quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Wel geinig als je poging om illegaal binnen te komen op een livestream voor ruimtenerds te zien is
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Wel geinig als je poging om illegaal binnen te komen op een livestream voor ruimtenerds te zien is
Wie zoomed er dan ook uit ?quote:
LabPadrequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie zoomed er dan ook uit ?
Dat was wel heel dom jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie zoomed er dan ook uit ?
Misschien belde SpaceX dat ze ff moesten uitzoemen zodat ze het probleem konden oplossen met hun Barrett M82quote:
Nee precies!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens niet grappig als ze verdwenen zijn... kan nog weleens een abort veroorzaken
Dat gebied is zo groot, dat werd mij pas duidelijk toen met dat voorval met dat bootjequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OOk wel erg vaag dit...
Eerst lopen ze op de weg.... dan lopen ze 2 km de jingle in , kleden zich om... en ^poof *
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gebied is zo groot, dat werd mij pas duidelijk toen met dat voorval met dat bootje toen
Op de chat zijn ze er ook nog druk mee, roepen al om dronesquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de chat zijn ze er ook nog druk mee, roepen al om drones
Ach.. eigen risico. Pad is clearquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk wel dat het verstandig is om iets te doen iig
Ik wil graag dat het doorgaat ,maar de situatie is best weird (vind ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. eigen risico. Pad is clearHoppen met die handel.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:16 schreef Nikonlover het volgende:
Op Labpadre zag ik net een border patrol auto volgens mij.
Road closurequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dit? Hoort dit er bij?
[ afbeelding ]
Ik bedoel de gebouwen.quote:
Stonden er al toch? Hoewel ze wel heel veel bij bouwen in korte tijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel de gebouwen.
Deze vraag stelde gisteren iemand bij NSF livequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een technische vraag.
Ik vind al die tanks en apparatuur zo dicht bij elkaar staan.
Bij een ongeluk kan dan halve terrein weggevaagd worden, of niet?
Ah tnx, maat(in)quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze vraag stelde gisteren iemand bij NSF live![]()
Antwoord vanaf 01:06:00![]()
Die liggen op hun handdoekje te chillen... van geen kwaad bewustquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef puzziepie het volgende:
LP gaat ze never nooit meer vinden gok ik
Yep, dat is het fabrieksterrein van SpaceXquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dit? Hoort dit er bij?
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die liggen op hun handdoekje te chillen... van geen kwaad bewust
Yep. Kan niet anders. Ze mogen niets doen als er iemand in de gevarenzone is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees op de andere stream dit:
Kelsey Smith
Lid (7 maanden)
it sucks for us that they stopped because of those guys, but it is the right way.
Ze zijn er al voor gestopt dus?
Lekker zo'n persoonlijke enceclopedyquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yep, dat is het fabrieksterrein van SpaceXDaar worden de Starships gemaakt. Ook staan er 2 trackingantennes. Daarmee halen ze de telemetrie van SNx binnen tijdens cryotests en hops maar ook de telemetrie en communicatie tijdens lanceringen. En laatst ook bij de terugkeer van Dragon.
Het verbaasd me niet maar dit is wel balenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees op de andere stream dit:
Kelsey Smith
Lid (7 maanden)
it sucks for us that they stopped because of those guys, but it is the right way.
Ze zijn er al voor gestopt dus?
Nou, dan vergeet het voorlopig maar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yep. Kan niet anders. Ze mogen niets doen als er iemand in de gevarenzone is.
Zeusquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Mano_ het volgende:
Ze hebben toch zo'n robot-hond daar, kan die niet gaan zoeken?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:27 schreef Nikonlover het volgende:
NSF gaat zo live![]()
Voor de members zijn ze overigens al een half uur liveBeeld ziet er prima uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |