Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Mazraoui/Dest - Schuurs/Timber - Blind/Martinez - Cufre?/Rensch
?/Alvarez - Kudus/Gravenberch
Antony/Neres - Promes/Labyad - Tadic/Lang
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkampquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Mazraoui/Dest - Schuurs/Timber - Blind/Martinez - Cufre?/Rensch
?/Alvarez - Kudus/Gravenberch
Antony/Neres - Promes/Labyad - Tadic/Lang
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)
Taylor is extreem qua potentieel in FMquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp
Aankoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankoop.
Tenminste als ze niet achterlijk zijn. Ekkelenkamp en Eiting verkopen, Taylor vlieguren laten maken in Jong Ajax voor een seizoen (en kan nog genoeg potjes meedoen met het eerste).
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.
Vidal INCOMING![]()
![]()
Ik denk overigens dat er wel wat gaat gebeuren gezien die cryptische tweet van van der Sar. Zo'n tweet gooide hij er ook uit toen Promes kwam
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.
Maar Promes zal wel op 10 gaan spelen als je hem zag in deze voorbereiding, en was vandaag wel prima daar.
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.
Wat wel extreem flauw is in zijn positie natuurlijk.
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lassina is een goed aanspeelpunt om mee te kaatsen. Dat zou ideaal zijn geweest met Donny.
Er zijn inderdaad genoeg opties maar als je wat hoger niveau wil nastreven dan zou ik toch liever een nieuwe speler zoeken ipv Labyad of Tadic op 10.
Traoré ben ik ook nog niet helemaal zeker van hoor, maar Brobbey heb ik vaak in oefenpotjes met het 1e ook wel grote kansen zien missen. En ik vind hem toch iets teveel een voorbeeld van leunen op fysiek in de jeugd en dan voetballend tekort komen op het hoogste niveau, maar misschien verrast hij nog wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.
Kudus kan trouwens ook op 10. Vergeet niet dat het een aanvallende middenvelder is en geen verdedigende middenvelder.
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLZou niet weten waarom je perse een andere speler daar wilt hebben. Voor de flank is Tadic tegenwoordig te traag. Brobbey is overigens ook een uitstekend aanspeelpunt.
Marketingstunt incoming? Geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.
Verder wacht ik ook maar af hoe het met Daley Blind is. Wellicht moet er daarvoor ook een vervanger komen. Zeker als Tagliafico ook vertrekt en Lisandro in principe naar links moet.
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.
Alvarez is een sloper en die heb je inderdaad nodig. Overigens denk ik dat hij centraal achterin het beste tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...
Het is vooral de omschakeling waar die steeds verdrinkt omdat die positioneel zwak is en daarbij ook nog eens vies traag is waardoor de tegenstander gewoon vrij baan heeft op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.
Centraal achterin ja, niet op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.
Juist de talenten uit onze eigen jeugd doen het goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
Mwa. Het naïeve "we gaan met 10 spelers uit eigen jeugd de CL in" is wel vetrokken inderdaad. Heeft niet verkeerd uitgepakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |