abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194813645
Ach ja, het is duidelijk dat, nu de steun voor de terroristen van BLM en Antifa aan het dalen is de pijlen uiteraard weer op Trump gericht moeten worden.
pi_194813648
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, Trump is de president. Dan draag je een grote mate van verantwoordelijkheid. Een paar jaar geleden droeg hij die mening zelf ook nog uit:

Trump Previously Blamed 'Weak Leadership' in Washington for Ferguson Riots and Looting in 2014
Onder Obama, Bush en Clinton was er onder de afro Amerikaanse gemeenschap ook al genoeg mis.
Dat is echt niet iets dat Trump heeft gecreëerd.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194813676
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Onder Obama, Bush en Clinton was er onder de afro Amerikaanse gemeenschap ook al genoeg mis.
Dat is echt niet iets dat Trump heeft gecreëerd.
Dat beweer ik dan ook niet. Maar het is natuurlijk wat gek om de onlusten in Ferguson bij Obama in de schoenen te schuiven, om nu (als Trump zelf president is) alles en iedereen de schuld te geven, behalve jezelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194813693
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ach ja, het is duidelijk dat, nu de steun voor de terroristen van BLM en Antifa aan het dalen is de pijlen uiteraard weer op Trump gericht moeten worden.
Ik houd de man slechts aan zijn eigen standaarden.

Verder heb ik vanochtend in meerdere bijdragen uitgelegd waarom ik vind dat Trump verkeerd handelt. Daar verwijs ik je graag naar.
pi_194813700
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:16 schreef Selqae het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Biden is (nog ;)) geen president Ben.
Incelfrikandel
pi_194813705
Trump Trump Trump Trump Trump Trump.

Koos is net Jinek.
pi_194813711
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik houd de man slechts aan zijn eigen standaarden.

Verder heb ik vanochtend in meerdere bijdragen uitgelegd waarom ik vind dat Trump verkeerd handelt. Daar verwijs ik je graag naar.
En het handelen van BLM en Antifa?
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:43:59 #188
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194813719
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is geen concreet antwoord op de vraag. Ik vroeg namelijk wat jouw verwachting is in deze, dat er geen verschillen meer zijn? (Dus gelijke uitkomsten op basis van huidskleur). Dat gaat namelijk denk ik nooit gebeuren, simpelweg omdat het onhaalbaar is.
Mijn verwachting is is dat dat inderdaad nog wel even gaat duren. Dat betekent echter niet dat alle vormen van racisme tot die tijd dan nog wel oké zijn, ofzo.
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:44:19 #189
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_194813727
https://civiqs.com/result(...)ons=true&zoomIn=true

Bijzondere statistiek over de support van BLM in de VS,

Sinds de rellen begint Oppose flink te groeien
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194813760
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Trump Trump Trump Trump Trump Trump.

Koos is net Jinek.
Heel vreemd dat het in een topic over onlusten in de VS over Trump gaat, inderdaad.
pi_194813783
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel vreemd dat het in een topic over onlusten in de VS over Trump gaat, inderdaad.
Dat is ook niet het probleem lijkt mij.

Maar eerder standaard riedeltjes als Orange man bad.
En rondjes er omheen lullen als het gaat over de vernielingen en mishandelingen en doden.
pi_194813790
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nouja, dat is niet zo vreemd. Wel vreemd is dat het daar een tijd lang niet over is gegaan en de enige aanleiding het er nu wel over te hebben jij bent.

Prima verder hoor.
pi_194813800
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En het handelen van BLM en Antifa?
Rellen en plunderingen zijn uiteraard verkeerd en moeten de kop in worden gedrukt. BLM is niet per definitie fout. Ik wijs je er op dat talloze Amerikanen nog altijd op vreedzame wijze demonstreren.

Maar ben jij het met Trump eens. Valt de president iets te verwijten?
pi_194813828
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nouja, dat is niet zo vreemd. Wel vreemd is dat het daar een tijd lang niet over is gegaan en de enige aanleiding het er nu wel over te hebben jij bent.

Prima verder hoor.
Nogal wiedes. Deze reeks werd de afgelopen weken vrijwel uitsluitend bevolkt door users die Trump een geschikte peer vinden. Dan is het natuurlijk veel leuker om in te hakken op BLM en de Democraten.
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:50:58 #195
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194813847
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat beweer ik dan ook niet. Maar het is natuurlijk wat gek om de onlusten in Ferguson bij Obama in de schoenen te schuiven, om nu (als Trump zelf president is) alles en iedereen de schuld te geven, behalve jezelf.
Je hebt presidenten die er echt iets van proberen te maken, inclusief Bush, die zelfs nu nog tot eenheid oproept en je hebt de amateur en racist trump.

Het gaat niet over Democraten versus Republikeinen, het gaat over de idioot trump ten opzichte van zo ongeveer elke andere president sinds lange lange tijd. Reagan was ook niet best voor zwart Amerika, maar Reagan verneukte gewoon het leven van alle arme Amerikanen zonder uitzondering.

Om het niveau trump te komen moeten we ver terug in de tijd. Vader en zoon Jackson bijvoorbeeld
pi_194813860
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is ook niet het probleem lijkt mij.

Maar eerder standaard riedeltjes als Orange man bad.
En rondjes er omheen lullen als het gaat over de vernielingen en mishandelingen en doden.
Orange Man Bad? Trump zei een paar jaar geleden nota bene zelf dat je rellen en plunderingen de president aan mag raken. De onlusten in Ferguson waren met mede het gevolg van 'falend leiderschap' in Washington, zei hij.
pi_194813868
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rellen en plunderingen zijn uiteraard verkeerd en moeten de kop in worden gedrukt. BLM is niet per definitie fout. Ik wijs je er op dat talloze Amerikanen nog altijd op vreedzame wijze demonstreren.

Maar ben jij het met Trump eens. Valt de president iets te verwijten?
Elke president valt in zijn termijn wel wat te verwijten.
Het probleem is dat de hele bepaalde meute alleen maar met Trump bezig is, en totaal niet doorhebben dat ze worden misbruikt door linkse media en het verdraaien van de situatie.

Dat is nog nooit zo duidelijk geweest zoals dat het nu is anno 2020.
In het begin was het maar een select groepje die door begon te krijgen dat er een smerig spel gespeeld worf door media en democraten.

En tijdje later kregen meer mensen het door en konden ze er niet meer onderuit.
Eindelijk berichte ze er over, maar dan wel met een snufje zout van eigen bodem, het waren ineens white supremacist die de aanstichter waren van alles :')
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:52:23 #198
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194813875
Trump is een wappie, maar Biden en zijn antifa en blm gekkies net zo goed. Het hele systeem moet overhoop gegooid worden.

Zou een systeem van wat wij hebben niet kunnen werken in de USA?

Ik ben trouwens in deze kwestie pro native- american.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:02:54 #199
403588 mcmlxiv
pi_194814053
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Elke president valt in zijn termijn wel wat te verwijten.
Het probleem is dat de hele bepaalde meute alleen maar met Trump bezig is, en totaal niet doorhebben dat ze worden misbruikt door linkse media en het verdraaien van de situatie.

Dat is nog nooit zo duidelijk geweest zoals dat het nu is anno 2020.
In het begin was het maar een select groepje die door begon te krijgen dat er een smerig spel gespeeld worf door media en democraten.

En tijdje later kregen meer mensen het door en konden ze er niet meer onderuit.
Eindelijk berichte ze er over, maar dan wel met een snufje zout van eigen bodem, het waren ineens white supremacist die de aanstichter waren van alles :')
Zullen we het dan hebben over de staatsschuld die is opgelopen in tijden van hoogconjunctuur?
Zullen we het hebben over het verneuken van het stelsel vangezondheidszorg?
Zullen we het hebben over millieubeleid?
Zullen we het hebben over internationale betrekkingen?
Zullen we het hebben over Corona beleid?

Er is geen bias, er is een extreem slechte man president gemaakt. Niet meer, niet minder. Een amateur, een narcist, een oplichter, een leugenaar.
pi_194814068
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk veel leuker om in te hakken op BLM en de Democraten.
Nee, dat is voornamelijk logisch omdat daar de problemen spelen.
pi_194814078
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Zullen we het dan hebben over de staatsschuld die is opgelopen in tijden van hoogconjunctuur?
Zullen we het hebben over het verneuken van het stelsel vangezondheidszorg?
Zullen we het hebben over millieubeleid?
Zullen we het hebben over internationale betrekkingen?
Zullen we het hebben over Corona beleid?
Nee, dat is offtopic.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:06:57 #202
403588 mcmlxiv
pi_194814118
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, dat is offtopic.
Media bias is niet off-topic?
pi_194814151
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Orange Man Bad? Trump zei een paar jaar geleden nota bene zelf dat je rellen en plunderingen de president aan mag raken. De onlusten in Ferguson waren met mede het gevolg van 'falend leiderschap' in Washington, zei hij.
Obama kon meteen ingrijpen zonder tegenwerking van een lokaal bestuur, werd niet gesommeerd weg te blijven en had tevens de MSM achter zich in plaats van tegen zich. Geef Trump de ruimte dan, hij wil wel.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194814209
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef Selqae het volgende:

[..]

Obama kon meteen ingrijpen zonder tegenwerking van een lokaal bestuur, werd niet gesommeerd weg te blijven en had tevens de MSM achter zich in plaats van tegen zich. Geef Trump de ruimte dan, hij wil wel.
Trump moet gewoon beter samenwerken met het lokaal bestuur.
Incelfrikandel
pi_194814569
Toch mooi dat racisme zogenaamd een systematisch probleem is dat al tientallen jaren speelt...

...maar het is ook allemaal de schuld van Trump :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_194814643
quote:

[..]

Dit.
pi_194814680
twitter

Ja, zo komt het wel goed daar. Misschien moeten dit soort instanties ook even in de leer bij KoosVogels over deëscalerend optreden.
pi_194815518
quote:

[..]

Kort geleden riep Trump nog dat burgers zich moesten bevrijden van de overheid ivm corona maatregelen maar nu wil hij wel? Hm, interessant.
pi_194815735
quote:
Donald Trump keeps telling us if he was president, you'd feel safe.Well, he is president — whether he knows it or not.
quote:
The simple truth is Donald Trump failed to protect America. So now, he’s trying to scare America.
quote:
Trump and Pence are running on this: “You won’t be safe in Joe Biden’s America.” And what’s their proof? The violence you’re seeing in Donald Trump’s America.
Ouch..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incelfrikandel
pi_194815898

Google is weer druk met het laten verdwijnen van informatie omtrent BLM.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')