Hoe voelt het om dead weight aan je been te hebben?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Krek is een nagel aan mijn doodskist, maar dat wist ik gelukkig al voor de deadline.
Als de kopgroep grotendeels vooruitblijft en het peloton uitbolt ben je altijd verliezer als je geen vluchters speelt. Ik ging eerder uit van het 'misschien 2 vluchters vooruit'-scenario, maar dat ging helaas niet op.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had vooral het verschil in prijzengeld onderschat en was vergeten dat Herrada grijs paard was. Het voordeel van vluchters is natuurlijk ook dat ze veel goedkoper zijn. Bijna altijd wel een interessante optie in een scenario waar weinig ploegen geïnteresseerd zijn in het terughalen van de kopgroep
Geen commentaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe voelt het om dead weight aan je been te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn eerste ingeving.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bij ons is the strength of the team ... the team.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist door niets te zeggen, zeg je alles. [ afbeelding ]
Gisteren nog 14. Einde tijdperk FOK! forum.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
13 man van FOK in de top 100.
Wij zijn steengoed
Ik kijk nog af en toe mee op de discord, vind je niet erg toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Bijzonder hoe RockRacingN1Fans alweer de enige subleague was die het juiste scenario voor ogen had.
De echte discord of de decoy?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nog af en toe mee op de discord, vind je niet erg toch?
Man?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
13 man van FOK in de top 100.
Wij zijn steengoed
Hij zei zelf gisteren dat hij in principe mag sprinten als Dumoulin en Roglic “veilig” zijn. Neem aan dat dat morgen geen probleem moet zijn.quote:
Van de andere kant deed hij ook alsof de rit nu binnen is en hij zich nu op zijn taak kan richten, namelijk Dumoulin en Roglic veiligstellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei zelf gisteren dat hij in principe mag sprinten als Dumoulin en Roglic “veilig” zijn. Neem aan dat dat morgen geen probleem moet zijn.
Volgens mij zei hij dat wel ja na de winst.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant deed hij ook alsof de rit nu binnen is en hij zich nu op zijn taak kan richten, namelijk Dumoulin en Roglic veiligstellen.
Gewoon heel DQS opstellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilde eigenlijk een jokertje meenemen, maar als we mogelijk waaiers hebben ga ik daar maar niet voor.
Ik had Laporte niet gekozen ivm waaiers.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
Sagan, Coquard, Mezgec en Van Aert.
Ik heb overigens Trentin en Hofstetter niet gekozen met het oog op waaiers, dus hopelijk wapperen die er zo nog af
Clement was grijs, maar goed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Venturini en Laporte zijn mij ontnomen. Met twee pikzwarte paarden spreek je al over een miljoen. EEN MILJOEN.
Hij is een beetje aan het doodraaien heb ik het idee, na Slob nog een die aan het bezwijken is onder de druk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clement was grijs, maar goed.
Sterkte Mani.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is een beetje aan het doodraaien heb ik het idee, na Slob nog een die aan het bezwijken is onder de druk.
Ik zal de subleague enig niveau moeten geven.quote:
Heb jij 1+3?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik verlies op iedereen die Van Aert, Coquard en minstens één van Laporte, Hofstetter, Venturini en Stuyven heeft.
Meerderheid in de top 20 heeft dat niet in ieder geval
Ik heb 1 en 3 inderdaad. En Sagan maar die heeft iedereen en levert niets opquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij 1+3?
Dan ga je gewoon prima (Laporte is trouwens meer waard dan Van Aert en Coquard maar die heeft natuurlijk bijna niemand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |