SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Maar toen zaten ze al op 150 meter ofzo, om dan nog een aanloopje te nemen, is wel wat ambitieus.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leek er op dat Flip net ging toen Hirschi een aanloopje wilde nemen.
Niet te doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kutsite hebben wij. Gewoon kut. En anders niet.
Dat was toch exact het 1e woord wat hij zei tijdens het interview?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef bombmannl het volgende:
Die reactie van Tom over die val. Niet zeggen dat het dom was maar eroverheen praten. Vind hem altijd misplaatste arrogantie hebben
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Als Martinez goed fysiek herstelt, kan hij toch voor de bergtrui gaan?
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.
De ambiesies waren vooraf ook al vaag.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.
Server geraakt door een OTO.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat FOK! in de laatste 5km crashte.
Judotraining is geen sinecure voor wielrenners tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Heeft ie geleerd van Geesink.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Waarom ook niet. Was allemaal theater, beetje schaafwonden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Valt me mee dat Pinot gewoon met het favorietengroepje is binnengebold.
Op de Belg gaf hij toe dat het niet handig was en op de NOS zei hij toch ook dat het stom was?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef bombmannl het volgende:
Die reactie van Tom over die val. Niet zeggen dat het dom was maar eroverheen praten. Vind hem altijd misplaatste arrogantie hebben
Ervaringsdeskundigequote:
Dat kan ik mij niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:13 schreef Marcoss het volgende:
Bij QS kunnen ze Tom wel bedanken, daardoor kwam Wout (ook) op een gaatje te zitten en die kon dat niet meer dichten. Anders waren die 3 wel gepakt waarschijnlijk. Al is het afwachten of Dumoulin en Roglic dan kopwerk hadden gedaan.
?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat was het even vreselijk eng hier op deze site.
Had hem wel beter verwacht dan dit, maar hij is dus gevallen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.
Het verschil was wel heel klein op het moment dat Dumoulin viel, nu hadden ze daarna toch een wat grotere voorsprong. Als ik naar de groep kijk die nog over was, waren er ook niet veel knechten meer inderdaad. Trek en Bahrain zaten er nog met 3, maar die hadden niemand voor de sprint. Alleen EF had nog gekund met Urán en Bettiol voor Higuita. Denk wel dat Dumoulin had willen helpen om Wout aan de zege te kunnen helpen, beetje zoals in de Dauphine gebeurde.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen eigenlijk.
Overigens is dat een pure momentopname maar het #droomplan viel toch ietwat in duigen. Kruijswijk is natuurlijk geblesseerd, maar Kuss blijft onvoorspelbaar en Bennett zit toch met de gevolgen van de val. Benieuwd hoe dat dinsdag gaat.
Die viel behoorlijk hard ja, kwam nog wel weer terug, maar toen gingen ze meteen weer bergop.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had hem wel beter verwacht dan dit, maar hij is dus gevallen?
Net als Voeckler kan ik het eigenlijk wel hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:00 schreef JohnDDD het volgende:
Vreselijk die Alaphilippe. Ik vroeg me vorig jaar al af wat me aan die gozer irriteerde, en nu weet ik het: hij lijkt op Voeckler in zijn overdreven, nerveuze gedrag. Hopelijk is hij die trui snel kwijt.
Is natuurlijk ook een veel grotere renner.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Net als Voeckler kan ik het eigenlijk wel hebben.
Hoewel Alaphilippe de afgelopen drie jaar overigens wel een groter palmares dan Voeckler bij elkaar gefietst heeft trouwens.
Zou Kuss bewust hebben ingehouden? Tom en Roglic waren veilig en die laatste km’s niet meer hoeven te knallen, dan spaar je een hoop energie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het verschil was wel heel klein op het moment dat Dumoulin viel, nu hadden ze daarna toch een wat grotere voorsprong. Als ik naar de groep kijk die nog over was, waren er ook niet veel knechten meer inderdaad. Trek en Bahrain zaten er nog met 3, maar die hadden niemand voor de sprint. Alleen EF had nog gekund met Urán en Bettiol voor Higuita. Denk wel dat Dumoulin had willen helpen om Wout aan de zege te kunnen helpen, beetje zoals in de Dauphine gebeurde.
En eigenlijk miste je dan wel Kuss vandaag ja, terwijl die in de Dauphine juist wel constant was. Maar die kwam in de Vuelta ook pas laat op gang, geloof ik.
Kuss is een enorm grillige renner.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou Kuss bewust hebben ingehouden? Tom en Roglic waren veilig en die laatste km’s niet meer hoeven te knallen, dan spaar je een hoop energie.
Daarbij heeft hij nu ruimte om een keer mee te sprinten en als springplank te fungeren.
merk het sorryquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verkeerde topic jongens.
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hè. Dikste gele trui drager ooit.
quote:
Vohters hintte vooraf al naar de gele rugnummers. Zou dat echt?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.
Ook aan gedacht, maar die verschillen van gisteren stellen in de eindafrekening toch geen fluit voor? Vohters lijkt me daarvoor ook een te grote dromer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vohters hintte vooraf al naar de gele rugnummers. Zou dat echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:58 schreef showtimer het volgende:
@:wimderon Al bekend met The Butterfly Effect?Chris heeft veel woorden nodig om zijn punt te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |