Ik heb m pas 16 keer veranderd vanmorgen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat het snel 13.30 worden voordat ik nog mn team ga veranderen
Lukt iets te goed en te snel ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo probeert het wel meteen plat te leggen.
Het lijkt wel erg op de Castellania – Oropa etappe in de Giro 2017. Hij zou hier normaal gesproken goed in moeten zijn, al is hij minder explosief dan voorheen. Natuurlijk zijn Yates/Alaphilippe en Roglic de topfavorieten maar Tom zou het zomaar kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumoulin gaat niet winnen joh.
Tom heeft niet meer die explosiviteit heb ik het idee en ik denk dat het daarvoor toch nog iets zwaarder moet zijn om die rappe jongens te koken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het lijkt wel erg op de Castellania – Oropa etappe in de Giro 2017. Hij zou hier normaal gesproken goed in moeten zijn, al is hij minder explosief dan voorheen. Natuurlijk zijn Yates/Alaphilippe en Roglic de topfavorieten maar Tom zou het zomaar kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |