Oh wat leuk! Ik ga eens kijken, ik hou ervan. Zo ben ik dus bijna 2 jaar bezig geweest met zwanger worden, de gynaecoloog gaf ons weinig kans en raadde IUI aan. Ik heb in juli een maansteen gekocht en deze met een ritueeltje opgeladen in de volle maan op 3 augustus, nog een meditatie-ritueel erachteraan op Lughnasadh met die maansteen en bam, zwanger. Ik ben ook nogal wetenschappelijk, dus tuurlijk frons ik wenkbrauwen, maar ik vind het tóch een leuk verhaalquote:Op donderdag 3 september 2020 14:34 schreef Hilmo het volgende:
Oh voor degene die van zweverig houden: ik had beval edelstenen bij de bevalling. Een armbandje om en twee edelstenen in de tas. Gekocht bij Boeddha edelstenen oid.
Leuk, zulke verhalen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik ga eens kijken, ik hou ervan. Zo ben ik dus bijna 2 jaar bezig geweest met zwanger worden, de gynaecoloog gaf ons weinig kans en raadde IUI aan. Ik heb in juli een maansteen gekocht en deze met een ritueeltje opgeladen in de volle maan op 3 augustus, nog een meditatie-ritueel erachteraan op Lughnasadh met die maansteen en bam, zwanger. Ik ben ook nogal wetenschappelijk, dus tuurlijk frons ik wenkbrauwen, maar ik vind het tóch een leuk verhaal
Fijn!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ha, fijn dat ie goed ligt seven!
Ik kreeg net een goede nipt uitslag binnen! Vet snel! Vorige week donderdag geprikt. De vorige keer duurde het wel echt 9 werkdagen
Fijn,das lekker snel!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg net een goede nipt uitslag binnen! Vet snel! Vorige week donderdag geprikt. De vorige keer duurde het wel echt 9 werkdagen
Hier schat ze het geregeld in, maar we nemen het met een kuub zout.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou willen dat ik die kraambezoek struggles had . Zoals het er nu naar uitziet kan niemand vanuit Nederland overkomen en dat vind ik echt heel erg jammer.. Wel gisteren beschuit en muisjes gekocht.
Sinds gisteren klaar met het wassen van alle kleertjes, maar ik vind sommige kleertjes er dus zoooo klein uitzien (die newborn maat dan). Ik hoop dat ze er wel in past, al is het maar een week . Heb gelukkig niet al te veel in die maat.
Had ik het nou goed begrepen dat de vk weleens inschat hoeveel de baby gaat wegen? Ik ga dat straks eens vragen als ik weer op controle ga. Kan me ook wel voorstellen dat ze daar echt geen uitspraken over durven te doen.
Dat is fijn nieuws!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Toch wel deze dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Leuk, zulke verhalen.
De vorige keer werd iemand genoemd die een geurkaars had gekocht voor tijdens de bevalling. Dat is als een zaadje in m’n hoofd gepland. Ga tijdens m’n verlof maar eens op zoek naar een fijne geurkaars.
Fijn!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Toch wel deze dan?
https://shop.goop.com/sho(...)a-candle?country=USA
Geen kaars, geurstokjes!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Leuk, zulke verhalen.
De vorige keer werd iemand genoemd die een geurkaars had gekocht voor tijdens de bevalling. Dat is als een zaadje in m’n hoofd gepland. Ga tijdens m’n verlof maar eens op zoek naar een fijne geurkaars.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Sowieso lijkt mij een kamer delen zo na de bevalling een drama en gelukkig krijg je in ons zkh een eigen kraamsuite ( al snap ik de suite niet echt, het is gewoon een kamer )quote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
Toen ik op de kamer kwam waar ik sliep na de keizersnede (om een uur of twee s nachts) lag mijn kanergenote tussen de halfvolle champagneglazen en half opgegeten mcdonalds verpakkingen. De familie had lekker gegeten en gepimpeld.
Ooh. Als je openstaat voor suggesties: https://www.geurkaarsenwe(...)thwick-flame-ellips/quote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Leuk, zulke verhalen.
Snaaien tijdens de bevalling hihaho.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:03 schreef Seven. het volgende:
Ik wilde ook een bak met snaaisels, maar dan voor tijdens de bevalling . Dextro heb ik in huis. De rest is al op .
Zelfs niet een paar tikkels tussen de weeën door?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:30 schreef SQ het volgende:
Ik kan in bijna alle situaties wel eten, want eten maar tijdens bevallen echt no way. Zelfs denken aan eten is me dan te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |