Misschien moet je er wat meer moeite in steken. Tegenwoordig halen mensen echt alles uit hun iPhone.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! We maken wel eens filmpjes maar niet echt youtube waardig.
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
2 maandenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Je hebt alleen wel echt een probleem als je in Albanië tegen corona aanloopt, LiesjeJe reisverzekering vergoedt dan niks.
negeren reisadvies dit datquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
Tja kutzooi. Heb het idee dat ik hier meer risico loop dan daar, ik kan lekker de hele week kinderen knuffelen die weet ik veel waar zijn geweest.quote:
Vloertje Sladressingquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”
Ik heb hier 35 (not kidding) aan a4'tjes naast me liggen met verklaringen enzo omdat ik voor m'n werk ga reizen. Zodat verzekeringen alles dekken enzo.quote:
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso nietquote:
insert bedum-tss.jpgquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Ik wil naar Londen. Dat is mijn Albaantje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Het begint gewoon echt te knagen nu, op zo'n manier dat ik er echt last van heb. Ik heb ook geen rijbewijs en auto he? Dus even Duitsland is ook geen optie, Of naja dan moet ik uuuuren met de trein, kan ik net zo goed even vliegen. Gaat het niet goed in Hongarije?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso niet
Ik wil eigenlijk niet vliegen nu, maar het knagen wordt bij mij ook steeds erger.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het begint gewoon echt te knagen nu, op zo'n manier dat ik er echt last van heb. Ik heb ook geen rijbewijs en auto he? Dus even Duitsland is ook geen optie, Of naja dan moet ik uuuuren met de trein, kan ik net zo goed even vliegen. Gaat het niet goed in Hongarije?
Kan goed kloppen dat ze dit doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
negeren reisadvies dit datzou me niets verbazen als ze dan niks vergoeden.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Even een minuut stilte omdat ik 7 september naar Londen zou zijn gegaan.
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet vliegen nu, maar het knagen wordt bij mij ook steeds erger.
Hongarije doet de grenzen dicht omdat het daar redelijk goed gaat en nieuwe besmettingen vooral uit het buitenland komen. Zeggen ze.
Als je die 10 dagen qarantaine kan 'dragen' mocht het reisadvies veranderen en je een buffer hebt voor als je daar ineens niet meer weg komt moet je gaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.
Hmm, heb je redenen om aan te nemen dat het niet klopt en dat het niet goed gaat?
Naja ik dacht dus te zorgen dat ik sowieso 10 dagen voor ik weer moet werken daar iig weg te zijn en naar geel gebied te vliegen. Want mag direct na Albanie sowieso niet werken. Zou dan naar het zuiden gaan, kan ik eventueel ook nog uitwijken naar Griekenland of dus vliegen of met de boot naar Italie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je die 10 dagen qarantaine kan 'dragen' mocht het reisadvies veranderen en je een buffer hebt voor als je daar ineens niet meer weg komt moet je gaan
ik hoopte juni nog in oktober naar disney te kunnen, inmiddels heb ik daar ook sterk twijfels over en 2 weken quarantaine is gewoon niet te doen...quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm doe je goed. Maar ik ben over een maand 2 weken vrij en dan 2 weken thuis gaan zitten dan word ik gek.
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
als het weer zo doorzet ga ik 1 oktober een maand in quarantaine op phuket
nee maar 1 okt misschien proef op phuketquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht dus te zorgen dat ik sowieso 10 dagen voor ik weer moet werken daar iig weg te zijn en naar geel gebied te vliegen. Want mag direct na Albanie sowieso niet werken. Zou dan naar het zuiden gaan, kan ik eventueel ook nog uitwijken naar Griekenland of dus vliegen of met de boot naar Italie.
Is Thailand alweer open?
te groot en te duurquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.
Orbán heeft altijd een dubbele agenda, dus ik neem alles met een korreltje zoutquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar bij mij is de "honger" nu zo groot dat vliegen me ook niets meer uitmaakt enzo, ga er ook vanuit dat het nog rustig is op de vluchten.
Hmm, heb je redenen om aan te nemen dat het niet klopt en dat het niet goed gaat?
Ik heb me er ongeveer in maart al bij neergelegd dat er niets kan, maar nu die 2 weken vrij er aan komen trek ik dat niet meer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoopte juni nog in oktober naar disney te kunnen, inmiddels heb ik daar ook sterk twijfels over en 2 weken quarantaine is gewoon niet te doen...
Reizen buiten Europaquote:
Ja misschien idd goedkoper maar prijzen lagen daar echt veel hoger. En je mag een maand niet van het eiland af. Best lang. Zou daar ook niet met scooter durven te rijdemquote:
aan de ene kant had ik niet verwacht dat ik echt nog weg kon, aan de andere kant hoopte ik wel dat een tripje disney later in het jaar tot de opties behoorde..quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb me er ongeveer in maart al bij neergelegd dat er niets kan, maar nu die 2 weken vrij er aan komen trek ik dat niet meer.
Van wanneer is dat bericht?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reizen buiten Europa
Voor reizen buiten Europa blijft het reisadvies vooralsnog ‘oranje’, wat betekent dat vakantiereizen buiten Europa worden afgeraden. De verwachting is dat de richtlijnen binnen enkele weken ook voor sommige landen buiten Europa worden versoepeld. Blijf de reisadviezen dus goed volgen.
Toen God de Aarde schiep was hij in eerste instantie de anus vergeten, dat is later Phuket geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Phuket ook wel te doen is nu hoor, veel minder sextoerisme gok ik.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen God de Aarde schiep was hij in eerste instantie de anus vergeten, dat is later Phuket geworden.
Griekenland heeft juist nu toch voor nederland weer versoepeldquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:36 schreef Koen66 het volgende:
Vermoed dat herfst wel weekje Deutschland of Nederland gaat worden
Geen verplichte test meer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Griekenland heeft juist nu toch voor nederland weer versoepeld
awwwquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij probeerde hem af te vegen op 26 december 2004.
Kan je met oranje geen issues met verzekeren krijgen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef Karzai het volgende:
Ja het is een zooitje, gebied kan nu geel zijn en morgen oranje. Maar als je met de auto gaat valt dat niet te controleren
op z'n Aziatisch ja.. met veel waterquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij probeerde hem af te vegen op 26 december 2004.
en dan maak je zulke grappenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm ben toen wel een dierbare vriend en zijn zoontje verloren.
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je met oranje geen issues met verzekeren krijgen?
mja ik zit gelukkig aan de andere kant wat redelijk tsunami proof isquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo rolt het leven en hij was zelf ook zwartgallig.
ah. Lekkerbezigquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ver ben ik met mijn vertaling.
Ik ik dacht je batterij %quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ver ben ik met mijn vertaling.
Denk dat dit een beetje klopt gezien de ligging van de breuklijnen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik zit gelukkig aan de andere kant wat redelijk tsunami proof is
nee ik zit aan de kant van de baai. tenminste zo heet dat toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat dit een beetje klopt gezien de ligging van de breuklijnen.
Ja maar als daar ook een grote onderzeese breuklijn net voor je snuitje zou liggen maar dat is niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit aan de kant van de baai. tenminste zo heet dat toch?
Vies en goedkoop.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
probeer mij te herinneren hoe dat smaakte
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat er maar veel mogen vallen.
heb er niks meeen ook niet met wielrenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |