Hadden ze maar een paar Raptors om los te latenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Mano_ het volgende:
Ze hebben toch zo'n robot-hond daar, kan die niet gaan zoeken?
Sterkte dat doet pijn!!! Been there Ai ai!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ze zullen zo toch wel weer door gaan?
kwestie van die gasten eraf meppen en door gaan.
Hopelijk kan ik alles mee pakken. Moet weer eens vanuit het ziekenhuis kijken. Nu weer met een niersteen. 2020 niet mijn jaar
Beter gaan ze gewoon door. Maarja, dan zal je zien dat ze weer opduiken vlak voor de hopquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hopelijk kan ik alles mee pakken. Moet weer eens vanuit het ziekenhuis kijken. Nu weer met een niersteen. 2020 niet mijn jaar
Thanks!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sterkte dat doet pijn!!! Been there Ai ai!!
Maar om ze er af te meppen... moet je ze eerst vinden... ze zijn ze kwijt
Wow!! Dat is niet leuk!! Sterkte!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Sterktequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het maken met die micro en relais?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Wha Nerd alert!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken met die micro en relais?
Nicequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha Nerd alert!
Mijn destilleerproces aan het automatiseren
Moonshine?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha Nerd alert!
Mijn destilleerproces aan het automatiseren
Sinds ik de ESP32's heb ontdekt ligt er stof op mijn Arduino'squote:Op zondag 30 augustus 2020 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nice
Heb hier ook altijd wel een paar Arduino's binnen handbereik liggen
Heb ik laatst ook eentje van meebesteld, maar nog niet gebruiktquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds ik de ESP32's heb ontdekt ligt er stof op mijn Arduino's
Aanrader hoor, werkt met de Arduino IDE, Wifi, Bluetooth, ingebouwde touchsensors, HAL sensor.. twee processors, 32bit... etc etc.. en dat voor 2 euroquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook eentje van meebesteld, maar nog niet gebruikt
Wilde ik net typenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Auto gespot langs de waterkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |