SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is iig weer leuk om naar te kijken
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
We hebben wel voetballend vermogen voorin, pohh. Nu nog een iemand met een goede pass op het middenveld en dan kan het smullen beginnen.![]()
Wel cruciaal voor de ambities in Europa die middenvelder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben wel voetballend vermogen voorin, pohh. Nu nog een iemand met een goede pass op het middenveld en dan kan het smullen beginnen.
Die Alvarez onder druk is echt pijnlijk.Oh.![]()
Als dat het enige is , is die er volgens mij al . Speelt ook veel directer en tegenstanders haten hem wat een goede eigenschap is in mijn ogenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, volgens mij moet Antony vooral nog werken aan zijn rendement.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind hem juist nog wat speelser dan Neres was, die was vanaf het begin al meer zakelijk en gericht op goals.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat het enige is , is die er volgens mij al . Speelt ook veel directer en tegenstanders haten hem wat een goede eigenschap is in mijn ogenOh.![]()
Het lijkt erop dat Anthony en Kudus in ieder geval een toevoeging zijn en hun geld meer dan waard zijn.
Mag wel ook na veel kwaliteitsverlies met Ziyech, vd Beek en misschien wel Blind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dit het startsein voor de WOIII door Eintracht? Wat zijn die aan het zagen en hakken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Frustrerend als je er telkens niet aan te pas komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Is dit het startsein voor de WOIII door Eintracht? Wat zijn die aan het zagen en hakken.Oh.![]()
Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van Kudusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frustrerend als je er telkens niet aan te pas komt.![]()
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nog wat speelser dan Neres was, die was vanaf het begin al meer zakelijk en gericht op goals.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal nog genoeg prutwedstrijden spelen hoor, maar hij kan wel voetballen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van KudusOh.![]()
Dat wel ja, hij is heel snel in handelen wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speeltOh.![]()
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn orenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon klaar. Kudus op 6. Geen discussie mogelijk.![]()
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alvarez met een Gijpfilmpje over de Cler en Bak Nielsen lolOh.![]()
Goed wel voor de lachspierenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn oren![]()
laten we hopen dat dat het isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijten
als donny weg gaat komt er naar eigen zeggen nog wel een middenvelder voor terug, ben benieuwd.![]()
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenOh.![]()
Die heeft dan ook duidelijk gefaald en heeft zelfs bij de club die hem huurde niet overtuigd, dat is wat anders dan de situatie van Alvarez als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.![]()
Je weet pas dat ze het niet in hem zien zitten als Haggie begint over 'we steunen hem'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Alvarez kan wel potje verdedigen maar aan bal doet het zoveel pijn aan je ogen dat je toch liever een ander speler ziet daar.![]()
Waarschijnlijk een dagjesmens die het voor scc'ers gaat verklotenquote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Doe je niks aan, Adolfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar![]()
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daarDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.![]()
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeveel daarvan zijn van het Justin Kluivert niveau?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
quote:
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.![]()
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.Deuger, Woke & Gutmensch
Gravenberch is technisch juist goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.
Zijn problemen liggen meer in het verdedigende werk en omschakelen.Oh.![]()
Blijkbaar kunnen ze de gewenste '6' gewoon niet vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
Of ze denken echt dat de selectie zo goed bezet is.Oh.![]()
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
Denk dat het daar aan ligt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In het vorige jaarverslag was er juist een recordwinst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.
Denk dat het daar aan ligt.
Dat er wat gaten vallen dankzij corona is wel duidelijk maar er staan al genoeg inkomsten tegenover en Ajax had al genoeg vet op de botten.Oh.![]()
quote:Manchester United is de belangrijkste gegadigde om Donny van de Beek over te nemen van Ajax. Volgens de Daily Mirror heeft trainer Ole Gunnar Solskjaer persoonlijk contact gezocht met de middenvelder, om duidelijk te maken dat hij een belangrijke rol voor Van de Beek ziet weggelegd op Old Trafford. Volgens de krant zit een transfer van 45 miljoen euro in de pijplijn.
Solkjaer wil in de komende 48 uur nadere gesprekken voeren met Van de Beek, zo klinkt het. De krant voegt eraan toe dat de middenvelder bij Ajax heeft aangegeven niet meer te willen spelen, om het risico op een blessure uit te sluiten. Volgens 'bronnen in Nederland' kan Manchester United alleen nog naast het net vissen als Barcelona of Real Madrid te elfder ure met een bod komt, maar dat ligt op dit moment niet in de lijn der verwachting.![]()
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.![]()
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.![]()
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.![]()
Er moet ook maar net iemand beschikbaar zijn die je kunt kopen natuurlijk. Daarnaast verwacht ik heel veel van Gravenberch en ook van Kenneth Taylor. Die mannen zijn er allang klaar voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Onana/Stekelenburgquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Mazraoui/Dest - Schuurs/Timber - Blind/Martinez - Cufre?/Rensch
?/Alvarez - Kudus/Gravenberch
Antony/Neres - Promes/Labyad - Tadic/Lang
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)Oh.![]()
Kudus, Labyad, Traore, Huntelaar heb je ook nog voor de posities voorin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Voor de 10 heb je met Promes, Tadic, Antony, Kudus en evt zelfs Labyad ook voldoende opties.
Er mag van mij best iemand bij, maar dan zou ik eerder voor een centrale verdediger of de al veel gememoreerde 6-positie gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Neres vind ik absoluut geen 10, hij is wel geprobeerd daar maar dat vond ik niet bepaald een succes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.Oh.![]()
Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)![]()
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkampquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Taylor is extreem qua potentieel in FMquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp![]()
![]()
Aankoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp
Tenminste als ze niet achterlijk zijn. Ekkelenkamp en Eiting verkopen, Taylor vlieguren laten maken in Jong Ajax voor een seizoen (en kan nog genoeg potjes meedoen met het eerste).Oh.![]()
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankoop.
Tenminste als ze niet achterlijk zijn. Ekkelenkamp en Eiting verkopen, Taylor vlieguren laten maken in Jong Ajax voor een seizoen (en kan nog genoeg potjes meedoen met het eerste).
Vidal INCOMING![]()
![]()
Ik denk overigens dat er wel wat gaat gebeuren gezien die cryptische tweet van van der Sar. Zo'n tweet gooide hij er ook uit toen Promes kwam![]()
![]()
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.
Maar Promes zal wel op 10 gaan spelen als je hem zag in deze voorbereiding, en was vandaag wel prima daar.Oh.![]()
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.
Vidal INCOMING![]()
![]()
Ik denk overigens dat er wel wat gaat gebeuren gezien die cryptische tweet van van der Sar. Zo'n tweet gooide hij er ook uit toen Promes kwam
Wat wel extreem flauw is in zijn positie natuurlijk.Oh.![]()
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.
Maar Promes zal wel op 10 gaan spelen als je hem zag in deze voorbereiding, en was vandaag wel prima daar.
Kudus kan trouwens ook op 10. Vergeet niet dat het een aanvallende middenvelder is en geen verdedigende middenvelder.![]()
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.
Wat wel extreem flauw is in zijn positie natuurlijk.![]()
Lassina is een goed aanspeelpunt om mee te kaatsen. Dat zou ideaal zijn geweest met Donny.
Er zijn inderdaad genoeg opties maar als je wat hoger niveau wil nastreven dan zou ik toch liever een nieuwe speler zoeken ipv Labyad of Tadic op 10.![]()
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lassina is een goed aanspeelpunt om mee te kaatsen. Dat zou ideaal zijn geweest met Donny.
Er zijn inderdaad genoeg opties maar als je wat hoger niveau wil nastreven dan zou ik toch liever een nieuwe speler zoeken ipv Labyad of Tadic op 10.Zou niet weten waarom je perse een andere speler daar wilt hebben. Voor de flank is Tadic tegenwoordig te traag. Brobbey is overigens ook een uitstekend aanspeelpunt.
![]()
Traoré ben ik ook nog niet helemaal zeker van hoor, maar Brobbey heb ik vaak in oefenpotjes met het 1e ook wel grote kansen zien missen. En ik vind hem toch iets teveel een voorbeeld van leunen op fysiek in de jeugd en dan voetballend tekort komen op het hoogste niveau, maar misschien verrast hij nog wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.
Kudus kan trouwens ook op 10. Vergeet niet dat het een aanvallende middenvelder is en geen verdedigende middenvelder.
Kudus kan ook als controleur uit de voeten denk ik, in de rol van Frenkie.Oh.![]()
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLZou niet weten waarom je perse een andere speler daar wilt hebben. Voor de flank is Tadic tegenwoordig te traag. Brobbey is overigens ook een uitstekend aanspeelpunt.
Verder wacht ik ook maar af hoe het met Daley Blind is. Wellicht moet er daarvoor ook een vervanger komen. Zeker als Tagliafico ook vertrekt en Lisandro in principe naar links moet.![]()
Marketingstunt incoming? Geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.Oh.![]()
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.
Verder wacht ik ook maar af hoe het met Daley Blind is. Wellicht moet er daarvoor ook een vervanger komen. Zeker als Tagliafico ook vertrekt en Lisandro in principe naar links moet.![]()
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Alvarez is een sloper en die heb je inderdaad nodig. Overigens denk ik dat hij centraal achterin het beste tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...![]()
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...Oh.![]()
Het is vooral de omschakeling waar die steeds verdrinkt omdat die positioneel zwak is en daarbij ook nog eens vies traag is waardoor de tegenstander gewoon vrij baan heeft op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.![]()
Centraal achterin ja, niet op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.
En dan vind ik zelfs dat een centrale verdediger nog wel redelijk moet kunnen opbouwen bij het spelletje wat Ajax speelt want anders is het wel makkelijk af te stoppen.Oh.![]()
Juist de talenten uit onze eigen jeugd doen het goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
De talenten die we aankopen presteren dramatisch (pasquali, jensen, ylatupa, schon, horvath, kuhn, dostanich en ga zo maar door)![]()
Mis Donny eigenlijk niet de laatste wedstrijden, Gravenberch lijkt nu eindelijk echt zijn rol te gaan pakken.![]()
Mwa. Het naïeve "we gaan met 10 spelers uit eigen jeugd de CL in" is wel vetrokken inderdaad. Heeft niet verkeerd uitgepakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: