Valls en Degenkolb ook wel typisch.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Een ingepakte Pozzovivo, er zijn weinig meer vertrouwde wielerbeelden dan dat.
Ik hoop op een sprint van een man of vijftig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had op meer gehoopt voorlopig.
Komt ook vooral omdat er weinig strijd was om de ontsnapping.
De volgende klim is net nog even een slag zwaarder. Hoop dat daar wel een ploeg wat initiatief gaat nemen, al komt daarna wel die veel bekritiseerde afdaling.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had op meer gehoopt voorlopig.
Komt ook vooral omdat er weinig strijd was om de ontsnapping.
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De volgende klim is net nog even een slag zwaarder. Hoop dat daar wel een ploeg wat initiatief gaat nemen, al komt daarna wel die veel bekritiseerde afdaling.
De ASO kennende niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?
Iets met ongeschreven wielerwettenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:53 schreef Idisrom het volgende:
Ja, je hebt de gele trui, maar ik snap niet dat de reden moet zijn op als UAE steeds op kop te gaan rijden.
Dit zal ook niet alleen voor het geel zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:53 schreef Idisrom het volgende:
Ja, je hebt de gele trui, maar ik snap niet dat de reden moet zijn op als UAE steeds op kop te gaan rijden.
Klopt dus niet; er zijn amper kilometers > 7%quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:59 schreef Zwansen het volgende:
Die klim is gemiddeld iets van 6%, maar die stijging in beeld is voor m’n gevoel altijd 9-10%.
Dat zegt niets. Dit is gewoon gemiddeld 6%quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt dus niet; er zijn amper kilometers > 7%
[ afbeelding ]
Ja terechte vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |