Dat mag zekerquote:Op woensdag 2 september 2020 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en in een officiële puin container, daar mag toch ook gewoon glas in? Er ligt nu alleen veiligheidsglas in.
Klinkt nu wel echt einde oefeningquote:Op woensdag 2 september 2020 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #3 ¤450 is echt fantastisch
Heb je zelf gekookt?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De pot staat op tafel ik herhaal de pot staat op tafel.
Wat gaan we eten?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks maar weer eens uiteten
Te laat.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
20.000 is geen grap. Kan je wel een servertje voor aanschaffen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt nu wel echt einde oefening
Ja en gezien het behaalde bedrag niet echt haalbaar gok ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:21 schreef rival het volgende:
[..]
20.000 is geen grap. Kan je wel een servertje voor aanschaffen.
`quote:Op donderdag 3 september 2020 07:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en gezien het behaalde bedrag niet echt haalbaar gok ik.
Geef ook even 450 euro dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Het begon bij 25k lees ik zojuist. Dan vind ik dat er nog best veel is opgehaald. Maar zie het totaal nog steeds niet gehaald worden.
Mja ik weet niet. Ik zit hier iedere dag wel bijna. Maar toch houd iets me ook tegen te doneren.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Het begon bij 25k lees ik zojuist. Dan vind ik dat er nog best veel is opgehaald. Maar zie het totaal nog steeds niet gehaald worden.
Inderdaad, er is veel opgehaald, maar denk dat 80% van het opgeleverde donatie bedrag nu al wel binnen is.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Anders neem je een abbo, 10 euro voor 6 maandenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Ik zit hier iedere dag wel bijna. Maar toch houd iets me ook tegen te doneren.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest lachen van De donatie van CL.
@:Cherrylips
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloosquote:Op donderdag 3 september 2020 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Anders neem je een abbo, 10 euro voor 6 maanden
Alleen geen advertenties vind ik wel handig, voor de rest inderdaad vrij nutteloos.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloos
Ja zonder MCH valt er weinig te blokkeren.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloos
Losdopquote:Op donderdag 3 september 2020 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis MCH wel eigenlijk, wie is nu onze huistroll.
Losdop?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis MCH wel eigenlijk, wie is nu onze huistroll.
Wat een keutel-intrek-topicquote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Of had hem gewoon een Cap gegeven op 100 or whateverquote:Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een keutel-intrek-topic
Eers neerzetten "tot 20.00" en dan als t te hard gaat je OP aanpassen naar 18.15"Want t ging wel erg hard"
Ja, maak dan ook niet zo'n stoere uitspraak
Dat is waarquote:Op donderdag 3 september 2020 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij maakt iedereen toch minder boos, het is niet hetzelfde.
Is dat niet allemaal Losop?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:10 schreef TaMieke het volgende:
En vergeet die Dop01 niet of hoe was het ook alweer?
Ze had al eerder 100 EUR gedoneerd, dus ze heeft denk ik wel wat..kredit opgebouwdquote:Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een keutel-intrek-topic
Eers neerzetten "tot 20.00" en dan als t te hard gaat je OP aanpassen naar 18.15"Want t ging wel erg hard"
Ja, maak dan ook niet zo'n stoere uitspraak
Dat is allemaal dezelfde persoon volgens mij. Kloontjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Staat me iets van bij dat die nog irritanter was.
Ik geloof je directquote:Op donderdag 3 september 2020 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is allemaal dezelfde persoon volgens mij. Kloontjes.
Dat is nu eenmaal je reputatie als BMW rijder hequote:Op donderdag 3 september 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof ik zulke bedragen kan missen
Die heb ik gekocht toen ik nog 40 uur werkte, goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 3 september 2020 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal je reputatie als BMW rijder he
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof ik zulke bedragen kan missen
Ja volgens mij dat er minder reclameinkomsten zijn. Ik vind het ook nog verdacht rustig op Fok als zoveel mensen thuiswerken.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.
Wat is t effect can Corona op Fok dan?
Je zou denken dat mensen meer vrije tijd hebben, meer Fokken, meer reclame opbrengsten, etc.
Tenzij die bedrijven de reclame sowieso stopgezet hebben, omdat ze zelf in moeilijkheden zitten en ze dit dan redelijk overbodige reclame vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |