Nou, dat is weer een hele opluchting.quote:
Puzziequote:
Ben je trouwens wel goed op gewicht gebleven in je vakantie week?quote:
Morgen is weer weegdag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je trouwens wel goed op gewicht gebleven in je vakantie week?
Konijnenmansquote:
Lekker bijgegeten op vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
Ja. Heb op 1 dag na wel elke dag of afgehaald of uit eten geweest.
Ik heb zo'n grote die ze ook voor olifanten gebruikenquote:
quote:
Wat?quote:
Frituurpan dat je er bentquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote die ze ook voor olifanten gebruiken
[..]
[..]
Wat?
Lekker bij de wok bunkeren enzo
Ik heb maar twee keer patat gehaaldquote:
Terechtquote:
Ga eens werkenquote:
pppffff. Lui........quote:
Jij heldquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
Ja. Heb op 1 dag na wel elke dag of afgehaald of uit eten geweest.
Beter je energie besparen voor die weegschaal morgenquote:
Daar is het vakantie voor tochquote:
Beter kan ik nu even een dutje doen maar dat zit er niet in denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter je energie besparen voor die weegschaal morgen
Aha, ja. Hou je gewoon van televisiesoaps of zoals die soap van @Paul :pquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt eraan wat je er mee bedoeld stokj
quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kan ik nu even een dutje doen maar dat zit er niet in denk ik.
Het was voor het eerst weer vroeg in tijden. Moest er om 0430 uit. En moet nog tot 1800 ongeveer en dan nog een uur naar huis rijden.quote:
Wow !!quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was voor het eerst weer vroeg in tijden. Moest er om 0430 uit. En moet nog tot 1800 ongeveer en dan nog een uur naar huis rijden.
ja lang dagje vandaag.quote:
Dat is inderdaad een lang dagje!quote:
Ik begon om 06.45quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lang dagje!
Ik moet ook tot 18:00 maar ben pas om 12:00 begonnen
Wow, pittig weekje!quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon om 06.45
Morgen van 19.00 tot 00.30 waarschijnlijk. Maar ben er waarschijnlijk morgen al rond 16.00
Maar even kijken hoe ik dat ga compenseren. Denk vrijdag maar een heel kort dagje
Gisteren en donderdag weer thuiswerken dus dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, pittig weekje!
Ik hoef alleen vandaag en donderdag te werken (donderdag van 09:00 tot 17:30) en morgen een college van anderhalf uur. En daarnaast nog zelfstudie, maar dat is nog niet veel
Waarom zo laat beginnen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon om 06.45
Morgen van 19.00 tot 00.30 waarschijnlijk. Maar ben er waarschijnlijk morgen al rond 16.00
Maar even kijken hoe ik dat ga compenseren. Denk vrijdag maar een heel kort dagje
Omdat er dan verschillende processen draaien waar naar gekeken moet worden.quote:
Ah spannendquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat er dan verschillende processen draaien waar naar gekeken moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |