Alleen niet echt een goed groepje op dit parcours.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een leuk groepje erkende hardrijders.
2, 3 man die dit kunnen, maar dat wordt lastig als ze in het peloton gaan controleren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen niet echt een goed groepje op dit parcours.
En die hebben 2 man die prima kunnen aankomen in een gedecimeerde groep, dus die zie ik best het een en ander doen. Of ze willen met Formolo de etappe, ook dat kan.quote:
Hadden ze wel eerder vooraan kunnen gaan zitten.quote:
Online kan dat niet 'legaal' nee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg bij Sporza melding dat ik alleen vanuit België kan kijken
Matthews natuurlijkquote:
Krauw Andersen, Hirsch Ballin of TIESJ.quote:
Om de slag niet te missen.quote:
Je schat de kansen van Cees Bol laag in?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Matthews natuurlijk
Althans, daar hadden ze voor moeten rijden, als ze fatsoenlijk hadden nagedacht
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan dat ook ergens online? zonder vpn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthews had ik wel meer kansen gegeven op het groen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je schat de kansen van Cees Bol laag in?
Vandaag zeker.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je schat de kansen van Cees Bol laag in?
Waar heeft Gaudu dit aan verdiend?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Gaudu is aan het stayeren, flikker hem uit koers.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ook te zien aan de snelheid, rijd bijna zelfde snelheid als kopgroep terwijl hij pijn heeft en rechtop op fiets zit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Gaudu is aan het stayeren, flikker hem uit koers.
Maar ja er staat een Frans vlaggetje achter, dan mag het.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Mooi ook te zien aan de snelheid, rijd bijna zelfde snelheid als kopgroep terwijl hij pijn heeft en rechtop op fiets zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |