Kep geen teevee meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
wat doe je je zelf aan.

heywoodu

heywoodu

Nou, drama. Jeetje mineetje allemaal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:17 schreef asco het volgende:
Oh, dit moet ook alweer kapot. Watjes allemaal.

Konquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.
 maar sturen.
 maar sturen.

heywoodu

heywoodu

"Wer nicht hören will, muß fühlen."quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:
Laat iedereen lekker zelf uitmaken of ze het risico willen lopen op hun muil te gaan.

Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.

Dat heeft Astana geweten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef Vriezzer het volgende:

heywoodu

heywoodu

Gelukkig moet dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren

heywoodu

heywoodu

Michel is volhardend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nies. Een Fransoos die Nis kan zeggen moet nog geboren worden.

Sporza zendt het ook uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden nog hele lange weken als ik naar dat gezemel van Joris vd Berg moet luisteren

Da's niet veel beterquote:

Herbert en Maarten zijn cult. Gaat Dijkstra de hele Tour overslaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god

heywoodu

heywoodu

Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet echt naar luisteren. Allebei matig, al vind ik Ducrot wel een god

quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Is het Nies of Nis? Michel doet mij twijfelen, ik dacht altijd dat het Nies was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |