quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ook handig bij kapotte laptops.
Maar als je echt te groot bent helpt dat ook niet meer tegen de pijn denk. Zowel te klein als te groot is niksquote:
Waarheid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest lachen
[..]
maar dat is ook geen wondermiddel
Geranium app? Is dat voor eenzame bejaarden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. 1 foto in de geranium app en de eigenaar antwoordt: gooi maar een emmer water, dan is ie zo weg
Was vooral de specifieke user.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je echt te groot bent helpt dat ook niet meer tegen de pijn denk. Zowel te klein als te groot is niks
Hoe groot is te groot?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je echt te groot bent helpt dat ook niet meer tegen de pijn denk. Zowel te klein als te groot is niks
buurtpreventiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geranium app? Is dat voor eenzame bejaarden?
Als 'ie continu m'n baarmoeder poogt te penetreren.quote:
Bij @Faxie schijnt dat het waard te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie continu m'n baarmoeder poogt te penetreren.
Ja, maar ja. Ik heb al een Joop, dus ik zal er nooit achterkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
B
[..]
Bij @:faxie schijnt dat het waard te zijn
Faxie heeft een baarmoeder?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
B
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
B
[..]
Iedereen die @Joop kent snapt datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Ik heb al een Joop, dus ik zal er nooit achterkomen.
Praat nou eens een keer mee kerel!quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
als @:bitterbal met roelvinkje gaat.. dan moeten @:faxie en @:ltvdk maar trouwen aan het eind van het jaar
Fok bruiloftquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
als @:bitterbal met roelvinkje gaat.. dan moeten @:faxie en @:ltvdk maar trouwen aan het eind van het jaar
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
soms moet je net dat zetje even gevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
denkt dat ltvdk nu een tinder profiel aanmaakt
Sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Praat nou eens een keer mee kerel!
Keer op keer probeer ik je imago op te poetsen en dan ga je jezelf weer downplayen
Of de meer genderneutrale chesticles?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft hij ooit de ballen gehad om gewoon te daten?
Dat heeft hij binnen een week uitgespeeld met zijn looksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
haags is de genderneutrale hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of de meer genderneutrale chesticles?
Chesticles, Chesticles, Chesticlesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of de meer genderneutrale chesticles?
Dus zijn kinderen zijn niet echt zijn kinderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haags is de genderneutrale hier
There is no haags. Only Djustin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haags is de genderneutrale hier
apache gevechtshelikoptersquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus zijn kinderen zijn niet echt zijn kinderen![]()
Hoera! Jij krijgt corona en jij krijgt corona, iedereen krijgt corona! /oprahquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
20:42
Goed nieuws voor wie komende week op vakantie gaat naar Griekenland. Het aantal besmettingen loopt er op, maar een negatieve coronatestuitslag is vanaf dinsdag geen voorwaarde meer voor Nederlanders om het land binnen te komen.
Dame heeft smaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Zit Molo weer achter de piemel van Faxie aan ja?
k wil best naar griekenland toe hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoera! Jij krijgt corona en jij krijgt corona, iedereen krijgt corona! /oprah
Hoezo weer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Zit Molo weer achter de piemel van Faxie aan ja?
Nog steeds dan?quote:
Geloof niet dat ik dat vaak genoemd benquote:
Dacht dat onze verhouding wel algemeen bekend was jaquote:
Wanneer krijg ik van jou eens een dickpic?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat onze verhouding wel algemeen bekend was ja
Ik tref jullie niet vaak tegelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat onze verhouding wel algemeen bekend was ja
Jij hebt die nog niet gekregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik van jou eens een dickpic?
Same. Wel vaak dezelfde.quote:
Ook altijd hetzelfde liedje hč. Ik stuur zo wel weer een DMquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik van jou eens een dickpic?
Heb mijn collega's m ook al gestuurdquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook altijd hetzelfde liedje hč. Ik stuur zo wel weer een DM
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb mijn collega's m ook al gestuurd
Ik ook. Ik durf apps van Molo niet eens meer in publiek te openenquote:
Twee soortenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]is dat die ene welke ik denk dat het is?
Ik heb mijn automatisch downloaden van plaatjes uitstaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik durf apps van Molo niet eens meer in publiek te openen
hahaha Barryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee soorten
Met hoedje op en Barry![]()
Wel even gewaarschuwd niet op werkdevice te openen
Is die met hoedje die enorme slang?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha Barry
met hoedje kan ik niet voor de geest halen.
oh wacht. dat filmpje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die met hoedje die enorme slang?
dit is een andere Barryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie de naam Barry, terwijl radio 2 Barry Manilow draait...
Neuken natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen is de date toch? Wat gaan jullie doen?
Drinken en eten denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen is de date toch? Wat gaan jullie doen?
Ja misschien vind die mij wel een trol of ik hem. of weten we niks te zeggen. gewoon van allesquote:
wordt het straks zon clausherhalingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar wordt vast gezellig, of er nou wel of geen aantrekkingskracht is.
1 keer geweest in de vestiging hier in EHV. Dikke tegenvaller mi.quote:
Lol nee joh, of had je met Claus ook al vaak lang gebeld?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt het straks zon clausherhaling
nee helemaal niks. waren echt flut gesprekken vergeken met dit :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, of had je met Claus ook al vaak lang gebeld?
Hoeft toch helemaal niet, straks zeggen ze niets en wordt het super ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar wordt vast gezellig, of er nou wel of geen aantrekkingskracht is.
Je had anders verwacht van een Duitsert?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
claus had in real life ook echt totaaaaaaal geen humor
Zie je, met Driesje heb je gewoon al een klik, kan dat het meer wordt maar kan ook van niet maar dat het dan nog steeds een gezellige avond wordt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niks. waren echt flut gesprekken vergeken met dit :p
nou via whatsapp was die wel grappigquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Je had anders verwacht van een Duitsert?
j het zijn gewoon die eerste 5 minuten die ongemakkelijk zijn en de weg er naar toe :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je, met Driesje heb je gewoon al een klik, kan dat het meer wordt maar kan ook van niet maar dat het dan nog steeds een gezellige avond wordt?
In Utrecht was het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 keer geweest in de vestiging hier in EHV. Dikke tegenvaller mi.
Ja daar moet je even doorheen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
j het zijn gewoon die eerste 5 minuten die ongemakkelijk zijn en de weg er naar toe :p
Lol nee, sowieso deed ik altijd daten met mensen van internet, niet via apps ofzo. Maar echt al jaren niet meer gedaan, geen behoefte meer aan.quote:
Leugens. Ik zou je voerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Kerels haken altijd af als ze me zien eten. Of gewoon al zien.
mensen via fora ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar moet je even doorheen.
[..]
Lol nee, sowieso deed ik altijd daten met mensen van internet, niet via apps ofzo. Maar echt al jaren niet meer gedaan, geen behoefte meer aan.
1 keer geweest. begrijp de hype niet helemaal. Ze hadden em ook zo te smoezig ingepakt waardoor het een grote teringzooi werdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Utrecht was het welal ziet zo'n hamburger er niet uit in zo'n papiertje en zijn ze ook wel duur. Maar wel lekker. En de milkshakes
Hier ook, al zijn het hier dan meestal vrouwen en geen mannen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Kerels haken altijd af als ze me zien eten. Of gewoon al zien.
Ja dat is spijtig. Als ze hem nou wat netter inpakten in een kartonnen doosje ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 keer geweest. begrijp de hype niet helemaal. Ze hadden em ook zo te smoezig ingepakt waardoor het een grote teringzooi werd
Natuurlijk! Is normaal toch? Ook wanneer ik al wel eens met die persoon gebeld enzo had. In het echt zien is toch anders. Soms had ik dan toch al soort van een beetje gevoelens voor zo'n vent en dan wil je graag dat het in het echt ook zo leuk is.quote:
had veel verschil gemaakt ipv zon geplettequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is spijtig. Als ze hem nou wat netter inpakten in een kartonnen doosje ofzo.
En nu helemaal niks meer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Is normaal toch? Ook wanneer ik al wel eens met die persoon gebeld enzo had. In het echt zien is toch anders. Soms had ik dan toch al soort van een beetje gevoelens voor zo'n vent en dan wil je graag dat het in het echt ook zo leuk is.
Kneuzenkermis. En ze kunnen m'n pohi natrekken. Geen Fokkers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou in het geval van fok wel hoor. we mankeren allemaal wat :p
Nee, heb gewoon geen zin meer in dat gedoe en ook eigenlijk geen zin meer in een relatie ofzo.quote:
ja dus datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kneuzenkermis. En ze kunnen m'n pohi natrekken. Geen Fokkers.
Ik heb in Breda op het station naar binnen staan gluren, maar vond de prijzen erg hoogquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik was eerst ontevreden over de eerste keer Taco Bell, Nu ga ik er wel weer vaker heen...
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Breda op het station naar binnen staan gluren, maar vond de prijzen erg hoog
Stijfje gekregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sting hoe ik hem onder spetterde.
Ik weet nog in de andere SC dat het naar mijn idee dagen over five Guys ging.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is spijtig. Als ze hem nou wat netter inpakten in een kartonnen doosje ofzo.
ah ja ik geen zin in gedoe maar wel relatiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon geen zin meer in dat gedoe en ook eigenlijk geen zin meer in een relatie ofzo.
Mja en het is ook niet een echt vullende maaltijd, tbh..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Breda op het station naar binnen staan gluren, maar vond de prijzen erg hoog
zie dat ik ook kan thuis laten bezorgen bij zequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste "restaurant" ervaring was bij de Five Guys in maart
geen enkele fast food toko is dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mja en het is ook niet een echt vullende maaltijd, tbh..
Vaker dan irl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou in het geval van fok wel hoor. we mankeren allemaal wat :p
Ja dan moet je wel daten. En wij kunnen dan meegenieten van het gedoe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja ik geen zin in gedoe maar wel relatieEn toch ook die nieuwsgierigheid
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel daten. En wij kunnen dan meegenieten van het gedoe.
De 1 wat meer dan de ander.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm ja fokkers zijn toch typisch :p
Niet gewoon iets verder lopen naar de kfc.quote:
Daar ben ik ook nog nooit geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gewoon iets verder lopen naar de kfc.
echt neit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit geweest
K ga er vrijwel nooit heen. vind de wrap wel lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Al hadden ze eerst wel pindakaasijs ofzo dus toen was het even verleidelijk.
Ze hebben er ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Al hadden ze eerst wel pindakaasijs ofzo dus toen was het even verleidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voldoe iig aan 2 criteria. Single en autistquote:
Jij iets meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet aan het 30cm criterium voldoen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voldoe iig aan 2 criteria. Single en autist![]()
![]()
30cm is op den FOK! nog steeds een micropenis. Pas van 45cm heb je een 'normale' maatquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet aan het 30cm criterium voldoen.
"klein maar fijn net als jouw vagijn" zeg ik altijd maar, tegen Fok!sters per DMquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
30cm is op den FOK! nog steeds een micropenis. Pas van 45cm heb je een 'normale' maat
We waren net tot de conclusie gekomen dat die vagijnen niet zo klein warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
"klein maar fijn net als jouw vagijn" zeg ik altijd maar, tegen Fok!sters per DM
90+cm is de molo standaardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
30cm is op den FOK! nog steeds een micropenis. Pas van 45cm heb je een 'normale' maat
goed rijmen welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
"klein maar fijn net als jouw vagijn" zeg ik altijd maar, tegen Fok!sters per DM
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij iets meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
ik kende vroeger een jongen en stelde zich voor als Tollie Gquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
mijn rapnaam is biggiedolo
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kende vroeger een jongen en stelde zich voor als Tollie G
En dan hebben we het nog maar over de diameter.quote:
Nee ook nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Stond de G wel voor G-spot?
Dit was via via. Kwam mij ophalen van werk met nog iemand. nah wist niet wat ik zag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waar haal jij al die mensen vandaan?
Was je een working girl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was via via. Kwam mij ophalen van werk met nog iemand. nah wist niet wat ik zag.
Die Tollie G zat achter het stuur. had zijn stoel helemaal naar achter gezet dus lag achter het stuur en kon net als die klein beetje zijn hoofd omhoog deed over het dashboard kijken
Lag die ook deels schuin op zijn stoel met een arm over zijn deur heen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was via via. Kwam mij ophalen van werk met nog iemand. nah wist niet wat ik zag.
Die Tollie G zat achter het stuur. had zijn stoel helemaal naar achter gezet dus lag achter het stuur en kon net als die klein beetje zijn hoofd omhoog deed over het dashboard kijken
waar haal je ze vandaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lag die ook deels schuin op zijn stoel met een arm over zijn deur heen?
nee joh werkte toen op het strand even. Aardige jongen verderquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo klonk het verhaal wel een beetje.
geen petje, wel zon nektasje denk ik al. en zon stoffen trainingspak denk ik maar is echt al heel lang terug :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Petje schuin, LV of Armani spul aan?
Rispektquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen petje, wel zon nektasje denk ik al. en zon stoffen trainingspak denk ik maar is echt al heel lang terug :p
Kon je z'n tollie g er doorheen zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen petje, wel zon nektasje denk ik al. en zon stoffen trainingspak denk ik maar is echt al heel lang terug :p
Volgens mij verder geen slechte jongen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
RispektDit zijn de beschermers van onze straten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kon je z'n tollie g erdoorheen zien?
dat zeggen sommigen ook van serie-criminelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij verder geen slechte jongen hoor
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat zal vastquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeggen sommigen ook van serie-criminelen
Meestal is het dan hart van goud of zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeggen sommigen ook van serie-criminelen
ja, hij heeft er 5 omgelegd maar verder zit er geen kwaad inquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Meestal is het dan hart van goud of zo
nou heeeeeel toevalligquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, hij heeft er 5 omgelegd maar verder zit er geen kwaad in
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, hij heeft er 5 omgelegd maar verder zit er geen kwaad in
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Daar zei ik ook nou dat had ik nou nooit achter em gezocht, was altijd zon lieve jongen
ja toevallig wel. Jongen die ik van vroeger kende. Zat in de groep zeg maar en die heeft achteraf idd iemand vermoord in. HIj is 2 jaar terug overleden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Gruj0 het volgende:
Wie wat Bitterbal!? Jij kent een omlegger!?![]()
hij zag er zo schattig uit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
echt ik maak geen grap dat ik serieus dacht dat had ik nou nooit achter hem gezocht :p
Een cliché? Jaja we hebben allemaal zo’n killer in de vriendengroep verloren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toevallig wel. Jongen die ik van vroeger kende. Zat in de groep zeg maar en die heeft achteraf idd iemand vermoord in. HIj is 2 jaar terug overleden.
en het is zon cliche maar toen ik dit hoorde was ik echt geschockt
nee dat niet maar kwam heel zachtaardig over.quote:
nee maar dat je dan zegt van hij was altijd zo aardig blabla:Pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een cliché? Jaja we hebben allemaal zo’n killer in de vriendengroep verloren.
Altijd zo cliché als die terug vermoord wordt haha.
Mwoah dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar kwam heel zachtaardig over.
Was ook illegaal maar nog jong, uit zon oostblokland kwam die. Wlde naar school mocht niet blabla dus kreeg nog medelijden met hem ook.
uiteindelijk toch uitgezet. kreeg relatie met een meisje. Kwam op een dag thuis en zag zijn vriendin met een ander in bed. Hij heeft die andere gast dus vermoord.
en je snapt het nog ook :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay iets luchtiger onderwerp dan maar?
niks gewend :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de oorverdovende stilte om ons heen zegt wel iets.
Ik ben ook weer niet wanhopig he ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
En had je dat achter em gezocht? :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden een personal trainer voor de bootcamp in de winter.
Die kwam ineens niet meer opdagen en blijkt nu vast te zitten voor tal van gewapende overvallen.
Neen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En had je dat achter em gezocht? :p
Ja maar feestje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook weer niet wanhopig he ...
Waarom zou ik dat nou weer doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja wat mot ik met een ventquote:
Misschien heeft die stiekem een oogje op mij en probeert die het zo te peilen?quote:
Dat moet je ook aan frantic vragen :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft die stiekem een oogje op mij en probeert die het zo te peilen?
Geloof niet dat ik heel geīnteresseerd ben in het antwoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan frantic vragen :p
that spot's takenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft die stiekem een oogje op mij en probeert die het zo te peilen?
Maandenlang met hitsige flippoboys op een bootje ...quote:
Aziaten is de afdeling van bitterbalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maandenlang met hitsige flippoboys op een bootje ...
Geen commentaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aziaten is de afdeling van bitterbal
Geeft je reizen toch weer extra sjeu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aziaten is de afdeling van bitterbal
Ik doe net dat hardoplezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Nou het sfeertje zit er wel in vanavond he.
Moet je voor de gein de OP doenquote:
Flauwe bui, sorry.quote:
Beetje peper en zout nemen dan.quote:
Er zijn chips in huis, maar nog vol van het avondeten.quote:
Ook echt 'sjo sjo motterfukker'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij choo choo motherfucker had ik het niet meer
Had ie toch wat meer op z'n sprint moeten oefenen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden een personal trainer voor de bootcamp in de winter.
Die kwam ineens niet meer opdagen en blijkt nu vast te zitten voor tal van gewapende overvallen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij choo choo motherfucker had ik het niet meer
https://voca.ro/3dvyqnO9dh9quote:
vroegah.. als je sms stuurde naar vast lijnen werd het ook voorgelezenquote:
Dat, dat doet ze zeker...quote:
Oh hi!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:21 schreef G-Pier het volgende:
Hallohallohallo, ik kom weer even om de hoek kijken.
Ik werk tegenwoordig tijdelijk bij een bank, ik mag terugkomen naar mijn ‘hoofd’-baan als grondsteward. Heb al beschikbaarheid opgegeven, nu nog diensten krijgen.
Fijn! Hopelijk snel weer wat diensten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:21 schreef G-Pier het volgende:
Hallohallohallo, ik kom weer even om de hoek kijken.
Ik werk tegenwoordig tijdelijk bij een bank, ik mag terugkomen naar mijn ‘hoofd’-baan als grondsteward. Heb al beschikbaarheid opgegeven, nu nog diensten krijgen.
Dit doet me denken aan een hitsige kerel die een sms verstuurde naar haar thuisnummer ipv mobiel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vroegah.. als je sms stuurde naar vast lijnen werd het ook voorgelezen
weet niet of dat nog zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |