Misschien moet je er wat meer moeite in steken. Tegenwoordig halen mensen echt alles uit hun iPhone.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! We maken wel eens filmpjes maar niet echt youtube waardig.
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
2 maandenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Je hebt alleen wel echt een probleem als je in Albanië tegen corona aanloopt, LiesjeJe reisverzekering vergoedt dan niks.
negeren reisadvies dit datquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
Tja kutzooi. Heb het idee dat ik hier meer risico loop dan daar, ik kan lekker de hele week kinderen knuffelen die weet ik veel waar zijn geweest.quote:
Vloertje Sladressingquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”
Ik heb hier 35 (not kidding) aan a4'tjes naast me liggen met verklaringen enzo omdat ik voor m'n werk ga reizen. Zodat verzekeringen alles dekken enzo.quote:
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso nietquote:
insert bedum-tss.jpgquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Ik wil naar Londen. Dat is mijn Albaantje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Het begint gewoon echt te knagen nu, op zo'n manier dat ik er echt last van heb. Ik heb ook geen rijbewijs en auto he? Dus even Duitsland is ook geen optie, Of naja dan moet ik uuuuren met de trein, kan ik net zo goed even vliegen. Gaat het niet goed in Hongarije?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso niet
Ik wil eigenlijk niet vliegen nu, maar het knagen wordt bij mij ook steeds erger.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het begint gewoon echt te knagen nu, op zo'n manier dat ik er echt last van heb. Ik heb ook geen rijbewijs en auto he? Dus even Duitsland is ook geen optie, Of naja dan moet ik uuuuren met de trein, kan ik net zo goed even vliegen. Gaat het niet goed in Hongarije?
Kan goed kloppen dat ze dit doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
negeren reisadvies dit datzou me niets verbazen als ze dan niks vergoeden.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Even een minuut stilte omdat ik 7 september naar Londen zou zijn gegaan.
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet vliegen nu, maar het knagen wordt bij mij ook steeds erger.
Hongarije doet de grenzen dicht omdat het daar redelijk goed gaat en nieuwe besmettingen vooral uit het buitenland komen. Zeggen ze.
Als je die 10 dagen qarantaine kan 'dragen' mocht het reisadvies veranderen en je een buffer hebt voor als je daar ineens niet meer weg komt moet je gaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.
Hmm, heb je redenen om aan te nemen dat het niet klopt en dat het niet goed gaat?
Naja ik dacht dus te zorgen dat ik sowieso 10 dagen voor ik weer moet werken daar iig weg te zijn en naar geel gebied te vliegen. Want mag direct na Albanie sowieso niet werken. Zou dan naar het zuiden gaan, kan ik eventueel ook nog uitwijken naar Griekenland of dus vliegen of met de boot naar Italie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je die 10 dagen qarantaine kan 'dragen' mocht het reisadvies veranderen en je een buffer hebt voor als je daar ineens niet meer weg komt moet je gaan
ik hoopte juni nog in oktober naar disney te kunnen, inmiddels heb ik daar ook sterk twijfels over en 2 weken quarantaine is gewoon niet te doen...quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm doe je goed. Maar ik ben over een maand 2 weken vrij en dan 2 weken thuis gaan zitten dan word ik gek.
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
als het weer zo doorzet ga ik 1 oktober een maand in quarantaine op phuket
nee maar 1 okt misschien proef op phuketquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht dus te zorgen dat ik sowieso 10 dagen voor ik weer moet werken daar iig weg te zijn en naar geel gebied te vliegen. Want mag direct na Albanie sowieso niet werken. Zou dan naar het zuiden gaan, kan ik eventueel ook nog uitwijken naar Griekenland of dus vliegen of met de boot naar Italie.
Is Thailand alweer open?
te groot en te duurquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.
Orbán heeft altijd een dubbele agenda, dus ik neem alles met een korreltje zoutquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.
Hmm, heb je redenen om aan te nemen dat het niet klopt en dat het niet goed gaat?
Ik heb me er ongeveer in maart al bij neergelegd dat er niets kan, maar nu die 2 weken vrij er aan komen trek ik dat niet meer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoopte juni nog in oktober naar disney te kunnen, inmiddels heb ik daar ook sterk twijfels over en 2 weken quarantaine is gewoon niet te doen...
Reizen buiten Europaquote:
Ja misschien idd goedkoper maar prijzen lagen daar echt veel hoger. En je mag een maand niet van het eiland af. Best lang. Zou daar ook niet met scooter durven te rijdemquote:
aan de ene kant had ik niet verwacht dat ik echt nog weg kon, aan de andere kant hoopte ik wel dat een tripje disney later in het jaar tot de opties behoorde..quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb me er ongeveer in maart al bij neergelegd dat er niets kan, maar nu die 2 weken vrij er aan komen trek ik dat niet meer.
Van wanneer is dat bericht?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reizen buiten Europa
Voor reizen buiten Europa blijft het reisadvies vooralsnog ‘oranje’, wat betekent dat vakantiereizen buiten Europa worden afgeraden. De verwachting is dat de richtlijnen binnen enkele weken ook voor sommige landen buiten Europa worden versoepeld. Blijf de reisadviezen dus goed volgen.
Toen God de Aarde schiep was hij in eerste instantie de anus vergeten, dat is later Phuket geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen God de Aarde schiep was hij in eerste instantie de anus vergeten, dat is later Phuket geworden.
Griekenland heeft juist nu toch voor nederland weer versoepeldquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:36 schreef Koen66 het volgende:
Vermoed dat herfst wel weekje Deutschland of Nederland gaat worden
Geen verplichte test meer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Griekenland heeft juist nu toch voor nederland weer versoepeld
awwwquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij probeerde hem af te vegen op 26 december 2004.
Kan je met oranje geen issues met verzekeren krijgen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef Karzai het volgende:
Ja het is een zooitje, gebied kan nu geel zijn en morgen oranje. Maar als je met de auto gaat valt dat niet te controleren
op z'n Aziatisch ja.. met veel waterquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij probeerde hem af te vegen op 26 december 2004.
en dan maak je zulke grappenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm ben toen wel een dierbare vriend en zijn zoontje verloren.
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je met oranje geen issues met verzekeren krijgen?
mja ik zit gelukkig aan de andere kant wat redelijk tsunami proof isquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo rolt het leven en hij was zelf ook zwartgallig.
ah. Lekkerbezigquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ver ben ik met mijn vertaling.
Ik ik dacht je batterij %quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ver ben ik met mijn vertaling.
Denk dat dit een beetje klopt gezien de ligging van de breuklijnen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik zit gelukkig aan de andere kant wat redelijk tsunami proof is
nee ik zit aan de kant van de baai. tenminste zo heet dat toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat dit een beetje klopt gezien de ligging van de breuklijnen.
Ja maar als daar ook een grote onderzeese breuklijn net voor je snuitje zou liggen maar dat is niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit aan de kant van de baai. tenminste zo heet dat toch?
Vies en goedkoop.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
probeer mij te herinneren hoe dat smaakte
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat er maar veel mogen vallen.
heb er niks meeen ook niet met wielrenners.
Ik had graag gewild dat mijn broer nog wat jaartjes voor overlast had kunnen zorgen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel wielrenoverlast hier in de regio
echt nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zitten hele kleine kevertjes in die in je tong bijten.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb Dries geappt. hij vond het gezellig, en zegt dat we gewoon contact moeten houden en kijken hoe dit loopt.
Hoe reageer je daar nou weer op?
Klinkt overenthousiastquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb Dries geappt. hij vond het gezellig, en zegt dat we gewoon contact moeten houden en kijken hoe dit loopt.
nou nee dan stel je dat toch voor ofzo? Ik had gestuurd of de 10 km snel in adam moesten doen :pquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Euhm. vragen of hij bedoelt dat jullie een tweede date gaan doen?
ja zo vaag niet neequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:16 schreef Karzai het volgende:
Ik weet het niet, heb je nog zin in contact?
Ja naja dat doet ballie ook niet he? Dus dan is zijn terughoudendheid ook wel logisch denk ik?quote:
Ja dat lijkt me al wel duidelijk, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is getest op autisme. kwam add uit
Zonder initiatief wordt het niet meer dan een chat en wandelcontactquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Niet. Kijken hoe het loopt he.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Beetje gek is wel leuk maar te kwekkwek is ook zoiets.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat doet ballie ook niet he? Dus dan is zijn terughoudendheid ook wel logisch denk ik?
K neem wel een kat ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gek is wel leuk maar te kwekkwek is ook zoiets.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moe ik de hele tijd aan jou denken
psstquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moe ik de hele tijd aan jou denken
Klinkt alsof hij vaker wil wandelenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij vaker wil wandelen
Ja hoor, slaap je hier?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Karzai het volgende:
Wat vinden jullie van dit vakantiehuisje, mooi of niet?
[ afbeelding ]
Niet mijn smaak maar ik zou het best willen hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:30 schreef Karzai het volgende:
Wat vinden jullie van dit vakantiehuisje, mooi of niet?
[ afbeelding ]
Bij omaquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar serieus Bitterbal, je kunt het nog een keer proberen? Dan in een iets meer date-achtige setting? Etentje?
Dat zal oma vast leuk vindenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar ondersmeren tijdens een semi-erotisch chocoladepuddinggevecht
Hongaarse heerlijkheidquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto, Dijkgraaf van Aa tot Z
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zal oma vast leuk vinden
Nou ja k geloof dat iets heb voorgesteld en dan reageren van laten we kijken hoe het loopt. K vind dat wat vaag :pquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar serieus Bitterbal, je kunt het nog een keer proberen? Dan in een iets meer date-achtige setting? Etentje?
Hij is gewoon ook even een kaassoufflé aan het proberen, en als die daar zijn bek aan brandt komt die misschien weer terugquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja k geloof dat iets heb voorgesteld en dan reageren van laten we kijken hoe het loopt. K vind dat wat vaag :p
De oksels zijn geschoren, ik herhaal, de oksels zijn geschoren, start dat autootje van jequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is gewoon ook even een kaassoufflé aan het proberen, en als die daar zijn bek aan brandt komt die misschien weer terug
Bitterballen zijn toch de beste snacks??quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is gewoon ook even een kaassoufflé aan het proberen, en als die daar zijn bek aan brandt komt die misschien weer terug
K ook hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Noem me ouderwets, maar ik verwacht wel iets meer enthousiasmeMaar daarom ben ik single.
Met straatlengtes voorsprong de beste van de borrelschotel ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen zijn toch de beste snacks??
Nee kipnuggets. 🤤quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen zijn toch de beste snacks??
Nou dus wat moet iemand dan met zo'n flauwe kaasflapquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met straatlengtes voorsprong de beste van de borrelschotel ja.
Ja je hebt van die wappies die dat lekker vinden @van_Lamhuizen bijvoorbeeldquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dus wat moet iemand dan met zo'n flauwe kaasflap
Dat krijg je te eten als marteling als je net genocide op de halve mensheid hebt gepleegd en in Guantanmo Bay zit.quote:
Er is toch niks aan de hand, de kinderen verdienen een uitje, het valt allemaal wel mee, wij willen er ook eens uit, we laten ons niet opsluiten11``!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:08 schreef mschol het volgende:
3 rijen dik wachten voor de vogelkelder
tis dat ik visvoer moet hebben......
maar gerust groepen van 6 personen..
Het is niet zo dat je meteen dood neervalt als je buiten bent.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch niks aan de hand, de kinderen verdienen een uitje, het valt allemaal wel mee, wij willen er ook eens uit, we laten ons niet opsluiten11``!!
Amaal de sgult van Rutte en 5Gquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch niks aan de hand, de kinderen verdienen een uitje, het valt allemaal wel mee, wij willen er ook eens uit, we laten ons niet opsluiten11``!!
ga door een bos wandelen of in de duinen, niet een winkel misbruiken voor je uitstpajequote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op drie hoogquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je meteen dood neervalt als je buiten bent.
laat mij evne weten wanneer dat wel zo is, organiseer ik een event waar ik zelf niet bij ben..quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je meteen dood neervalt als je buiten bent.
Ik kan niet op de dag van het event.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
laat mij evne weten wanneer dat wel zo is, organiseer ik een event waar ik zelf niet bij ben..
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk begint met beschuit met muisjes smeren.
Bahquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk begint met beschuit met muisjes smeren.
Dat mag. 👌🏻quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan eet ik de jouwe ook wel op.
alleen als je ook beschuiten erin gooitquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef Zilverberk het volgende:
Zal ik nog effe een pak muisjes in mijn picnicmandje schuiven?
Die liggen al in het wijnrek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen als je ook beschuiten erin gooit
Mensenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
zo en binnen 5 minuten sta ik weer buiten
langer in de rij dan dat ik binnen ben
Ruimtegebrek elders.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom in het wijnrek, ze moeten op smaak komen?
Laat dan gvd geen recensie achter kut.quote:Kan nog geen beoordeling geven omdat ik hem nog niet gebruikt heb.
jamaar ik kan er 25 euro mee winnenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat dan gvd geen recensie achter kut.
Dan koop je te goedkope spullen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden..
veel dommer volk dan op bol bestaat haast niet
Coronagekkiedemonstratie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag net een ME-busje het centrum in rijden
Die mag je niet ruilen toch???quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef mschol het volgende:
gebruikte sex toys: te groot/te klein/toch niet fijn
ergste geval incl haren
Gatver man, zit net een koek te etenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef mschol het volgende:
gebruikte sex toys: te groot/te klein/toch niet fijn
ergste geval incl haren
Die idioten zitten overal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zou me verbazen eigenlijk.
Getverrrr.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mag ook niet, maar wij moeten ze (de retouren) wel behandelen
eetsmakelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gatver man, zit net een koek te eten
ik 1 of 2 keer, maar dan wel in originele staatquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Zilverberk het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit wat retour bol gestuurd. Wel retour andere webwinkels, maar niet bij bol.
Sneeuw moet gewoon opzouten naar Noorwegen ofzo. Echt, die troep hoef ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sneeuw mag alleen als ik niet meer de deur uit moet.
sneeuw niet waarderenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sneeuw moet gewoon opzouten naar Noorwegen ofzo. Echt, die troep hoef ik niet.
Het hoost hier. Ik moet nog 6k stappen zetten, ik denk dat ik maar rondjes om de bank ga lopen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier bewolkt, niet echt koud, droog, maar vooral doodstil![]()
Lekker even van genieten met een potje bier
sneeuw is altijd welkomquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sneeuw is in december - februari beperkt welkom
gauw naar spanje danquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
Ben toe aan een paar weken nazomeren, zonnetje, graadje of 23, nog lekker dingen buiten doen. Sneeuw wind kou en regen Opbokken
omnomnomnomnomnom?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Shit heb net mijn eerste sinterklaassnoep gekocht dit jaar.
Augustus en we vreten die zooi alweer en de ZP discussie is er ook alweer volopquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Shit heb net mijn eerste sinterklaassnoep gekocht dit jaar.
gauw naar Alaska dan jijquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
sneeuw is altijd welkom
[..]
gauw naar spanje dan
[..]
Ik eet t pas na de intocht én ik weiger mij uit te spreken over de assistenten van die ouwe op zijn paard.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Augustus en we vreten die zooi alweer en de ZP discussie is er ook alweer volop
Silence is violence ouwe racist!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik eet t pas na de intocht én ik weiger mij uit te spreken over de assistenten van die ouwe op zijn paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Silence is violence ouwe racist!![]()
*jonge racist voor jou, ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stug boers te lang hoofd met een gek wijf "hij heeft hoofdpijn maar zal ik Sergio wakker maken voor jullie want ik zie aan jullie dat je hem echt dolgraag wil zien hoor?"quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
Zit Sergio en Axel terug te kijkenheerlijke vent is t toch
Haha ken ze allebei gelukkig beter en anders dan dat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stug boers te lang hoofd met een gek wijf "hij heeft hoofdpijn maar zal ik Sergio wakker maken voor jullie want ik zie aan jullie dat je hem echt dolgraag wil zien hoor?"
Zo snel weer weg...quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was het weer voor vandaag
48 had ik tijd teveel ofzo.. :/quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 29-08-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 259 bitterbal
02 106 Budapestenaar
03 101 UitStraling
04 067 CherryLips
05 058 FranticDJ
06 048 LTVDK
06 048 mschol
08 045 Lospedrosa
09 038 Koen66
10 035 IJsdraakje
11 033 Gruj0
12 032 Bos81
13 030 liesje1979
14 029 kwiwi
15 025 Modus
16 022 Dr_Flash
17 020 crv
18 017 Amarantha
19 013 Karzai
19 013 Muck
19 013 engine
22 007 van_Lamehuizen
23 005 goldfinger1963
23 005 Zilverberk
25 004 DerRabbit
26 003 EttovanBelgie
26 003 Dven
26 003 friemelaar
29 001 G-Pier
29 001 sjampoeh
klik hier voor meer stats
Heb je dat ook tegen die tante gezegd?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
dat je je godverdomme moet verantwoorden voor een whatsappfoto bij je tante.
k kap met familie
Die panterprintstring en wijdbeense pose (quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
k kap met familie
in andere woorden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen die tante gezegd?
jamoet ik toch verdomme zelf wetenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die panterprintstring en wijdbeense pose () verhulde dan ook vrij weinig.
Wat 😂quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
k kap met familie
hij staat in mijn foboquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat 😂
Vraag me dan toch ook af wat voor foto t was
Eens.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamoet ik toch verdomme zelf weten
Ben 't hier wel mee eens. Met een kaassoufflé zou je veel beter voor de dag komen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
' zo krijg je toch geen hypotheek'
Krijg de tyfus
'Dat je van mij houdt is geen vrijbrief voor zulk lomp gedrag, tante'quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in andere woorden.
' ja maar ik hou van je'
niet goed bij dr hoofd
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ben 't hier wel mee eens. Met een kaassoufflé zou je veel beter voor de dag komen.
[ afbeelding ]
Jij maakt je veel te druk om wat anderen zeggen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
ze had al geappt toen ik em had veranderd aar reageerde er niet op dus nu sprak ik haar net en begon ze er alsnog over .
Hebben jullie dta nou niet met familie?
Als iemand je zo er op actief op aanspreekt en maar door en door en door gaat totdat je uit je slof schietquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij maakt je veel te druk om wat anderen zeggen.
Nee dat heb ik nooit met familie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als iemand je zo er op actief op aanspreekt en maar door en door en door gaat totdat je uit je slof schiet
Nou ben ik wel benieuwd wat voor soort foto het was?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als iemand je zo er op actief op aanspreekt en maar door en door en door gaat totdat je uit je slof schiet
zeg het elke keer maar ze gaat maar door. maar ze is ook echt een drammer. en heel erg gericht op imago en aanzien en dat soort bullshitquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:27 schreef Zilverberk het volgende:
@:bitterbal mijn ma vond ook dat ze altijd alles mocht zeggen, óók als het kwetsend, hopeloos ouderwets of domweg ongepast was (medische info op drukke kringverjaardagen). Ik heb haar een paar keer van stevig repliek gediend en nu gedraagt ze zich meestal.
Zolang jij er niks van zegt, gaat de andere partij er mee door. Gezond verstand, fatsoen en gevoel voor sociale verbanden is niet iedereen gegeven.
Dan komt je boodschap niet aan. Je kunt proberen duidelijker te zijn, onvriendelijker dat er bij jou echt een grens overschreden wordt door haar gedrag.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg het elke keer maar ze gaat maar door. maar ze is ook echt een drammer. en heel erg gericht op imago en aanzien en dat soort bullshit
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ben er te oud voor. ga emigreren en ze zoeken het maar uit., zijn allemaal getikt
mijn beste vriendin van vroeger was geen goed meisje omdat haar moeder bij de bakker werkte en haar vader vuilnisman was.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan komt je boodschap niet aan. Je kunt proberen duidelijker te zijn, onvriendelijker dat er bij jou echt een grens overschreden wordt door haar gedrag.
En dat ze zo'n type is, moet HAAR probleem zijn, niet het jouwe.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn beste vriendin van vroeger was geen goed meisje omdat haar moeder bij de bakker werkte en haar vader vuilnisman was.
zon type is het
En dat ging dan over een foto ofzo? Of over kleding?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
' ja wat moeten je collega's daar wel niet van vinden?'
Toen ik nog werkte
Bitterbal blijkt een kakmadam.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn beste vriendin van vroeger was geen goed meisje omdat haar moeder bij de bakker werkte en haar vader vuilnisman was.
zon type is het
ik weiger foto's van mijzelf te maken c.q. sturenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
ze had al geappt toen ik em had veranderd aar reageerde er niet op dus nu sprak ik haar net en begon ze er alsnog over .
Hebben jullie dta nou niet met familie?
Nee, haar tante is dat!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bitterbal blijkt een kakmadam.
Je zal zo leven.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet graag alsof ja![]()
imago is alles en rijke mensen en dokters en piloten zijn goed.
En tollie G?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet graag alsof ja![]()
imago is alles en rijke mensen en dokters en piloten zijn goed.
Als bitterbal? Typisch..quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
k heb nu een match met een vegan metalhead
Klinkt goed.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Vorige date was niks?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo dat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat toch problemen opleveren denk ik
ja vegan is vrij extreem toch. En die vind dat hij/zij het juiste doet en gaat zich denk ik ergeren aan de gene die dat niet doetquote:
Wat een vooroordelen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vegan is vrij extreem toch. En die vind dat hij/zij het juiste doet en gaat zich denk ik ergeren aan de gene die dat niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |