SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Proost, ik zit vanavond aan de Liefmans on the rocks
Ah, zoiets heb ik ook in huis. Misschien wel een idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Gewoon drinken als het lekker isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.
Hoi ok01.quote:
Mijn man raakt het niet aan. Die koopt het echt voor mij en mijn dochter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Welkom. Ik draai vandaag!
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon drinken als het lekker is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon drinken als het lekker is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.
Moet deze proberen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik vind Fruitage nog lekkerderderder.
Die heb ik voor het eerst met Melting op de horaca beurs gedronken.
Hoe is het nu voor jou dat hij de hele dag thuis isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik vind Fruitage nog lekkerderderder.
Die heb ik voor het eerst met Melting op de horaca beurs gedronken.
Zit Melting nu chagrijnig op de bank, trouwens? Heeft -ie net vakantie, krijgt -ie dit voor z'n kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Welkom. Ik draai vandaag!
Echte Kriek vind ik heerlijk. Op een terrasje in België en dan genieten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.
Wennen. Maar het is nog weekend. En dan is hij sowieso meestal thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het nu voor jou dat hij de hele dag thuis is
Boon Kriekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Echte Kriek vind ik heerlijk. Op een terrasje in België en dan genieten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit Melting nu chagrijnig op de bank, trouwens? Heeft -ie net vakantie, krijgt -ie dit voor z'n kiezen.
Nee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Is Melting nu wel een beetje aan het raden?
quote:
Cultuurbarbaar, die Melting.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee...
Die kent de meeste ook niet.
Ah.... je weet het toch ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man is net in slaap gevallen bij Theo Maassen.
Ik vind hem al jaren niet meer leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dat was dan ook niet echt leuk.
Toch vind ik hem nog steeds leuker dan Hans Teeuwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind hem al jaren niet meer leuk.
Ja, mee eens. Die heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Toch vind ik hem nog steeds leuker dan Hans Teeuwen.
Dat is geen 1,5 meterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Maar dat is niet leuk.quote:
Oei... dat wil ik ook nog gaan kijken, maar dit geen goede voorbode.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man is net in slaap gevallen bij Theo Maassen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
Draait Melting een keer niet, herken ik ineens alle intro's...
Maar je raadt de platen toch allemaal fout.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
Draait Melting een keer niet, herken ik ineens alle intro's...
Vout*quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar je raadt de platen toch allemaal fout.
quote:
quote:
Voor een maat van Melting die nu luistert.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee hoor, super goede muziek, Pink Floyd is er niks bij
Hoe heet dit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Voor een maat van Melting die nu luistert.
Welkom Rataplan.quote:
Slayer polka. Precies zoals je zei.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe heet dit?
Vrienden van mij zijn behoorlijke slayerfans.
hoe is het eigenlijk met je neefje/nichtje aan de andere eind van de wereld ?quote:
Heb ik er toch nog eentje goed geraden vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Slayer polka. Precies zoals je zei.
quote:
nee, geen zin inquote:
quote:
quote:
hij kan je nu niet tegensprekenquote:
Ik stil mijn honger met een biertje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Sorry voor de komende 2 nummers, livelink, voor als je nu honger krijgt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stil mijn honger met een biertje.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
aangebrande erwtensoep met roggebrood en katenspek
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel hiervan heb ik ooit gespeeld
Ja, was op een bruiloft. De familie van de bruidegom had een eigen tekst op het liedje gemaakt...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het volume maar wat lager dan normaal staan, anders bellen de buren straks de GGD nog.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het volume maar wat lager dan normaal staan, anders bellen de buren straks de GGD nog.
\quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, was op een bruiloft. De familie van de bruidegom had een eigen tekst op het liedje gemaakt...
ok01 heeft ook smaak!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef ok01 het volgende:
Ik vind deze eigenlijk beter dan het origineel
Gooi een cashew in water, dan hoef je minder lang te wachten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste zuivere noot...
hoeveel wijn heb je al opquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef ok01 het volgende:
Ik vind deze eigenlijk beter dan het origineel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gooi een cashew in water, dan hoef je minder lang te wachten.
quote:
Oh goden straks ga ik deze muziek echt nog beter vinden dan Pink Floydquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
ok01 heeft ook smaak!![]()
TT is ook op jou van toepassing.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh goden straks ga ik deze muziek echt nog beter vinden dan Pink Floyd
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef ok01 het volgende:
Dit voelt wel als de Tros versie van Sweet Child o mine
Op een roadshow.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef ok01 het volgende:
Bij was Peter mijn ideaalquote:
Doet een beetje Oostenrijks aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef ok01 het volgende:
rustig aan....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het zo jammer nu, die corona jankers.
Ik voel me denk ik echt beroerder dan het gros van die lui.
En een beetje janken omdat je rekening moet houden met je medemens?
Die lui kennen echt de tering krijgen. /boos
En log nu ook maar voor ik te harde uitspraken zal doen.
Het heeft geen zin om energie in zulke mensen te steken. Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Geniet gewoon van deze voute corona-vrije show.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet gewoon van deze voute corona-vrije show.
quote:
Dit heet Fear of the dark. Niet Fear of the next song.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef ok01 het volgende:
Ik merk dat ik steeds banger wordt voor het volgende nummer
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
Ok, misschien niet helemaal gepast, maar vanwege Rafeiro moet ik nu aan iets grappigs mbt corona denken.
Ik zat vorige week keurig met mondkapje in de trein en toen kwam er een jongen met een fiets binnen en hij had de fiets ook een mondkapje opgedaan (over de koplamp). Het zag er zo ongelooflijk grappig uit, ik moest inwendig echt heel hard lachen.
Ok, misschien niet helemaal gepast, maar vanwege Rafeiro moet ik nu aan iets grappigs mbt corona denken.
Ik zat vorige week keurig met mondkapje in de trein en toen kwam er een jongen met een fiets binnen en hij had de fiets ook een mondkapje opgedaan (over de koplamp). Het zag er zo ongelooflijk grappig uit, ik moest inwendig echt heel hard lachen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was met de kabouter aan het wandelen en we kwamen langs een zaak met stofzuigers en ze hadden die ook allemaal een mondkapje op gedaan
Ik hou daar vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was met de kabouter aan het wandelen en we kwamen langs een zaak met stofzuigers en ze hadden die ook allemaal een mondkapje op gedaan
Ja, dat klopt. Het is wel tijd voor ongecompliceerde muziek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Zo meteen nog 1 corona liedje.
Jij vroeg vorige week wanneer ik weer eens zou draaien, in deze corona tijd.Dank je daarvoor.
Ik ook hoor, op een leuke manier ergens de draak mee steken!quote:
Maar dit is gewoon leuk. Heb je geen drank voor nodig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga over op water, voordat ik de muziek echt leuk begin te vinden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga over op water, voordat ik de muziek echt leuk begin te vinden
Net als de rest. Geef het maar toe.quote:
Ik heb mijn eigen pintjequote:
quote:
Ja okequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Net als de rest. Geef het maar toe.
quote:
Dan knuffel je met een mondkapje op en de ander ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog echt angsthaas. Maar was laatst even bij mijn zus en zwager in de tuin, prima op afstand. Toen ik weg ging buiten de tuin mijn zwager wel even een knuffel gegeven. Als vrijgezel mis ik af en toe een knuffel wel.
Dat was denk ik ook de 1e sinds maart. Hoe stom is dat. Maar dan maar liever "veilig".
Dynastyquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
Nummer hierna is volgens mij voor mij gemaakt.
split personalityquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik had voor de zekerheid al een preventieve therapiesessie ingelast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef brother52 het volgende:
Iedereen moet therapie na deze show denk ik.
Zo klinkt het wel ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
Maar hoe voelen je andere persoonlijkheden zich?quote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar hoe voelen je andere persoonlijkheden zich?
Ik wist stiekem wel dat je van me hield.quote:
Ik zou het zelf niet kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb soms toch wel bewondering voor al die creativiteit hoor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Melting staat nu in de studio om speciaal voor Vout een cover op te nemen: Wanneer Kapje?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik wist stiekem wel dat je van me hield.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Melting staat nu in de studio om speciaal voor Vout een cover op te nemen: Wanneer Kapje?
Ik zou dan bijna op hem stemmenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
Als Rutten dit voordraagt, dan is het toch veel leuker dan zo'n persconferentie?
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zolang het bij bijna blijft is het niet erg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Na al dat gedrink, komt het onvermijdelijke.
Ja maar....... dat komt van al die drank.quote:
Dank je wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:59 schreef just me het volgende:
Je hebt weer pareltjes bij elkaar gezocht Vout !
Ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:59 schreef just me het volgende:
Je hebt weer pareltjes bij elkaar gezocht Vout !
Even wachten tot de pauze dan.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:05 schreef Dj_Vout het volgende:
Je gaat toch anders naar ABBA kijken op deze manier.
Mmm, ik moet het nog zien. DJ11 heeft ook Rammstein gedraaid he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:03 schreef Dj_Vout het volgende:
@:livelink: zo meteen Rammstein, maar dan zo dat je ze wel kan waarderen, denk ik.
Ja, maar dit is beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik moet het nog zien. DJ11 heeft ook Rammstein gedraaid he.
Viel minder goed, geloof ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik moet het nog zien. DJ11 heeft ook Rammstein gedraaid he.
Dit is toch stukken beter?quote:
Zowel Frans Bauer als Rammstein zijn zo een stuk leuker.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef ok01 het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, moet morgen vroeg op![]()
Bedankt voor het draaien Vout
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef ok01 het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef ok01 het volgende:
Ik ga m'n best doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Slaap lekker, en niet van mij dromen hè?
quote:
Ik had liever die Jam and Spoon-remix gehoord denk ik.quote:
Jij kent ze?quote:
Ik heb wel vaker iets van ze gehoord.quote:
quote:
quote:
Dat zijn er wel heel veel ineens.quote:
quote:
Mama kip legt hen in een wipquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat zijn er wel heel veel ineens.
quote:
Die heb ik bewust weggelaten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Gepaard In De Gang
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef just me het volgende:
* just me gaat hinnikend naar bedwelterusten en leuk dat je weer eens gedraaid hebt Vout
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef just me het volgende:
* just me gaat hinnikend naar bedwelterusten en leuk dat je weer eens gedraaid hebt Vout
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef just me het volgende:
![]()
Weet je wat jij bent?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
Waarom doe je nou onaardig tegen mij, Melting?
Welterusten just me. Geen mannen in je huis vannacht hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef just me het volgende:
![]()
Niet?quote:
Waarom worden ze dan nog volop verkocht?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
as the grass two asses high is.
Wie sexy wil zijn moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan nog volop verkocht?
i have my handjes in the air.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:29 schreef Dj_Vout het volgende:
It is here inside better than outside.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:31 schreef livelink het volgende:
Door dat laatste nummer is de meligheid wel ernstig toegeslagen bij mij.
Meestal als ik melig ben, ben ik niet zo heel ontspannenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Goed zo.![]()
Even lekker ontspannen.
Niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Meestal als ik melig ben, ben ik niet zo heel ontspannen
Ontspannenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Niet?
Ben je nu ontspannen of melig?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wat moet dat een fijne tijd geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |