Nummer 1 en 2 hebben was beter dan ik had verwacht. Topdagquote:Op donderdag 3 september 2020 16:54 schreef hhh38 het volgende:
Als ik last minute toch voor Krek had gekozen ipv De Marchi was het een topdag geweest. Nu 1-2-niks
Ik vond je post al wat vreemdquote:Op donderdag 3 september 2020 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nummer 1 en 2 hebben was beter dan ik had verwacht. Topdag
Krek is een nagel aan mijn doodskist, maar dat wist ik gelukkig al voor de deadline.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd met het net niet winnen van het dagklassement.
Had vooral het verschil in prijzengeld onderschat en was vergeten dat Herrada grijs paard was. Het voordeel van vluchters is natuurlijk ook dat ze veel goedkoper zijn. Bijna altijd wel een interessante optie in een scenario waar weinig ploegen geïnteresseerd zijn in het terughalen van de kopgroepquote:Op donderdag 3 september 2020 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond je post al wat vreemdSlechts 6% had Jezus, slechts 13% had Luts en er waren slechts 4 klassementsrenners (inclusief Harkema en de door lang niet iedereen gekozen Flip) iets waard.
Slechts 300 mensen halen uberhaupt een plusresultaat.
Hoe voelt het om dead weight aan je been te hebben?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Krek is een nagel aan mijn doodskist, maar dat wist ik gelukkig al voor de deadline.
Als de kopgroep grotendeels vooruitblijft en het peloton uitbolt ben je altijd verliezer als je geen vluchters speelt. Ik ging eerder uit van het 'misschien 2 vluchters vooruit'-scenario, maar dat ging helaas niet op.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had vooral het verschil in prijzengeld onderschat en was vergeten dat Herrada grijs paard was. Het voordeel van vluchters is natuurlijk ook dat ze veel goedkoper zijn. Bijna altijd wel een interessante optie in een scenario waar weinig ploegen geïnteresseerd zijn in het terughalen van de kopgroep
Geen commentaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe voelt het om dead weight aan je been te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn eerste ingeving.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bij ons is the strength of the team ... the team.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist door niets te zeggen, zeg je alles. [ afbeelding ]
Gisteren nog 14. Einde tijdperk FOK! forum.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
13 man van FOK in de top 100.
Wij zijn steengoed
Ik kijk nog af en toe mee op de discord, vind je niet erg toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Bijzonder hoe RockRacingN1Fans alweer de enige subleague was die het juiste scenario voor ogen had.
De echte discord of de decoy?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nog af en toe mee op de discord, vind je niet erg toch?
Man?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
13 man van FOK in de top 100.
Wij zijn steengoed
Hij zei zelf gisteren dat hij in principe mag sprinten als Dumoulin en Roglic “veilig” zijn. Neem aan dat dat morgen geen probleem moet zijn.quote:
Van de andere kant deed hij ook alsof de rit nu binnen is en hij zich nu op zijn taak kan richten, namelijk Dumoulin en Roglic veiligstellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei zelf gisteren dat hij in principe mag sprinten als Dumoulin en Roglic “veilig” zijn. Neem aan dat dat morgen geen probleem moet zijn.
Volgens mij zei hij dat wel ja na de winst.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant deed hij ook alsof de rit nu binnen is en hij zich nu op zijn taak kan richten, namelijk Dumoulin en Roglic veiligstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |