abonnement Unibet Coolblue
pi_194796999
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 13:31 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Op zichzelf kan zo'n generieke ontheffing wel degelijk bestaan, afgegeven door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

Alleen zal een bezorger die ontheffing niet krijgen.

Los daarvan is de eerste voorwaarde van elke ontheffing van de wegenverkeerswet dat tijdens gebruikmaking van de ontheffing "geen gevaar of onnodige hinder" mag worden veroorzaakt.

En geen onnodige hinder veroorzaken, houdt in dat je wanneer dat ook maar enigszins mogelijk is in combinatie met je werkzaamheden je voorrang dient te verlenen aan alle overige weggebruikers indien je gebruik maakt van je ontheffing.

Dus: hulpdienst die met spoed op weg is naar een melding mag voor (want iedereen voorrang verlenen is niet redelijk te combineren met het doel van de ontheffing). Maar een bezorger kan prima kruisend verkeer even voor laten gaan. Dat staat zijn doel, het bereiken van het volgende adres, immers totaal niet in de weg.

Dus ook al had de bezorger een ontheffing om daar op die plaats te mogen zijn, dan nog had hij voorrang moeten verlenen. En wanneer het tot een aanrijding was gekomen en hij zou dan ook in zijn schriftelijke verklaring schermen met "ja maar ik had een ontheffing, dus tegenpartij moest mij voorrang verlenen" is dat reden genoeg om voor deze persoon de ontheffing in te trekken.

Ontheffingen zijn immers persoons- én voertuiggebonden.
Dank voor je uitgebreide uitleg :)
Er rijden daar vaak voertuigen op het fietspad: stadsdeel, Pantar, nutsbedrijven en die stoppen daar eigenlijk altijd. Al ben ik een stuk verder op, dan blijven ze stilstaan tot ik er voorbij ben, ook al hebben ze zelf tijd en ruimte genoeg en hou ik in om ze voor te laten gaan. Fietspadkruising dito. Als ze van rechts komen, staan ze altijd stil om fietsers voor te laten gaan. Ze hinderen niet.
Gelukkig passeerde hij geen fietser. Die had waarschijnlijk moeten uitwijken of een bus op z`n bagagedrager gehad :{ Dit figuur was echt een gevaar op de weg. Niet alleen zijn vergunning zou moeten afgenomen worden, ook zijn rijbewijs. Al betwijfel ik of ie die wel had.

Wij hebben zelf ooit een vergunning gehad om bedrijfsmatig te laden en lossen, maar das zo lang geleden. Enige wat ik van toen weet, is dat we de kortst mogelijke route over de paden mochten nemen en geen meter verder.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194797203
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 09:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dynalogic denk ik aan bij die kleuren als het niet DHL is.
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:42 schreef tstile het volgende:
Zal waarschijnlijk dat smerige DynaLogic zijn.

Die werken met schijnzelfstandige zzp'ers. Die moeten dan zelf een bus regelen. Omdat het een verkapt dienstverband is en Dynalogic de schijn van zelfstandigheid wil ophouden zijn het vaak busjes zonder logo. Maar omdat ze niet willen dat klanten het idee hebben dat het zzp'ers zijn mogen ze niet hun eigen reclame erop zetten.

Daarom zijn het vaak witte busjes.

Die lui rijden door het hele land en zijn zelf aansprakelijk voor alles onderweg. Dynalogic gaat echt geen lokale ontheffingen regelen en die zzp'ers kunnen dat zelf ook niet. Dus plukken ze iets van internet en printen dat uit.

Ze nemen het werk aan voor bizar lage tarieven. Pure uitbuiting. Daarom hebben ze hele korte lontjes. Wanhopige figuren.

Hier kan je lezen hoe het is om voor zo'n bedrijf te werken. https://www.indeed.nl/cmp(...)%2Fv%29&fcountry=ALL

Je kan het laten zitten maar eigenlijk moet de maatschappij deze uitwassen keihard aanpakken. Klagen bij Dynalogic zou ik zeker niet doen. Want zij creeren de omstandigheden waardoor bezorgers dit soort fratsen moeten uithalen. Het beste is aangifte doen bij de politie. Bedreiging, ernstige verkeersovertreding etc. Eisen dat de politie uitzoekt wie het was aan de hand van het adres waar hij ging bezorgen. Dan kan de politie nagaan of de ontheffing geldig is.

[ afbeelding ]
Yes, het was dus Dynalogic. Liet zoonlief plaatjes van de kleding zien en hij herkende de pet. Dank :)

Dit was dus een huurbus. De witte bussen die rijden idd veel rond en als ik die zie dan ga ik er al vanuit dat het de post is. Hou ik ook rekening mee, al rijden die gewoon netjes door de straat en staan ze nooit in de weg. Ik weet dat ze vaak zzpers zijn en worden onderbetaald. Zal ze dus ook nooit in de weg gaan zitten want ze doen hun werk.

Dit figuur. Ik weet ook niet of het verstandig zou zijn een klacht in te dienen bij dat bedrijf. Hij weet nu waar ik woon en daar voel ik me niet prettig bij. En ik ben beslist niet bang uitgevallen. Maar ik heb hier een naar gevoel bij. Zo agressief als hij deed, wil ik hem niet een keer voor mijn deur hebben staan om verhaal te halen. Heb die avond zelfs mijn auto in de gaten gehouden of ik daar niks vreemds zag gebeuren :@ Dat buurman een leenauto pal voor een paar auto`s op de carports had gezet en zo die auto`s blokkeerde hielp ook niet echt mee :D

Ik weet wel waar zo ongeveer hij wat moest bezorgen, zou een melding kunnen doen bij de politie. Is misschien verstandiger. Of niet. Ik weet het ff niet. Wil het eigenlijk niet zomaar voorbij laten gaan, nu ging het goed maar als die lamlul de volgende keer wel een ongeluk veroorzaakt met een fietser? Maar ik zit ook niet te wachten op een huisbezoek :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194798997
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:00 schreef Mushanga71 het volgende:

Zal ze dus ook nooit in de weg gaan zitten want ze doen hun werk.
Die bedrijven zoals Dynalogic zijn te beroerd om bezorgers een eerlijke prijs te betalen voor het werk. Daarom moeten die als idioten rondsjezen. Door hun alles te laten flikken hou je het in stand.

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:00 schreef Mushanga71 het volgende:

Ik weet wel waar zo ongeveer hij wat moest bezorgen, zou een melding kunnen doen bij de politie. Is misschien verstandiger. Of niet. Ik weet het ff niet. Wil het eigenlijk niet zomaar voorbij laten gaan, nu ging het goed maar als die lamlul de volgende keer wel een ongeluk veroorzaakt met een fietser? Maar ik zit ook niet te wachten op een huisbezoek :{
Je laat je toch niet uitschelden en bedreigen? Blaffende honden bijt niet. En als het echt een gevaarlijke crimineel was dan zat 'ie niet in een busje pakketjes te bezorgen voor een zzp tarief van 12,- per uur ex btw.

Maar dat hij pakketbezorger is dat is geen excuus om mensen uit te schelden.

Als hij ook een bedreiging heeft geuit dan zou ik gewoon aangifte doen. Maar dan helpt het wel als je het exacte adres weet waar hij geweest is.

Bedrijven als Dynalogic moeten het 'the hard way' leren. Ik heb gewerkt voor een soortgelijk bedrijf en weet precies hoe het daar gaat.

Ze betalen door dat zzp gedoe ook bijna geen belasting.

Het is wel zo aangifte doen gaat toch tijd en negatieve energie in zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door tstile op 30-08-2020 18:50:44 ]
pi_194799909
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 18:30 schreef tstile het volgende:

[..]

Die bedrijven zoals Dynalogic zijn te beroerd om bezorgers een eerlijke prijs te betalen voor het werk. Daarom moeten die als idioten rondsjezen. Door hun alles te laten flikken hou je het in stand.
[..]

Je laat je toch niet uitschelden en bedreigen? Blaffende honden bijt niet. En als het echt een gevaarlijke crimineel was dan zat 'ie niet in een busje pakketjes te bezorgen voor een zzp tarief van 12,- per uur ex btw.

Maar dat hij pakketbezorger is dat is geen excuus om mensen uit te schelden.

Als hij ook een bedreiging heeft geuit dan zou ik gewoon aangifte doen. Maar dan helpt het wel als je het exacte adres weet waar hij geweest is.

Bedrijven als Dynalogic moeten het 'the hard way' leren. Ik heb gewerkt voor een soortgelijk bedrijf en weet precies hoe het daar gaat.

Ze betalen door dat zzp gedoe ook bijna geen belasting.

Het is wel zo aangifte doen gaat toch tijd en negatieve energie in zitten.
Dit was voor mij echt de eerste keer dat ik zo`n malloot van een bezorger ben tegengekomen. En haast is ook geen excuus om zo te reageren. Hij heeft me niet bedreigd met woorden, maar ik voelde me er alles behalve prettig bij.

Ruim 25 jaar geleden was mijn man koerier (ook zelfstandige) voor EMS. Hij werd dan gebeld en moest binnen een bepaalde tijd ergens wat opgehaald hebben en random afgeleverd hebben. Ik ging vaak mee, veel van Nederland gezien zo, maar hij heeft never nooit ook maar een verkeersregel aan zijn laars gelapt en heeft ook nooit ergens gereden waar het niet mocht. En dat waren pas tijdritten :D
Nu zitten we in de horeca waar we ook bezorgen. Onze bezorgers is goed duidelijk gemaakt dat veiligheid voor alles gaat. Dan maar iets minder snel, maar ze houden zich aan de regels.

Afijn. Aangifte zal ik niet doen. Kan wel een melding doen al denk ik niet dat er iets mee gedaan gaat worden. Er zitten nu eenmaal mafkezen op de weg, helaas.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194800048
Waarom blijf je volhouden dat de bezorger fout zat?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194800124
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom blijf je volhouden dat de bezorger fout zat?
Waarom blijf jij het goed vinden dat hij me gevolgd is naar mijn huis en me daar nogal agressief bejegende?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194800204
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Waarom blijf jij het goed vinden dat hij me gevolgd is naar mijn huis en me daar nogal agressief bejegende?
Ik zou ook lichtelijk geïrriteerd verhaal gaan halen als een idioot de verkeersregels niet kent, mij afsnijdt door voorrang te nemen waar ik het heb en vervolgens tegen mij roept dat ik maar een rijbewijs moet gaan halen en op moet tiefen. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194800323
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Wil het eigenlijk niet zomaar voorbij laten gaan, nu ging het goed maar als die lamlul de volgende keer wel een ongeluk veroorzaakt met een fietser? Maar ik zit ook niet te wachten op een huisbezoek :{
Lever jij dan ook je rijbewijs in, want jij moet op een forum vragen wie er voorrang heeft ;)

Iets met pot en ketel.
pi_194800930
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zou ook lichtelijk geïrriteerd verhaal gaan halen als een idioot de verkeersregels niet kent, mij afsnijdt door voorrang te nemen waar ik het heb en vervolgens tegen mij roept dat ik maar een rijbewijs moet gaan halen en op moet tiefen. :')
Nou, succes ermee dan.

quote:
10s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Lever jij dan ook je rijbewijs in, want jij moet op een forum vragen wie er voorrang heeft ;)

Iets met pot en ketel.
Als hij niet als een malloot gereden en gereageerd had, had ik niet eens een topic hoeven openen :P
Wanneer ik iemand op een kruisende weg zie aankomen, van welke kant dan ook, trap ik ook niet even flink het gaspedaal in? Als bezorger geen extra gas had gegeven en was doorgereden op snelheid die hij had, al was dat voor op een fietspad nog veel te snel, had hij niet voor mij hoeven stoppen, was ik al voorbij dat punt geweest.

Noujah, weer wat geleerd: volgende keer maar stil blijven staan voor een kruising tot er in geen velden of wegen iets aan komt want blijkbaar hebben snelheidsduivels altijd voorrang :s)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194801267
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Dit was voor mij echt de eerste keer dat ik zo`n malloot van een bezorger ben tegengekomen. En haast is ook geen excuus om zo te reageren. Hij heeft me niet bedreigd met woorden, maar ik voelde me er alles behalve prettig bij.

Ruim 25 jaar geleden was mijn man koerier (ook zelfstandige) voor EMS. Hij werd dan gebeld en moest binnen een bepaalde tijd ergens wat opgehaald hebben en random afgeleverd hebben. Ik ging vaak mee, veel van Nederland gezien zo, maar hij heeft never nooit ook maar een verkeersregel aan zijn laars gelapt en heeft ook nooit ergens gereden waar het niet mocht. En dat waren pas tijdritten :D
Nu zitten we in de horeca waar we ook bezorgen. Onze bezorgers is goed duidelijk gemaakt dat veiligheid voor alles gaat. Dan maar iets minder snel, maar ze houden zich aan de regels.

Afijn. Aangifte zal ik niet doen. Kan wel een melding doen al denk ik niet dat er iets mee gedaan gaat worden. Er zitten nu eenmaal mafkezen op de weg, helaas.
Je kan zeker een melding doen bij de politie. Mutatie heet dat. Dan staat zo iemand tenminste in het systeem mocht er nog eens iets voorvallen kunnen ze alsnog extra info inwinnen bij jou.

Het koerierswerk wat deze mensen doen is tientallen adressen per dag.

Zonder duidelijke bedreiging heeft het geen zin. 'Bedreigend overkomen' is opzich niet strafbaar. Zou er dan dit keer niet teveel tijd en energie meer in steken.

Dit soort mensen komen zichzelf toch wel een keer tegen.

Maargoed, dit is wel grappig, zoek maar eens Dynalogic woerden op Google. Kijk dan bij reviews.
'Wij zijn bedreigd en lastig gevallen door een chauffeur van Dynalogic en na dit gemeld te hebben zeggen ze doodleuk dat we de politie maar moeten bellen. '
pi_194801673
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef tstile het volgende:

[..]

Je kan zeker een melding doen bij de politie. Mutatie heet dat. Dan staat zo iemand tenminste in het systeem mocht er nog eens iets voorvallen kunnen ze alsnog extra info inwinnen bij jou.

Het koerierswerk wat deze mensen doen is tientallen adressen per dag.

Zonder duidelijke bedreiging heeft het geen zin. 'Bedreigend overkomen' is opzich niet strafbaar. Zou er dan dit keer niet teveel tijd en energie meer in steken.

Dit soort mensen komen zichzelf toch wel een keer tegen.

Maargoed, dit is wel grappig, zoek maar eens Dynalogic woerden op Google. Kijk dan bij reviews.
'Wij zijn bedreigd en lastig gevallen door een chauffeur van Dynalogic en na dit gemeld te hebben zeggen ze doodleuk dat we de politie maar moeten bellen. '

Heb gekeken en wauw, ze hebben een score van 1,7 uit 5 _O- Dan heeft klagen over een bezorger bij het bedrijf zelf al helemaal geen zin :D

Ik voelde me bedreigd en heb niet alles wat hij brulde verstaan. Vroeg nog aan mijn zoontje of hij alles gehoord had? Nope, was niet echt vloeiend Nederlands, zeg maar :')
Denk dat ik het er maar bij laat. En hopelijk komt ie zichzelf heel snel tegen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194802319
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Waarom blijf jij het goed vinden dat hij me gevolgd is naar mijn huis en me daar nogal agressief bejegende?
Hij heeft een kut baan met een kut salaris en jij loopt hem ook nog uit te schelden. Natuurlijk wordt zo'n iemand boos. Zo lang het bij woorden en wat gebaren blijft vind ik dat het allemaal wel mag in het verkeer. Ik heb ook weleens iemand gevolgd toen ik boos was. Nou ben ik niet iemand die dan als een mongool gaat lopen schreeuwen en schelden. Ondanks dat ik geïrriteerd ben praat ik gewoon netjes en rustig. Daar zit wel een verschil in denk ik :P de meeste reageren vanuit emotie.
Facts don't care about your feelings
pi_194802403
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef Mushanga71 het volgende:

Noujah, weer wat geleerd: volgende keer maar stil blijven staan voor een kruising tot er in geen velden of wegen iets aan komt want blijkbaar hebben snelheidsduivels altijd voorrang :s)
Misschien moet je een keer je rijbewijs gaan halen om te leren dat bestuurders van rechts voorrang hebben. _O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2020 @ 12:41:15 #64
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194808544
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 21:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer je rijbewijs gaan halen om te leren dat bestuurders van rechts voorrang hebben. _O-
Ook wanneer ze op een fietspad rijden?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194808822
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef JeMoeder het volgende:

Ook wanneer ze op een fietspad rijden?
Waarom zou dan ineens links voorrang hebben? In mijn woonwijk hebben we ook fietspaden waar je met de auto op mag rijden. Ik zie geen reden waarom verkeersregels daardoor veranderen.
Facts don't care about your feelings
pi_194808955
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ook wanneer ze op een fietspad rijden?
Ja
Zelfs als ze spookrijden..
dag
pi_194809274
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ook wanneer ze op een fietspad rijden?
Ook als ze op een fietspad rijden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2020 @ 14:03:36 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194809823
Ok, dank. Ik had geen idee dat bij verkeersovertreders de voorrangsregels blijven gelden. Wel zo logisch trouwens, want dan voorkom je eventuele (extra) ongelukken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194811543
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 21:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hij heeft een kut baan met een kut salaris en jij loopt hem ook nog uit te schelden. Natuurlijk wordt zo'n iemand boos. Zo lang het bij woorden en wat gebaren blijft vind ik dat het allemaal wel mag in het verkeer. Ik heb ook weleens iemand gevolgd toen ik boos was. Nou ben ik niet iemand die dan als een mongool gaat lopen schreeuwen en schelden. Ondanks dat ik geïrriteerd ben praat ik gewoon netjes en rustig. Daar zit wel een verschil in denk ik :P de meeste reageren vanuit emotie.
Haha, dat zal het wel geweest zijn, moest zijn frustratie over z`n baan gewoon kwijt :D. Maar toen hij zei dat ik moest oprotten, heb ik gezegd dat hij moest optiefen. Ik was immers al thuis :P
Kijk, das het verschil. Die gast had het ook op een normale manier kunnen zeggen toch? Maar hij hing al half uit zijn raam en begon meteen te schreeuwen.

Net op het fietspad. Ik fiets, komt een gemeente busje me tegemoet. Hij stuurt helemaal opzij en staat bijna stil om mij erlangs te laten. Ik steek mijn hand op om hem te bedanken, hij steekt zijn hand op van: tis goed. Kijk, zo hoort het gewoon en zo gaat het ook eigenlijk altijd. Behalve dus bij degenen die niet op het fietspad mogen. Die rijden je zo omver.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194843398
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:30 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Haha, dat zal het wel geweest zijn, moest zijn frustratie over z`n baan gewoon kwijt :D. Maar toen hij zei dat ik moest oprotten, heb ik gezegd dat hij moest optiefen. Ik was immers al thuis :P
Kijk, das het verschil. Die gast had het ook op een normale manier kunnen zeggen toch? Maar hij hing al half uit zijn raam en begon meteen te schreeuwen.

Net op het fietspad. Ik fiets, komt een gemeente busje me tegemoet. Hij stuurt helemaal opzij en staat bijna stil om mij erlangs te laten. Ik steek mijn hand op om hem te bedanken, hij steekt zijn hand op van: tis goed. Kijk, zo hoort het gewoon en zo gaat het ook eigenlijk altijd. Behalve dus bij degenen die niet op het fietspad mogen. Die rijden je zo omver.
Boze mensen he, die gedragen zich vaak niet normaal. Daarnaast heeft hij waarschijnlijk stress en haast en verhindert een vrouw zijn voorrang en moet ie even verhaal halen. Helaas voor hem was de tegenpartij niet onder de indruk van hem en net zo mondig als hij. :P

Zou me niet verbazen als jullie elkaar weer tegenkomen hij dan wel gewoon vriendelijk is (tenzij je weer een verkeersfout maakt _O- ). Hoe dan ook, je hebt je antwoord (en ik moet bekennen dat zelfs ik ook niet wist dat auto's en busjes en groter dat op fietspad rijdt en van rechts komt voorrang had, doorgaans laten zij juist al het andere verkeer voorgaan, denk dat heel veel meer mensen het ook niet weten)
pi_194864698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:35 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Boze mensen he, die gedragen zich vaak niet normaal. Daarnaast heeft hij waarschijnlijk stress en haast en verhindert een vrouw zijn voorrang en moet ie even verhaal halen. Helaas voor hem was de tegenpartij niet onder de indruk van hem en net zo mondig als hij. :P

Zou me niet verbazen als jullie elkaar weer tegenkomen hij dan wel gewoon vriendelijk is (tenzij je weer een verkeersfout maakt _O- ). Hoe dan ook, je hebt je antwoord (en ik moet bekennen dat zelfs ik ook niet wist dat auto's en busjes en groter dat op fietspad rijdt en van rechts komt voorrang had, doorgaans laten zij juist al het andere verkeer voorgaan, denk dat heel veel meer mensen het ook niet weten)
Dat kwam er ook nog bij jah en dan ook nog es een blonde :P Nah, tis iig een leerzaam topic geweest, dat asociale, zich niet aan de regels houdende en op het fietspad crossende bestuurders alsnog voorrang hebben.
Nou, kom hem liever niet meer tegen en al helemaal niet met een pakketje voor mij. Denk dat het of niet bezorgd wordt of dan in puin ligt 8-) . Heel fijn wel dat dynalogic geen pakketjes bezorgd bij bedrijven waar ik bestel :s)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_194865358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Nah, tis iig een leerzaam topic geweest, dat asociale, zich niet aan de regels houdende en op het fietspad crossende van rechtskomende bestuurders alsnog voorrang hebben.
Ik zou je adviseren om zo'n topic volgende keer in R&P te openen, in plaats van in WGR.
In WGR draait het meer om het juridische/feitelijke. Maar ik denk dat jij meer aan morele ondersteuning / je hart luchten hebt :*
  donderdag 3 september 2020 @ 14:54:11 #73
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194865481
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 14:03 schreef JeMoeder het volgende:
Ok, dank. Ik had geen idee dat bij verkeersovertreders de voorrangsregels blijven gelden. Wel zo logisch trouwens, want dan voorkom je eventuele (extra) ongelukken.
En verder best goed om te weten.
Ik kan dus voortaan veilig door rood rijden als ik van rechts kom.
Tot nooit .......
pi_194865666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:54 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

En verder best goed om te weten.
Ik kan dus voortaan veilig door rood rijden als ik van rechts kom.
Een VRI staat als het goed is nooit op een gelijkwaardige kruising ;)
pi_194873838
Volgens de bond van verzekeraars is iemand die een verkeersovertreding begaat bezig met een bijzondere verrichting, zodoende zou de postbezorger geen voorrang hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')