Ja, een beetje kennis van de echte geschiedenis zou wel handig zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:09 schreef Toby56 het volgende:
Max Bulla won in 1931 3 etappes, maar niet als Oostenrijker als protest tegen de Duitse inval?
Wat een lulkoek.
Die gaat vast wat proberen op zijn trainingsgrond.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:15 schreef Bugno3 het volgende:
Bij de vrienden van de NOS denken ze dat Mollema plannen zou kunnen hebben.
quote:“Het gekeuvel en gelach onder elkaar met journalisten ga ik zeker missen. Het is een beetje een ‘samen op kamp’-gevoel”, vertelt Michel. “We leven in de auto. Het is nu een goeie drie à vier jaar dat we samen met de jongens van de radio en Sven Nys in de auto zitten.“Dat is dolle pret”, verzekert Michel. “Dat is elkaar jennen. Dan zien we bijvoorbeeld een bord langs de kant met daarop de snelheidslimiet van 130 km/uur en dan vragen we aan Sven Nys: 'Waarom doe je nu al vier dagen aan één stuk 110 km/uur?'", lacht hij.
nounounouquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk loopt Carl corona op en moet ie naar huis.
Wat een nutteloze vent
Mss zit Carl ook wel gewoon op een motorfiets in de Brusselse studio , naast Michel en José.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef wimderon het volgende:
Erg nuttig om de man op de motor een samenvatting te laten geven van alles wat op tv te zien is geweest.
Alles in de studio; kan toch heel spannend zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef kibo het volgende:
[..]
Mss zit Carl ook wel gewoon op een motorfiets in de Brusselse studio , naast Michel en José.
Jij moet echt eens gezonder eten, kerel. Dat gedweep met die ongezonde zooi is sneu.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, tijd om te douchen en een stokbrood kruidenboter in de oven te gooien. Geef een gil als er wat gebeurt
Uit bekommering voor de gezondheid van naatje ben ik het met je eensquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij moet echt eens gezonder eten, kerel. Dat gedweep met die ongezonde zooi is sneu.
Bier drink je tijdens de Gold Race.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet namelijk nog aan de eerste bier van de dag beginnen.
Ik pas me zo aan hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bier drink je tijdens de Gold Race.
Bij de Tour hoort wijn.
Desnoods Vin Migraine.
OK.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik pas me zo aan hoorTonged
![]()
Valls en Degenkolb ook wel typisch.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Een ingepakte Pozzovivo, er zijn weinig meer vertrouwde wielerbeelden dan dat.
Ik hoop op een sprint van een man of vijftig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had op meer gehoopt voorlopig.
Komt ook vooral omdat er weinig strijd was om de ontsnapping.
De volgende klim is net nog even een slag zwaarder. Hoop dat daar wel een ploeg wat initiatief gaat nemen, al komt daarna wel die veel bekritiseerde afdaling.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had op meer gehoopt voorlopig.
Komt ook vooral omdat er weinig strijd was om de ontsnapping.
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De volgende klim is net nog even een slag zwaarder. Hoop dat daar wel een ploeg wat initiatief gaat nemen, al komt daarna wel die veel bekritiseerde afdaling.
De ASO kennende niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weten we al of daar geveegd is inmiddels?
Iets met ongeschreven wielerwettenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:53 schreef Idisrom het volgende:
Ja, je hebt de gele trui, maar ik snap niet dat de reden moet zijn op als UAE steeds op kop te gaan rijden.
Dit zal ook niet alleen voor het geel zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:53 schreef Idisrom het volgende:
Ja, je hebt de gele trui, maar ik snap niet dat de reden moet zijn op als UAE steeds op kop te gaan rijden.
Klopt dus niet; er zijn amper kilometers > 7%quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:59 schreef Zwansen het volgende:
Die klim is gemiddeld iets van 6%, maar die stijging in beeld is voor m’n gevoel altijd 9-10%.
Dat zegt niets. Dit is gewoon gemiddeld 6%quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt dus niet; er zijn amper kilometers > 7%
[ afbeelding ]
Ja terechte vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |