abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194821546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Juist wel duidelijk in de cijfers terug te zien veel van die uitbraakjes komen steeds van feestende jongeren af. :D
Inderdaad, ziekenhuizen en IC's liggen ook propvol met jongeren.
pi_194821561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:20 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig vrijheden verdienen?
Dat is net zoiets als omgekeerde bewijslast :D
In China kan men weer feesten omdat daar veel meer discipline is en er bijna geen besmette personen meer zijn. Dus door hun discipline hebben ze dat verdient.

Door maar laks met regeltjes om te gaan en het virus als veenbrand in nl te houden is het logisch dat overheden feesten nog niet toestaan, dus hebben we dat niet verdient. :P
pi_194821565
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 03:19 schreef Za het volgende:

[..]

Spanje heeft 60.000 - 80.000 besmettingen per week, NL 3500.

In verhouding gaan we dus ongeveer gelijk op, sterker nog doen wij het slechter qua aantallen IC opnames.
Ging me om de stijgingen van het aantal ziekenhuisopnamen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194821572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In China kan men weer feesten omdat daar veel meer discipline is en er bijna geen besmette personen meer zijn. Dus door hun discipline hebben ze dat verdient.

Door maar laks met regeltjes om te gaan en het virus als veenbrand in nl te houden is het logisch dat overheden feesten nog niet toestaan, dus hebben we dat niet verdient. :P
Nouja, vrijheden verdienen roept bij mij vreemde associaties op.
pi_194821573
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:22 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Inderdaad, ziekenhuizen en IC's liggen ook propvol met jongeren.
Dat beweerde degene waarop reageerde niet, hij zei dat we geen gevolgen zien, en dat zien we dus wel met brandhaarden bij feestjes. ^O^
pi_194821591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat beweerde degene waarop reageerde niet, hij zei dat we geen gevolgen zien, en dat zien we dus wel met brandhaarden bij feestjes. ^O^
Omdat de focus is veranderd van voorkomen dat de zorg overspoelt naar besmettingen zijn eng op de een of andere manier.
pi_194821598
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Nouja, vrijheden verdienen roept bij mij vreemde associaties op.
Heeft basp1 het eigenlijk wel verdiend dat hij hier mag posten?
pi_194821603
Groepen belonen die bij herhaling de regels overtreden lijkt me niet het juiste signaal.

Of gaan we ook chronische hardrijders een middagje kartbaan cadeau doen? Draaideur-winkeldieven een minuut gratis winkelen?

Ga je eerst maar eens gewoon aan de regels houden. Kunnen we daarna eens kijken op welke manier er weer een feestje mogelijk is, maar het proberen af te dwingen door ze illegaal te organiseren mag nooit worden beloond.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194821654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:29 schreef hooibaal het volgende:

Ga je eerst maar eens gewoon aan de regels houden. Kunnen we daarna eens kijken op welke manier er weer een feestje mogelijk is, maar het proberen af te dwingen door ze illegaal te organiseren mag nooit worden beloond.
Dat gaat gewoon niet werken. Wees eens real. Lijkt of je echt geen kut snapt van een samenleving maar je wil wel dat de samenleving zich zo gaat gedragen als jij dat wil.

Met dat jongerengezeik van je. Het zijn gewoon volwassenen die nu het meest besmet zijn dus snap sowieso niks van je oneindige gezeik.
Go hard or go home
pi_194821795
quote:
Groepen belonen die bij herhaling de regels overtreden lijkt me niet het juiste signaal.

Of gaan we ook chronische hardrijders een middagje kartbaan cadeau doen? Draaideur-winkeldieven een minuut gratis winkelen?

Hmmm hele groepen over 1 kam scheren... Staat je mooi. Die vergelijkingen slaan als een tang op een varken.
  dinsdag 1 september 2020 @ 08:00:36 #61
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_194821812
quote:

Werken dit soort posts nog? :O
2019: The Great Awakening
pi_194821844
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:28 schreef Elan het volgende:
COR / Finland succesvol in het bestrijden van corona

Zo zie je maar weer grenzen op slot en amper Corona. Als het hier straks weer goed mis gaat hebben we dat volledig aan onszelf te danken.

Op vakantie tijdens een pandemie :')
Het helpt ook dat de Finse comfortzone cirkel minimaal 5 meter is :)
pi_194821969
quote:

Er zijn heel veel jongeren in Nederland, sowieso is dat een enorm grote groep, en die mag je ten eerste al niet allemaal over één kam scheren. Wat je zegt in je 'metafoor' is: laten we alle autobezitters een middagje kartbaan cadeau doen.
Bovendien is het voor jongeren ook om allerlei redenen echt wel een heel lastige tijd. Een beetje begrip voor iemand kan nooit kwaad.
Ten derde is het een beetje raar om in termen als 'belonen' te denken in zo'n geval als dit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 september 2020 @ 08:27:44 #64
14505 OProg
A Life in Music
pi_194822044
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:58 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Hmmm hele groepen over 1 kam scheren... Staat je mooi. Die vergelijkingen slaan als een tang op een varken.
Dit is gewoon het niveautje dat op Facebook heeft gestaan dat Marokkaanse jongeren zich hebben misdragen ergens in Amsterdam-West. En dit dus wil zeggen “Dat alle Marokkanen tegen de Nederlandse samenleving zijn, Nederlanders terroriseren en hun paspoort in moeten leveren en teruggestuurd moeten worden.”
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 1 september 2020 @ 08:29:16 #65
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194822058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 02:40 schreef trein2000 het volgende:
Burgemeesters willen vertier voor jongeren gaan aanbieden in de winter: https://www.telegraaf.nl/(...)jongeren-deze-winter

Dit lijkt mij een zeer goede zaak. Alhoewel ik mij wel afvraag hoe de overheid dit denkt te gaan doen.
Iets zegt me dat er een wereld van verschil zit tussen wat bestuurders denken dat jongeren willen en wat jongeren echt willen.

Ik hoop dan ook dat de overheid het niet gaat "doen" maar ruimte gaat bieden aan andere partijen om iets te organiseren.

Anders komen ze waarschijnlijk met een soort Democratiefestival.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194822105
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 02:40 schreef trein2000 het volgende:
Burgemeesters willen vertier voor jongeren gaan aanbieden in de winter: https://www.telegraaf.nl/(...)jongeren-deze-winter

Dit lijkt mij een zeer goede zaak. Alhoewel ik mij wel afvraag hoe de overheid dit denkt te gaan doen.
Geeft wel aan dat ze verwachten dat de anderhalf meter etc er nog gewoon is over een half jaar.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194822120
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Iets zegt me dat er een wereld van verschil zit tussen wat bestuurders denken dat jongeren willen en wat jongeren echt willen.
Haha, mijn idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 september 2020 @ 08:39:12 #68
14505 OProg
A Life in Music
pi_194822155
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Geeft wel aan dat ze verwachten dat de anderhalf meter etc er nog gewoon is over een half jaar.
Naja, er is gelet op dat de griepperiode er langzaam aan komt ook niks natuurlijk dat aangeeft dat dit in de winter gaat verdwijnen. Dus zelfs als je langzaam een alternatief gaat zoeken is de komende tijd niet de beste periode.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_194822189
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:39 schreef OProg het volgende:

[..]

Naja, er is gelet op dat de griepperiode er langzaam aan komt ook niks natuurlijk dat aangeeft dat dit in de winter gaat verdwijnen. Dus zelfs als je langzaam een alternatief gaat zoeken is de komende tijd niet de beste periode.
Ik had wel op versoepelingen gehoopt als de cijfers zo laag blijven. Maar dat zit er dan dus niet echt in.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194822210
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik had wel op versoepelingen gehoopt als de cijfers zo laag blijven. Maar dat zit er dan dus niet echt in.
Ik kan me voorstellen dat ze op zeker willen spelen met lage cijfers met het griepseizoen voor de deur.
Ik verwacht zeker niet dat het zo erg wordt als in februari/maart, maar ik acht het ook niet onmogelijk dat de aantallen zowel in besmettingen als in opnames gaan stijgen als het herfst wordt. En dan wil je toch wel tamelijk laag starten, en niet al hoog in besmettingen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 08:47:08 #71
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194822263
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Het lijkt me bijzonder sterk dat ze de 1,5m afschaffen voordat er een medische doorbraak is.
pi_194822271
Verder dan de 6 personen thuis opheffing zie ik het eigenlijk niet komen de aankomende 6 maanden.
Misschien nog iets met evenementen buiten waarbij er afstand gehouden kan worden en dat is het wel.
pi_194822287
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het lijkt me bijzonder sterk dat ze de 1,5m afschaffen voordat er een medische doorbraak is.
Tenzij in de komende maanden blijkt dat we stabiel op dit niveau blijven qua besmettingen en opnames. Dan is er verder geen medische doorbraak nodig, want is het prima as-is te handelen.
pi_194822312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tenzij in de komende maanden blijkt dat we stabiel op dit niveau blijven qua besmettingen en opnames. Dan is er verder geen medische doorbraak nodig, want is het prima as-is te handelen.
Met de huidige maatregelen erbij ja
pi_194822315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Verder dan de 6 personen thuis opheffing zie ik het eigenlijk niet komen de aankomende 6 maanden.
Misschien nog iets met evenementen buiten waarbij er afstand gehouden kan worden en dat is het wel.
Evenementen buiten waar er afstand gehouden kan worden zijn er gewoon nu al.
Ben bij concerten geweest met duizenden mensen, buiten aan een tafeltje mooi afstand gehouden.
Eigenlijk ideaal was het.
pi_194822322
Denken jullie dat er onlusten uit gaan breken dan?
Als ik hier zo lees, is het sentiment al aan het omdraaien.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194822323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:50 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Met de huidige maatregelen erbij ja
Klopt, heb je gelijk in. Persoonlijk vind ik die niet zo heel lastig en voelt dat niet als iets dat ernstig versoepeld moet worden, vandaar mijn niet helemaal kloppende reactie.
pi_194822419
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:51 schreef koemleit het volgende:

[..]

Evenementen buiten waar er afstand gehouden kan worden zijn er gewoon nu al.
Ben bij concerten geweest met duizenden mensen, buiten aan een tafeltje mooi afstand gehouden.
Eigenlijk ideaal was het.
De hoeveelheid ruimte die je voor hetzelfde evenement nodig hebt is natuurlijk wel een heel stuk groter, waardoor of de kaarten een stuk duurder moeten worden of de organisator niet rendabel kan draaien. Als je denkt aan een dance festival waar normaal 50.000 mensen komen en er kunnen er nu 5.000 komen, is dat wel een flink verschil in omzet.

Ik vind het wel heel tof om te zien dat er een hoop organisatoren zijn die dingen proberen. Drive-in feestjes, je eigen cirkel, verzin het maar. Ze proberen het tenminste.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:12:05 #79
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194822636
Is er al uitgelekt wat er vanavond geroepen gaat worden?

Ik verwacht weinig spannends eerlijk gezegd.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:16:00 #80
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194822717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er al uitgelekt wat er vanavond geroepen gaat worden?

Ik verwacht weinig spannends eerlijk gezegd.
Zou niet weten wat inderdaad. Cijfers zijn prima.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194822751
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:52 schreef capricia het volgende:
Nee het is nog te goed geregeld
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:19:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194822781
quote:
Lol, onlusten in Nederland :D

Veel verder dan een paar middelbare sjonnies die hun tweede jeugd willen beleven door een beetje baldadig op afstand naar wat politie-agentjes te roepen komt het niet echt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194822808
quote:
Ik denk van wel uiteindelijk, maar meer opstootjes en schermutselingen, niks echt ernstigs.

Reden waarom ik dat denk is de slecht weer periode die er aan komt, buiten kan dan niet veel en binnen mag niet veel... dat is een combinatie die slecht kan vallen.
pi_194822875
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, onlusten in Nederland :D

Veel verder dan een paar middelbare sjonnies die hun tweede jeugd willen beleven door een beetje baldadig op afstand naar wat politie-agentjes te roepen komt het niet echt.
En wat meer Twitter ontevredenheid!

Het helpt ook niet echt dat als er een eventueel valide protest is dit meteen wordt weggezet 5g gekkies etc.
In Berlijn waren er best veel personen van verschillende lagen van de bevolking (incl de 5g wackos) maar het werd afgeschilderd als een door extreem rechts georganiseerd iets waarbij "normale" burgers zich voor het karretje hebben laten spannen.
pi_194822894
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:24 schreef Basp1 het volgende:
dus hebben we dat niet verdient.
Wat?
Leven wij in een dictatuur waar we vrijheden mogen krijgen als we ons volgens de staat goed gedragen?

Even terug naar het normaal jij...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194823001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ik denk van wel uiteindelijk, maar meer opstootjes en schermutselingen, niks echt ernstigs.

Reden waarom ik dat denk is de slecht weer periode die er aan komt, buiten kan dan niet veel en binnen mag niet veel... dat is een combinatie die slecht kan vallen.
Wat mag er niet binnen dan?
Restaurants zijn open
Cafés open
Sportschool open
Sportclubs open
Sexwerkers open
Parenclub open

Mis ik nog iets?
pi_194823021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:24 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

En wat meer Twitter ontevredenheid!

Het helpt ook niet echt dat als er een eventueel valide protest is dit meteen wordt weggezet 5g gekkies etc.
In Berlijn waren er best veel personen van verschillende lagen van de bevolking (incl de 5g wackos) maar het werd afgeschilderd als een door extreem rechts georganiseerd iets waarbij "normale" burgers zich voor het karretje hebben laten spannen.
Extreem rechts zorgde daar zelf voor door hun zeer duidelijke aanwezigheid.
pi_194823121
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat mag er niet binnen dan?
Restaurants zijn open
Cafés open
Sportschool open
Sportclubs open
Sexwerkers open
Parenclub open

Mis ik nog iets?
Open is ook alles mee gezegd. Hier in het dorp kun je in de kroegjes met de 1.5m regel 10 man kwijt. Met mooi weer was er tijdelijk buiten nog wat mogelijk, maar dat is nu ook bijna voorbij.

Zelf was ik voor het eerst eens naar een beurs afgelopen weekend, waar het normaal uitpuilt van de mensen was er nu een maximum van 600 personen. Ook de aanwezige kraampjes stonden kilometers uit elkaar en was ongeveer een kwart van de normale hoeveelheid. Het was dan ook een complete mislukking en halverwege de dag was er al niemand meer.

Maar ja, het is open he...
pi_194823168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:37 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Open is ook alles mee gezegd. Hier in het dorp kun je in de kroegjes met de 1.5m regel 10 man kwijt. Met mooi weer was er tijdelijk buiten nog wat mogelijk, maar dat is nu ook bijna voorbij.

Zelf was ik voor het eerst eens naar een beurs afgelopen weekend, waar het normaal uitpuilt van de mensen was er nu een maximum van 600 personen. Ook de aanwezige kraampjes stonden kilometers uit elkaar en was ongeveer een kwart van de normale hoeveelheid. Het was dan ook een complete mislukking en halverwege de dag was er al niemand meer.

Hier zijn terrassen 365 dagen per jaar open. Op de goede plek ook altijd lekker warm.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194823170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:37 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Je stelde dat er binnen niet veel mag. Er mag heel veel, dat mensen er niet op afkomen is logisch. Waarom zou je het risico nemen.
Feit blijft dat heel veel gewoon mag
pi_194823211
In Breda wil de gemeente de café's wat tegemoet komen door de (buiten)terrassen tot 1 januari 2021 te laten staan (indien mogelijk, wordt nog uitgezocht). Nou wordt het natuurlijk wel slechter weer, maar gedacht wordt aan b.v. terrasschermen of windzeilen.

https://www.bndestem.nl/b(...)nsbehoefte~a9e71768/ (lezen via incognito).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:45:09 #92
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194823227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef Salina het volgende:
In Breda wil de gemeente de café's wat tegemoet komen door de (buiten)terrassen tot 1 januari 2021 te laten staan (indien mogelijk, wordt nog uitgezocht). Nou wordt het natuurlijk wel slechter weer, maar gedacht wordt aan b.v. terrasschermen of windzeilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194823228
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je stelde dat er binnen niet veel mag. Er mag heel veel, dat mensen er niet op afkomen is logisch. Waarom zou je het risico nemen.
Feit blijft dat heel veel gewoon mag
De mensen komen er niet op af omdat er door de regeltjes niets aan is, niet omdat ze geen risico willen nemen. Ik weet zeker dat als je hier de kroegen "normaal" zou openen dat ze dan vol zouden zijn.

Maar als alles dan gewoon mag binnen, waarom zijn er dan overal illegale feestjes?
pi_194823299
quote:

SPOILER
Dat plan is er ook in Alkmaar inderdaad. Goed plan!
pi_194823415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

De mensen komen er niet op af omdat er door de regeltjes niets aan is, niet omdat ze geen risico willen nemen. Ik weet zeker dat als je hier de kroegen "normaal" zou openen dat ze dan vol zouden zijn.

Maar als alles dan gewoon mag binnen, waarom zijn er dan overal illegale feestjes?
Waar zeg ik dat alles mag? Ik zeg er mag heel veel (met inachtneming van de regels). Jij roept dat er niet veel mag. Mijn glas is halfvol, het jouwe halfleeg
pi_194823426
quote:

SPOILER
Goed plan, en mensen zullen toch wel komen als de plekken binnen overal beperkt zijn. Een populair biercafe hier heeft het terras zelfs vol zitten bij sneeuw. Dan heb je uiteraard wel heaters nodig en goede beschutting tegen de wind.
Alpha kenny one
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:09:48 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194823532
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Extreem rechts zorgde daar zelf voor door hun zeer duidelijke aanwezigheid.
Dat is idd wel erg zonde.
DAardoor krijg je eigenlijk meerdere protesten door elkaar heen, wat dan voor allen niet de juiste boodschap brengt.
pi_194823544
quote:
Als FOK! een persoon zou zijn, zou het een persoon zijn met een bipolaire stoornis zijn. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194823593
quote:

SPOILER
Zeer goede initiatieven, hoor hier ook al stemmen op gaan om de winterterrassen al veel eerder op te bouwen. Nu overal hopen op welwillende gemeentes.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:16:26 #100
12221 Tijn