quote:
Op maandag 31 augustus 2020 13:23 schreef Donna het volgende:@:MaJo als je zeker weet dat het aambeien zijn dan zou ik niet bellen nee. Als je twijfelt, zou ik wel even bellen. Of als je het bijv. morgen weer hebt. Heb je ook Roosvicee laxo of iets van de huisarts om je stoelgang makkelijker te maken?
Wat klote @:D.U.M.A.N. echt rot als je slecht slaapt.
Ik heb besloten het even aan te kijken inderdaad. Als het weer zo gaat bloeden dan trek ik even aan de bel

Ik gebruik lijnzaadolie in de yoghurt maar verder niets. Eerst dronk ik ook dagelijks een glas verse jus maar daar krijg ik nu het zuur van. Laxo is ook wel een goede
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 13:59 schreef Miezziej het volgende:Ik merk dat naarmate de bevalling dichterbij komt er toch weer wat negatieve emoties boven komen vanuit de 20-weken echo. Nog niet helemaal verwerkt dus. Morgen heb ik weer controle, ik ga het dan eens benoemen.
Ik snap heel goed dat dit nu weer naar boven komt, het komt nu natuurlijk steeds dichterbij. Ben je uiteindelijk wel gerustgesteld dat alles goed is?
quote:
Precies, anders kom je nooit tot een bepaald gemiddelde

quote:
Op maandag 31 augustus 2020 16:04 schreef Seven. het volgende:[..]
Ik heb wel een keertje gebeld met een aambei, maar dat was om te vragen of ik Theranal mocht gebruiken. Dat kon 2 weken en sindsdien zijn ze gewoon weer aangegroeid

. Ik wist niet dat die dingen ook kunnen knappen trouwens

.
Even een domme vraag, maar hoe weet je precies of je aambeien hebt?

Laat je dat bekijken door de huisarts/VK? Ik zal het anders de volgende keer eens vragen, mits ik verder geen bloedingen meer heb.
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 17:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:[..]
Nav deze post toch maar even gebeld. Als het goed is, ligt er morgen wat klaar.
Dankjewel, soms moet je dingen gewoon even van een ander horen.

Ik hoop dat het voor jou genoeg helpt

quote:
Op maandag 31 augustus 2020 17:11 schreef Framblij89 het volgende:Klote van de sollicitaties Maria, wat dat betreft zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als jij (helaas).
Hoe ver ben je nu? Hoop dat de echo goed is
Ik was net bij de huisarts voor een verwijzing naar de pop poli, maar ze zei dat dat alleen kan als ik al bij een ziekenhuis/psychiater loop. Heeft iemand daar ervaring mee? Vind het vreemd
Fijn van de goede controles Aure en Donna!!
Echt heel vreemd dit! Ik zou het toch eens bij je VK navragen, zeker na je klachten bij de eerste zwangerschap!
quote:
Wat goed zeg! Hoe ver ben je nu?
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 20:13 schreef 1inamelon het volgende:Wat fijn @:Maria2.0!
En hoi, ik ben weer terug van vakantie met maagzuur en slapeloosheid. Ik las al dat meer van jullie daar last van hebben. Gelukkig werken bij mij de rennies nog voldoende.
Weer iemand met maagzuur erbij

Gelukkig helpen rennies bij jou nog!
quote:
Yay, weer een piemel erbij

quote:
Op maandag 31 augustus 2020 20:49 schreef Wolken het volgende:Wat fijn voor alle goede echo's!
Ik zit in een fb groep van uitgerekend in november en er is al iemand 15 weken te vroeg bevallen van een tweeling ( waarvan 1 het niet gehaald heeft ) en iemand die 10 weken te vroeg is bevallen. Wat een verschrikking als je zo vroeg al bevalt, dan mag baby 2 nog wel even 12 weken blijven zitten....
Vreselijk lijkt me dat

Ik zit in de oktober groep maar nog niet zoiets gelezen.
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef Holy_Goat het volgende:[..]
Ik had net de meest lame-ass opmerking ooit gemaakt.
Ging ze bij die 20wk echo nog even kijken of het echt een jongen was. Ligt meneer daar met benen wijd de boel te presenteren. 'nou dat noem ik niet een piemelTJE hoor' zei de VK.
Ik floepte eruit voor ik het door had: ha, dan is ie dus duidelijk van mij

Beide dames vonden de grap minder geslaagd. Hehehe
Niet echt een originele opmerking inderdaad

Kijk uit dat je niet na de bevalling vraagt of ze een hechting extra kunnen zetten zodat het weer lekker strak is, die schijnt ook heel vaak gemaakt te worden.
Nou moet ik zeggen dat ik het ook wel geinig vond dat de echoscopist bij ons ook zei dat het overduidelijk een jongetje was

Ik heb vanmiddag zo heerlijk geslapen

En nauwelijks last gehad van maagzuur vandaag

Ik heb ontdekt dat Rennie Duo een stuk beter helpt dan de gewone rennies. Die hadden ze laatst namelijk even niet. Weet niet of het toeval is maar vandaag voor het eerst in weken gewoon weer normaal kunnen eten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam