgrenzen gegaan zoals jij beweerde.
:D

Aanvalsgeweer dan ;)

quote:
Overigens klinkt het lekker dramatische om te zeggen dat hij helemaal uit een andere staat kwam. Maar in werkelijkheid woonde hij slechts een half uur rijden van Kenosha en
Ja, dat maakt het wel oké inderdaad. Slechts een half uur rijden om ergens rond te kunnen lopen met een wapen als minderjarige. Met de goedkeuring van de president. Zo kalmeer je de boel.

quote:
woonde hij minder ver van Kenosha dan de mensen die hij neergeschoten heeft.
Ik heb ook niet gezegd dat die mensen goed gehandeld hebben.
Incelfrikandel
pi_194845182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ja, dat maakt het wel oké inderdaad. Slechts een half uur rijden om ergens rond te kunnen lopen met een wapen als minderjarige. Met de goedkeuring van de president. Zo kalmeer je de boel.
Kun je dat hard maken?
pi_194845259
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Kun je dat hard maken?
Maar natuurlijk:

https://www.npr.org/secti(...)sha-shooting-suspect

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Nu jij:

quote:
Daarnaast hebben ze 3 maanden lang, geholpen door de MSM, de rellen aangemoedig
;)
Incelfrikandel
pi_194845325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Overigens klinkt het lekker dramatische om te zeggen dat hij helemaal uit een andere staat kwam. Maar in werkelijkheid woonde hij slechts een half uur rijden van Kenosha en woonde hij minder ver van Kenosha dan de mensen die hij neergeschoten heeft.
Een van de slachtoffers woonde in Kenosha dus dat is niet correct. Een tweede kwam uit Silver Lake wat naast Kenosha ligt.
pi_194845402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een van de slachtoffers woonde in Kenosha dus dat is niet correct. Een tweede kwam uit Silver Lake wat naast Kenosha ligt.
1 ja die andere 2 niet. Niemand had daar überhaupt moeten zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

:D

Aanvalsgeweer dan ;)

Ook niet. Het wapen was van een vriend van Rittenhouse uit Wisconsin en heeft de staat Wisconsin niet verlaten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 02-09-2020 14:35:11 ]
pi_194845752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wtf bedoel je dan met “de andere kant”? Het is toch ronduit gelul om BLM en antifa aan Biden toe te rekenen? Wat heeft Biden daarmee te maken?

En Als je dan zo geloofd in de harde oplossing, dan heeft trump nog twee maanden om dit probleem op te lossen. Lukt dat niet in die tijd waarom daarna dan wel?

Racisme en problemen voortkomend uit racisme ontkennen is misschien wel heel stoer, heel misschien is het ook wel gewoon een beetje dom.
Hmm oproepen om geld in te zamelen om borgen te betalen voor opgepakte rellende mensen?

Edit: ah was al opgemerkt inmiddels. Je hebt aardig in een grot geleefd de laatste tijd als je denkt dat de democraten niets met blm/rellend tuig te maken hebben.
pi_194845820
quote:
Dat is achteraf, niet vooraf. Maar goed.
pi_194845854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:39 schreef SOG het volgende:

[..]

Hmm oproepen om geld in te zamelen om borgen te betalen voor opgepakte rellende mensen?

Edit: ah was al opgemerkt inmiddels. Je hebt aardig in een grot geleefd de laatste tijd als je denkt dat de democraten niets met blm/rellend tuig te maken hebben.
Harris had zo'n fonds opgezet om geld in te zamelen voor borgtocht, zijn diverse veroordeelde zware criminelen weer door op straat gekomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_194845897
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

1 ja die andere 2 niet. Niemand had daar überhaupt moeten zijn.
[..]

Ook niet. Het wapen was van een vriend van Rittenhouse uit Wisconsin en heeft de staat Wisconsin niet verlaten.
Ik zie dat de advocaat van Rittenhouse dat beweerd inderdaad. We zullen zien, erg veel beter is dat niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid hadden die mensen hem natuurlijk ook niet moeten aanvallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:43 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Dat is achteraf, niet vooraf. Maar goed.
Maar wat vind je daar nou van? Je bent wel erg stil over de besluiten en uitspraken van Trump, maar hebt wel de mond vol over Democraten met beweringen die je veelal niet eens lijkt te kunnen staven.
Incelfrikandel
pi_194846023
quote:
Nergens in die artikelen of in het betreffende roundtable gesprek in Kenosha keurt Trump het goed dat Kyle Rittenhouse als minderjarige rondloopt met een wapen zoals jij beweerd met je frame.

Wat Trump wel heeft gezegd is dat adhv de beelden die iedereen gezien heeft het erop lijkt dat Kyle zichzelf verdedigde.
pi_194846024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Maar wat vind je daar nou van? Je bent wel erg stil over de besluiten en uitspraken van Trump, maar hebt wel de mond vol over Democraten met beweringen die je veelal niet eens lijkt te kunnen staven.
Dat jij alle informatie die inmiddels in dit, en 48 andere topics topics, is gepost weigert te geloven is niet mijn probleem.

Mijn mening is dat Amerika een traditie van vuurwapenbezit en het zich organiseren in militia's heeft. Het is zelf geborgd in de grondwet. Dit zijn mensen uit de veelal de stille minderheid. En die begint zich na 3 maanden van rellen te roeren. Zeker nadat ze hebben gezien wat er gebeurt in linkse bolwerken als Seattle en Portland. En de Democraten hebben dit nu ook in de gaten en beginnen daarom terug te krabbelen nu de chaos en intimideren niet niet meer in hun voordeel werkt.
pi_194846166
quote:
Je verdraait de boel. Hij zegt hier enkel dat het ‘under investigation’ is en dat de veiligheid gewaarborgd dient te worden door de veiligheidsdiensten. Daarnaast verteld hij wat hij op de beelden gezien heeft, en wil op basis daarvan niet oordelen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_194846328
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:56 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Dat jij alle informatie die inmiddels in dit, en 48 andere topics topics, is gepost weigert te geloven is niet mijn probleem.
Beetje jammer weer dat je stelt dat ik dingen zou weigeren te geloven.

Maargoed ik heb hier 48 topics gevolgd en nooit heb ik daar concrete bewijzen van langs zien komen. Alleen harde beweringen. Daarmee zeg ik niet dat het niet bestaat, maar het is wel gek dat niemand het hard kan maken. Je kunt me echter heel makkelijk met een paar korte links op mijn plek zetten.

quote:
Mijn mening is dat Amerika een traditie van vuurwapenbezit en het zich organiseren in militia's heeft. Het is zelf geborgd in de grondwet. Dit zijn mensen uit de veelal de stille minderheid. En die begint zich na 3 maanden van rellen te roeren. Zeker nadat ze hebben gezien wat er gebeurt in linkse bolwerken als Seattle en Portland.
Duidelijk antwoord. Prima als het je goedkeuring heeft dat mensen en minderjarigen naar andere staten afreizen om daar rond te lopen met wapens. Dan zal je echter ook moeten accepteren dat beide kanten zich gesterkt zullen voelen meer geweld te gebruiken. En dat Trump daar verantwoording voor draagt, niet de Democraten. Desondanks lees ik bij jou slechts dat alleen Democraten het geweld zouden aanmoedigen. Bewijs daarvoor blijft nog altijd uit.

Die minderjarige was geen lid van een militie trouwens.

quote:
[quote]1s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nergens in die artikelen of in het betreffende roundtable gesprek in Kenosha keurt Trump het goed dat Kyle Rittenhouse als minderjarige rondloopt met een wapen zoals jij beweerd met je frame.

Wat Trump wel heeft gezegd is dat adhv de beelden die iedereen gezien heeft het erop lijkt dat Kyle zichzelf verdedigde.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Je verdraait de boel. Hij zegt hier enkel dat het ‘under investigation’ is en dat de veiligheid gewaarborgd dient te worden door de veiligheidsdiensten. Daarnaast verteld hij wat hij op de beelden gezien heeft, en wil op basis daarvan niet oordelen.
Hij had het moment duidelijk kunnen aangrijpen om te vertellen dat het alleen maar escalerend werkt om naar een andere staat af te reizen en daar met wapens rond te lopen. Noch dat hij in staat van beschuldiging is van nog een moord. Je kunt daar prima onderscheid in maken als president en mensen oproepen thuis te blijven. Die kans heeft hij niet aangegrepen.
Incelfrikandel
pi_194846356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Beetje jammer weer dat je stelt dat ik dingen zou weigeren te geloven.

Maargoed ik heb hier 48 topics gevolgd en nooit heb ik daar concrete bewijzen van langs zien komen. Alleen harde beweringen. Daarmee zeg ik niet dat het niet bestaat, maar het is wel gek dat niemand het hard kan maken. Je kunt me echter heel makkelijk met een paar korte links op mijn plek zetten.
[..]

Duidelijk antwoord. Prima als het je goedkeuring heeft dat mensen en minderjarigen naar andere staten afreizen om daar rond te lopen met wapens. Dan zal je echter ook moeten accepteren dat beide kanten zich gesterkt zullen voelen meer geweld te gebruiken. En dat Trump daar verantwoording voor draagt, niet de Democraten.

Die jongen was geen lid van een militie trouwens.
[..]

[..]

Hij had het moment duidelijk kunnen aangrijpen om te vertellen dat het alleen maar escalerend werkt om naar een andere staat af te reizen en daar met wapens rond te lopen. Noch dat hij in staat van beschuldiging is van nog een moord. Je kunt daar prima onderscheid in maken als president en mensen oproepen thuis te blijven. Die kans heeft hij niet aangegrepen.
Dus Trump heeft niet goed gekeurd dat Rittenhouse als minderjarige rondliep met een wapen zoals jij stelde. Fijn dat we dat opgeklaard hebben. Dat je van mening bent dat hij het harder moet afkeuren is prima maar dit verdraaien en framen in dat hij het goedkeurd is een beetje vals.
pi_194846440
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dus Trump heeft niet goed gekeurd dat Rittenhouse als minderjarige rondliep met een wapen zoals jij stelde. Fijn dat we dat opgeklaard hebben. Dat je van mening bent dat hij het harder moet afkeuren is prima maar dit verdraaien en framen in dat hij het goedkeurd is een beetje vals.
Akkoord.
Incelfrikandel
pi_194846677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:24 schreef mcmlxiv het volgende:
Die mensen die echt al decennia lang tegenstanders vermoorden, die bedoel je toch? Lekker op jacht naar zwartjes en anarchisten volgens aloude traditie.
Aloude traditie?
pi_194846697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:24 schreef mcmlxiv het volgende:
Wtf is nou weer een stille minderheid? Stille minderheden is de nieuwe term voor extreemrechtse fascistische milities begrijp ik? Die mensen die echt al decennia lang tegenstanders vermoorden, die bedoel je toch? Lekker op jacht naar zwartjes en anarchisten volgens aloude traditie.

Inmiddels begrijp ik dat de fok NWS sectie hoopt dat haar natte droom misschien wel uit gaat komen. Een president die al zijn extreemrechtse vriendjes weet te verzamelen om van Amerika weer een ouderwets gezellig conservatief borealistisch bolwerk te maken.
Sjezus. Is een typo. Ik bedoelde stille meerderheid. Zet je aluminium hoedje maar weer af.

De enige minderheid die ik zie die aloude fascistische trekjes vertoond zijn de marxisten van antifa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')