Ik vond mijn wordplay toch wat briljanter, omdat het meer dan rijm was. Geen lof voor een true artist.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat een rijmtalent hier in het topic zeg
Geen ervaring met Lexa, wel met Relatieplanet, is goed vergelijkbaar volgens mij. Mijn ervaringen zijn heel goed, voldoende aanbod in mijn categorie (50+), inmiddels bijna een jaar samen met de 2e dame die ik gedate heb.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:12 schreef Brybry het volgende:
Ik ben Lexa aan het proberen , nog niet heel veel bijzonders gezien maar dat kan nog komen. Hoe is jullie ervaring met die website?
Het kan ook andersom in een man compleet afbranden zijn ze ook vrij creatief moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat je date daar op zo'n ronddraaiende schijf.
"Hij is lang. Zijn lichaam dan."
"Nou, dat niet alleen."
*giechel*
"Hij is ook wel breed."
"Nou, echt zeg. Mooie vangst."
"Lekkere billen ook."
"Oh ja, nou je het zegt..."
"Klein buikje, maar daar hangt zijn gereedschap mooi onder."
"Hangen?"
*giechelen*
"Waar is zijn borsthaar?"quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:19 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het kan ook andersom in een man compleet afbranden zijn ze ook vrij creatief moet ik zeggen.
Leuk! Lekker drankje doen?quote:
Vrouwen zitten er denk ik doorgaans niet zo lang op merk ik. Vooral als het hele knappe en slanke vrouwen zijn, zitten ze er vaak kort op doordat ze worden overladen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik had gister een leuke match. 5 berichtjes en weg was ze... althans, ze zegt niets meer.
Ik doe iets verkeerd denk ik hahaha
Ja sowieso is dat altijd wat ik doe bij een eerste date. Laatst nog aan een bar gehangen met een date. Dat beviel veel beter.quote:
Ik vind van wel. Lekker niet swipen en wachten op wie je liked. Voor die paar euro vind ik het wel waard.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Is die betaalde versie van Bumble de moeite waard?
Vrouwen ook stuk beter dan paar jaar terug. Lijkt wel of happn en bumble omgedraaid zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:06 schreef Avianflu het volgende:
Wel meer leuke mannen van 30+ dan op Tinder , nu moeten ze mij alleen nog terug liken
Moeten vrouwen daar wel iets zeggen anders schiet het nog niet opquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:06 schreef Avianflu het volgende:
Wel meer leuke mannen van 30+ dan op Tinder , nu moeten ze mij alleen nog terug liken
Heyquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeten vrouwen daar wel iets zeggen anders schiet het nog niet op
Bumble is het vooral 'Hey' als reactie als je daar een match hebt.
Dat vraagt heel Nederland zich af.quote:
Hier dezelfde ervaring hoor, en ook weinig interesse in een daadwerkelijk gesprek voeren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond dat op Bumble vrouwen weinig zeiden ook al waren zij degene als eerste mij de like gaven ipv ik hen.
En leek voor mij in deze regio gewoon minder dames op te zitten dan bij Tinder. Dat helpt ook niet.
Ja nee, je zal toch echt iets meer moeite moeten doen dan alleen datquote:
Musea vind ik ook leuk! Vóór corona probeerde ik tenminste een weekend per maand in een grote stad wat bezienswaardigheden te bezoeken. Ik mis die uitjes wel. Haha!quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een saai leven? Je doelt meer op bewust in balans![]()
En idem hier, vroeger leuk elke kermisborrel af maar nu liever hardloopwedstrijden, mudmasters, dat soort dingen. Musea ook leuk. Terras zitten vind ik dan wel weer tof als een soort uitgaansvervanging.
In die zin ook vast beschouwd als een saai piet
Ik ben snel met hardlopen (5km in 21:39, 10km in 45 nog wat, 21km in 1 uur 48) maar daar red je het niet meequote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Musea vind ik ook leuk! Vóór corona probeerde ik tenminste een weekend per maand in een grote stad wat bezienswaardigheden te bezoeken. Ik mis die uitjes wel. Haha!
Maar je doet dus hardloop wedstrijden. Ooit gewonnen dan?
Gespierd ook nogquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben snel met hardlopen (5km in 21:39, 10km in 45 nog wat, 21km in 1 uur 48) maar daar red je het niet meeIk doe het er bij, die winnen zijn meestal van die magere gasten die alleen dat doen. Ik wil mn krachttraining daar niet voor opgeven, dat geeft nou net dat ik mij zelfverzekerder voel en kleding en zo gewoon beter zit. En vind mezelf dan in z'n geheel fitter.
Musea doe ik nog wel, alleen alles reserveren, maar zolang je niet naar de hele bekende musea gaat valt de drukte ook wel mee
Eh.. nou.. als je dat hier op de straat zou hethalen... zou je dat een hoop boze blikken opleveren denk ikquote:
Eh.. nee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan niet. Fokkers zijn allemaal corpulent en lelijk
Spreek voor jezelf, ik ben AMAZINGquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan niet. Fokkers zijn allemaal corpulent en lelijk
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben snel met hardlopen (5km in 21:39, 10km in 45 nog wat, 21km in 1 uur 48) maar daar red je het niet meeIk doe het er bij, die winnen zijn meestal van die magere gasten die alleen dat doen. Ik wil mn krachttraining daar niet voor opgeven, dat geeft nou net dat ik mij zelfverzekerder voel en kleding en zo gewoon beter zit. En vind mezelf dan in z'n geheel fitter.
Musea doe ik nog wel, alleen alles reserveren, maar zolang je niet naar de hele bekende musea gaat valt de drukte ook wel mee
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gelijk mijn telefoonnummer maar DM'en dan?
Foktinderenquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gelijk mijn telefoonnummer maar DM'en dan?
Wonen ze niet, maar Amsterdam klinkt meer hip dan Zaanstad of Hoofddorpquote:
Hmm , mss toch mijn straal weer vergroten dan. Ik ben echt te bevooroordeeld over hippe Amsterdammers denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wonen ze niet, maar Amsterdam klinkt meer hip dan Zaanstad of Hoofddorp
Ik ook. Het is zelfs zo erg dat ik mannen uit Amsterdam naar links swipe, hoe leuk ze ook zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hmm , mss toch mijn straal weer vergroten dan. Ik ben echt te bevooroordeeld over hippe Amsterdammers denk ik
Vooroordelen zijn ook oordelen. Ik zou er gewoon blanco in gaan. Dan merk je snel genoeg hoe hip ze zijn...quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hmm , mss toch mijn straal weer vergroten dan. Ik ben echt te bevooroordeeld over hippe Amsterdammers denk ik
Vanwege het overschot aan vrouwen, zijn ze toch te druk met neuken om met jou te praten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook. Het is zelfs zo erg dat ik mannen uit Amsterdam naar links swipe, hoe leuk ze ook zijn
Vrouwen uit Amsterdam gaan hier ook naar links. Merendeel is ook totaal niet realistisch en veel te zweverig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik ook. Het is zelfs zo erg dat ik mannen uit Amsterdam naar links swipe, hoe leuk ze ook zijn
Ghehe dat zal bestquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vanwege het overschot aan vrouwen, zijn ze toch te druk met neuken om met jou te praten.
Een vriend van mij die in Rotterdam is komen wonen klaagt steen en been tov zijn tijd in Amsterdam.Die stad zit letterlijk vol met hoog opgeleide mooie single vrouwen.
Niet waar!quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:11 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ga niet eens een poging doen om met iemand hier te contacten. Toch allemaal West- en Midden Nederlanders...
Laat Amsterdammers lekker met elkaar daten , blijven de nuchtere mensen overquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen uit Amsterdam gaan hier ook naar links. Merendeel is ook totaal niet realistisch en veel te zweverig.
Spirituele vegan manquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen uit Amsterdam gaan hier ook naar links. Merendeel is ook totaal niet realistisch en veel te zweverig.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:23 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Spirituele vegan man, ik ben zelf vega maar trek vega mannen niet
.
En van die semi-model insta profielen.
quote:
Dat zijn de mannen die jij naar links swiped.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:27 schreef Avianflu het volgende:
[..]![]()
Ik voel met jullie mannen mee als ik ik op bumble swipe. Allemaal likes maar kan ze niet vinden
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zijn de mannen die jij naar links swiped.
Zuiderlingquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:11 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ga niet eens een poging doen om met iemand hier te contacten. Toch allemaal West- en Midden Nederlanders...
Hahaha , was gewoon benieuwd wat voor mannen mij liken . Maar toch wel een paar leukerdsquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[ afbeelding ]
Succes ermee! Maar je hebt dan binnenkort misschien wel 1000 dates.
Oke nou ja ... mooi dat het een paar leukerds heeft opgeleverd!quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Avianflu het volgende:
Hahaha , was gewoon benieuwd wat voor mannen mij liken . Maar toch wel een paar leukerds. Alweer klaar met sleepnetten.
Tinder heeft mij ongeduldig gemaakt
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Oke nou ja ... mooi dat het een paar leukerds heeft opgeleverd!
Nu maar afwachten of ze door de volgende ronden heen komen.
Toch zijn die er in Rotterdam ongetwijfeld ook...quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vanwege het overschot aan vrouwen, zijn ze toch te druk met neuken om met jou te praten.
Een vriend van mij die in Rotterdam is komen wonen klaagt steen en been tov zijn tijd in Amsterdam.Die stad zit letterlijk vol met hoog opgeleide mooie single vrouwen.
Dan uit zuid zekerquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ghehe dat zal best
[..]
Niet waar!
[..]
Laat Amsterdammers lekker met elkaar daten , blijven de nuchtere mensen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |