Leuke dag gehad?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om mijn eigen voorspelling.
Moet jij wetenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:46 schreef franklop het volgende:
Blijf mezelf irriteren aan de tijd bovenin
Gelachen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Hele peloton wacht op Gesink. Doodsbang voor Tony Montana.
Zeer zeker.quote:
dankquote:
De Emiraatjes voorlopigquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd welke ploegen gaan controleren.
Ik zou normaal Emirates, Jumbo en EF verwachtenquote:
Vooral omdat het "moet" wegens geel waarschijnlijk, benieuwd of ze ook voor de etappe willen gaanquote:
Ze kunnen hem zomaar pakken als ze de koers een beetje hard maken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral omdat het "moet" wegens geel waarschijnlijk, benieuwd of ze ook voor de etappe willen gaan
Voigt heeft er volgens mij meer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wist u dat Kristoff vier kinderen heeft?
Als het aan José en Michel ligt bent u daar heel goed van op hoogte.
Vier kinderen heeft ie he.
Weet u dat even
Hopelijk kunnen Jose en Michel daar duiding over gevenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voigt heeft er volgens mij meer.
Je weet het nooit, een valpartij is zo gebeurd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
Er gaat niets meer gebeuren tot de beklimmingen heh?
Hij noemde het gisteren tijdens z'n interview, hij vindt het zelf ook belangrijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wist u dat Kristoff vier kinderen heeft?
Als het aan José en Michel ligt bent u daar heel goed van op hoogte.
Vier kinderen heeft ie he.
Weet u dat even
Dat gebeurt toch meestal in een afdalingquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet het nooit, een valpartij is zo gebeurd.
Heb je gisteren wel gekeken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal in een afdaling
Jij reed toch ook in die Tour?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:09 schreef Toby56 het volgende:
Max Bulla won in 1931 3 etappes, maar niet als Oostenrijker als protest tegen de Duitse inval?
Wat een lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |