SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Maar toen zaten ze al op 150 meter ofzo, om dan nog een aanloopje te nemen, is wel wat ambitieus.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leek er op dat Flip net ging toen Hirschi een aanloopje wilde nemen.
Niet te doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kutsite hebben wij. Gewoon kut. En anders niet.
Dat was toch exact het 1e woord wat hij zei tijdens het interview?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef bombmannl het volgende:
Die reactie van Tom over die val. Niet zeggen dat het dom was maar eroverheen praten. Vind hem altijd misplaatste arrogantie hebben
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Als Martinez goed fysiek herstelt, kan hij toch voor de bergtrui gaan?
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja + voor een ritzege. Voor een echt goed klassement was hij sowieso tekort gekomen, denk ik.
De ambiesies waren vooraf ook al vaag.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
EF zelf blijkbaar ook, als je daar Bettiol niet eens laat wachten.
Server geraakt door een OTO.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat FOK! in de laatste 5km crashte.
Judotraining is geen sinecure voor wielrenners tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Heeft ie geleerd van Geesink.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef aesop het volgende:
Ik zag een mooie rol van Tom, die heeft geoefend op vallen.
Waarom ook niet. Was allemaal theater, beetje schaafwonden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Valt me mee dat Pinot gewoon met het favorietengroepje is binnengebold.
Op de Belg gaf hij toe dat het niet handig was en op de NOS zei hij toch ook dat het stom was?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef bombmannl het volgende:
Die reactie van Tom over die val. Niet zeggen dat het dom was maar eroverheen praten. Vind hem altijd misplaatste arrogantie hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |