SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Maar toen zaten ze al op 150 meter ofzo, om dan nog een aanloopje te nemen, is wel wat ambitieus.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leek er op dat Flip net ging toen Hirschi een aanloopje wilde nemen.
Niet te doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kutsite hebben wij. Gewoon kut. En anders niet.
Dat was toch exact het 1e woord wat hij zei tijdens het interview?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef bombmannl het volgende:
Die reactie van Tom over die val. Niet zeggen dat het dom was maar eroverheen praten. Vind hem altijd misplaatste arrogantie hebben
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Als Martinez goed fysiek herstelt, kan hij toch voor de bergtrui gaan?
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.
De ambiesies waren vooraf ook al vaag.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.
Server geraakt door een OTO.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat FOK! in de laatste 5km crashte.
Judotraining is geen sinecure voor wielrenners tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Heeft ie geleerd van Geesink.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Waarom ook niet. Was allemaal theater, beetje schaafwonden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Valt me mee dat Pinot gewoon met het favorietengroepje is binnengebold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |