abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:35:57 #26
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194769336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

En wat als je tijdens het masturberen er een vinger van achter in steekt? Zonder dat je vrouw er bij is?
Dat is dan een mannenvinger he? Ik gok dat hij daar ernstige problemen mee heeft.
pi_194769351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:23 schreef matigeuser het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het lekker uit. Misschien is het wel erg lekker.

Maar bezint eer ge begint. Hoe zit je de volgende dag aan de keukentafel? Behalve dan wat ongemakkelijk vanwege het feit dat je anus is opgerekt en wellicht wat gebloed heeft, is ook je relatie nu definitief veranderd.

Je bent in je reet geneukt door je vrouw. De rollen zijn omgedraaid. The playing field has been leveled. Je mannelijke rol is verleden tijd. Elke keer als jij je lage stem op zet en je vrouw verzoekt iets wel of niet te doen zal zij moeten grinneken terwijl ze denkt 'hihi sukkeltje, ik heb je een paar dagen geleden nog KEIhard in je reet geneukt. Je zat op je knietjes te blèren van de mix van pijn en genot toen ik je hard in je anus ragde waar ik zelf niet eens iets van voelde. En nu het mannetje uithangen?'

Je relatie is vanaf nu een relatie tussen twee gelijken en niet in positieve zin. Het is geslachtloos geworden. Het maakt niet meer uit wie wie in wiens reet neukt. En als je vader het hoort zal hij diep zuchten terwijl hij zijn hoofd telerugesteld van links naar rechts blijft schudden.

Onthoud dat je vriendin er niks van voelt. Het gaat haar alleen om de machtspositie die ze over jou krijgt door jou als een gillend speenvarken anaal te vernederen met een plastic neplul. Zonder fysieke sensatie blijft namelijk alleen dat over. En het uitzicht op jouw gapende nederigheid.

Oh en dan kom je daarna bij je vrienden en dan vraagt er een 'hey Jameshond07, wat loop jij eigenlijk raar? Wat heb jij gedaan?'

Maar nogmaals, wellicht is het erg lekker en wil je daarna niet anders meer.
Zo, potje onzeker?
pi_194769368
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat is dan een mannenvinger he? Ik gok dat hij daar ernstige problemen mee heeft.
Tenzij je zelf dokter bent :D
pi_194769394
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef babylon het volgende:

[..]

Zo, potje onzeker?
Humor is niet voor iedereen weggelegd denk ik.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:38:40 #30
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194769407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dit is SEX, niet KLB.
pi_194769504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dit is SEX, niet KLB.
Je bedoelt ONZ denk ik.

En uiteraard zit er wel een kern van waarheid in wat ik zeg. Anders was het ook niet grappig.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:48:00 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194769647
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Humor? Er staat slechts een post met angsten, generalisaties en aannames."

En het lijkt haast wel of ik je deze tekst al eens helemaal letterlijk eerder heb zien posten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:49:52 #33
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194769701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Je bedoelt ONZ denk ik.

En uiteraard zit er wel een kern van waarheid in wat ik zeg. Anders was het ook niet grappig.
Het is ook niet grappig.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:54:57 #34
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_194769809
quote:

Maar bezint eer ge begint. Hoe zit je de volgende dag aan de keukentafel? Behalve dan wat ongemakkelijk vanwege het feit dat je anus is opgerekt en wellicht wat gebloed heeft, is ook je relatie nu definitief veranderd.

Je bent in je reet geneukt door je vrouw. De rollen zijn omgedraaid. The playing field has been leveled. Je mannelijke rol is verleden tijd. Elke keer als jij je lage stem op zet en je vrouw verzoekt iets wel of niet te doen zal zij moeten grinneken terwijl ze denkt 'hihi sukkeltje, ik heb je een paar dagen geleden nog KEIhard in je reet geneukt. Je zat op je knietjes te blèren van de mix van pijn en genot toen ik je hard in je anus ragde waar ik zelf niet eens iets van voelde. En nu het mannetje uithangen?'

Je relatie is vanaf nu een relatie tussen twee gelijken en niet in positieve zin. Het is geslachtloos geworden. Het maakt niet meer uit wie wie in wiens reet neukt. En als je vader het hoort zal hij diep zuchten terwijl hij zijn hoofd telerugesteld van links naar rechts blijft schudden.

Onthoud dat je vriendin er niks van voelt. Het gaat haar alleen om de machtspositie die ze over jou krijgt door jou als een gillend speenvarken anaal te vernederen met een plastic neplul. Zonder fysieke sensatie blijft namelijk alleen dat over. En het uitzicht op jouw gapende nederigheid.

Oh en dan kom je daarna bij je vrienden en dan vraagt er een 'hey Jameshond07, wat loop jij eigenlijk raar? Wat heb jij gedaan?'

:D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_194769837
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Humor? Er staat slechts een post met angsten, generalisaties en aannames."

En het lijkt haast wel of ik je deze tekst al eens helemaal letterlijk eerder heb zien posten.
Ik heb iets vergelijkbaars idd eerder gepost. Weet niet meer waar.

Tja, dat is ook precies wat humor is. Angsten ombuigen, generalisaties overdrijven en aannames opblazen. Jammer dat je het niet grappig vindt. Niet iedereen vind Daniel Arends, Theo Maassen of Louis CK grappig. Smaken verschillen. Er zijn vast mensen die hier wel om moeten lachen.
pi_194770092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het is ook niet grappig.
Dat kun jij niet objectief zo stellen. Er zijn al twee mensen in dit topic geweest die er om hebben moeten lachen.

Jij vindt waarschijnlijk alles wat 'grof' is per definitie niet grappig en zal dus ook alleen maar naar brave caberetiers en hollywood comedies kijken. Prima. En dat je je vriend graag anaal verwend is ook wel duidelijk. Ook prima.

Maar gun mij ook mijn momentje met een andere kijk op de zaak. Die voor sommige mensen met humor wel grappig is.
pi_194770189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Je bedoelt ONZ denk ik.

Ik vond het grappig maar ook waarheid dit.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:26:27 #38
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194770282
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik heb iets vergelijkbaars idd eerder gepost. Weet niet meer waar.

Tja, dat is ook precies wat humor is. Angsten ombuigen, generalisaties overdrijven en aannames opblazen. Jammer dat je het niet grappig vindt. Niet iedereen vind Daniel Arends, Theo Maassen of Louis CK grappig. Smaken verschillen. Er zijn vast mensen die hier wel om moeten lachen.
Kopiëren is humor?
Hou die 'humor' maar in ONZ of KLB.
pi_194771362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik kopieer helemaal niks. Ik bedenk mijn eigen posts. Ik haal slechts een aantal voorbeelden aan van caberetiers die geen blad voor de mond nemen en wellicht een vergelijkbare smaak / stijl hebben op het gebied van humor.

En waarom eigen jij je de macht toe om iemand te vertellen dat hij geen grappen mag maken, tenzij het in het ONZ forum is? Gezellig ben jij zeg. Er mag tijdens het vergaderen op het werk zeker ook geen grap gemaakt worden? Of tijdens het ontbijt. Mag alleen maar na 21:00 op een feestje. En dan zeker ook nog binnen de lijntjes blijven, geen grove woorden of gescheld, niemand mag benadeeld worden, iedereen moet in zijn waarde gelaten worden. Pfff vermoeiend zeg.

Oh en om wel een grapje te kopieren van Hans Teeuwen: Verzin zelf iets.

In plaats van de zure tante uit te hangen omdat je de humor ergens niet van in ziet en zelf nooit met iets grappigs of vernieuwends op de proppen komt.
Als het humor is, laat het dan bij een post. Op deze manier verkloot je de discussie door heel erg off-topic te gaan.
pi_194771414
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:10 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb hier zelf nooit de behoefte aan gehad, maar mijn vriendin vroeg laatst waarom ik dit zelf nooit wil proberen. Dat heeft me toch wel aan het denken gezet. Als veel vrouwen en alle (?) homofiele mannen er van kunnen genieten, waarom dan niet de heterofiele mannen?
Nou 'veel vrouwen' is volgens mij nogal gelul. Homofiele mannen omdat ze verder niks hebben. Ik zou niet teveel waarde hechten aan je eigen redenaties.

En 'waarom dan ook niet wij?' je vindt een vagina een fijne gedachte omdat je hetero bent. Als je gaat denken van 'maar wat als ik wat mis in het leven als ik me niet in de kont laat neuken' kan je ook net zo goed mannen gaan pijpen en al het andere wat maar mogelijk is.

Om eerlijk te zijn heb ik zelf het idee dat mensen die zoiets vragen, zoals jij, altijd toch al wel wat bi zijn. Ik zou nooit twijfelen eraan of het fijn is of niet omdat het antwoord voor mij gewoon al wel duidelijk is zonder het te proberen. Dus in jouw geval zou ik het gewoon proberen, misschien vind je het wel fijn.

Doet me trouwens ook denken aan een discussie die ik hier jaren geleden heb gehad. Dat ging erover dat je gewoon de meest rare fantasieën kon hebben (in je kont geneukt worden etc.) zonder dat het iets zei volgens de mensen die toen posten. Ik ging daar tegenin maar het was wel vrij duidelijk dat de consensus was dat je nooit bi of homo was ook al had je nog de meest leipe fantasieën en anders was iedereen wel minimaal een x percentage bi :D Dat topic is me genoeg bijgebleven om nu te kunnen melden. Ik zou me er dus niet te druk om maken, genoeg mensen die je nog als hetero zien ook al laat je nog 3 piemels in je kont steken :D

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 00:40:15 ]
pi_194771585
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:36 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou 'veel vrouwen' is volgens mij nogal gelul. Homofiele mannen omdat ze verder niks hebben. Ik zou niet teveel waarde hechten aan je eigen redenaties.

En 'waarom dan ook niet wij?' je vindt een vagina een fijne gedachte omdat je hetero bent. Als je gaat denken van 'maar wat als ik wat mis in het leven als ik me niet in de kont laat neuken' kan je ook net zo goed mannen gaan pijpen en al het andere wat maar mogelijk is.

Om eerlijk te zijn heb ik zelf het idee dat mensen die zoiets vragen, zoals jij, altijd toch al wel wat bi zijn. Ik zou nooit twijfelen eraan of het fijn is of niet omdat het antwoord voor mij gewoon al wel duidelijk is zonder het te proberen. Dus in jouw geval zou ik het gewoon proberen, misschien vind je het wel fijn.

Doet me trouwens ook denken aan een discussie die ik hier jaren geleden heb gehad. Dat ging erover dat je gewoon de meest rare fantasieën kon hebben (in je kont geneukt worden etc.) zonder dat het iets zei volgens de mensen die toen posten. Ik ging daar tegenin maar het was wel vrij duidelijk dat de consensus was dat je nooit bi of homo was ook al had je nog de meest leipe fantasieën en anders was iedereen wel minimaal een x percentage bi :D Dat topic is me genoeg bijgebleven om nu te kunnen melden. Ik zou me er dus niet te druk om maken, genoeg mensen die je nog als hetero zien ook al laat je nog 3 piemels in je kont steken :D
Als je fantaseert over het pijpen van andere mannen dan kan ik me niet voorstellen dat je als man hetero bent.
Of dat wat je verder zegt waar is weet ik niet. Ik heb zelf niet die behoefte om er iets van achter in te stoppen, maar ik vind het opzich wel interessant om te weten waarom anaal genomen worden (door jezelf of een ander) gezien wordt als iets voor vrouwen of homofiele mannen.
Het gevoel dat jouw prostaat je kan geven staat los van het het geslacht waar je op valt, lijkt me.
Ik kan me wel voorstellen dat het onderdanig voelt om als man genomen te worden door een vrouw met een voorbind dildo en ik kan me enigszins ook voorstellen dat onderdanigheid -in bed- geassocieerd wordt vrouwelijke gedrag, waardoor veel heterofiele mannen er niet veel van moeten weten.
Echter kan je ook je eigen prostaat stimuleren met behulp van je eigen vinger en in dat geval is er geenszins sprake van onderdanigheid in bed.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:57:14 #42
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194771615
quote:

Holy shit, de onzekerheid van deze post :') _O-
pi_194771642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:53 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

1 Als je fantaseert over het pijpen van andere mannen dan kan ik me niet voorstellen dat je als man hetero bent.

2 Of dat wat je verder zegt waar is weet ik niet. Ik heb zelf niet die behoefte om er iets van achter in te stoppen, maar ik vind het opzich wel interessant om te weten waarom anaal genomen worden (door jezelf of een ander) gezien wordt als iets voor vrouwen of homofiele mannen.

3 Het gevoel dat jou prostaat je kan geven staat los van het het geslacht waar je op valt, lijkt me.

4 Ik kan me wel voorstellen dat het onderdanig voelt om als man genomen te worden door een vrouw met een voorbind dildo en ik kan me enigszins ook voorstellen dat onderdanigheid -in bed- geassocieerd wordt vrouwelijke gedrag, waardoor veel heterofiele mannen er niet veel van moeten weten.

5 Echter kan je ook je eigen prostaat stimuleren door middel van je eigen vinger -denk ik- en in dat geval is er geenszins sprake van onderdanigheid in bed.
Geloof me maar, ik lieg zelden tot nooit. En nee dat is geen leugen. Dat is het mooie van het zijn van mij, ik kan gewoon eerlijk zijn en alles is alsnog gewoon prima.

1 mee eens
2 Ik denk omdat het nou niet bepaald iets is wat de gemiddelde hetero doet. Misschien is een heel lelijke vrouw neuken ook wel heel fijn en missen we allemaal een hele fijne ervaring maar we doen het niet omdat het ons niet aantrekt.
3 Dat niet. Als een vrouw me neukt mag ik toch hopen dat dat anders voelt dan wanneer ik een mannenkont voor me heb en daarnaar moet kijken. De druk zal vast wel iets doen maar het ene is nogal prettiger dan het ander, of dat nou is omdat we zo opgegroeid zijn, te maken heeft met seksualiteit ofzo maakt niet uit wat dat betreft. Ik heb liever een mooie vrouw dan een lelijke vrouw, betekent niet dat een lelijke vrouw mij na een maand geen seks hebben niet ook kan laten klaarkomen als ik gedwongen wordt om haar te neuken.
4 Lijkt me ook. Ik ervaar dat hetzelfde
5 Zie 3

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 01:07:49 ]
pi_194771733
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:57 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Holy shit, de onzekerheid van deze post :') _O-
Ik lees er eigenlijk mijzelf in, gewoon leuk maar semi-serieus reageren. Zou juist denken dat dat soort personen veel meer zelfvertrouwen hebben dan veel personen maar goed, ik ken hem ook niet persoonlijk
pi_194771797
Wel raar hoe weinig gevoel sommige mensen voor dat soort situaties hebben, denken dat ze dat juist hebben en dan raar kunnen reageren in de posts. Geheel onterecht en raar juist. In de praktijk kan dat toch nooit echt goed gaan met collega's etc. als je zo bent?
pi_194771801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Geloof me maar, ik lieg zelden tot nooit. En nee dat is geen leugen. Dat is het mooie van het zijn van mij, ik kan gewoon eerlijk zijn en alles is alsnog gewoon prima.

1 mee eens
2 Ik denk omdat het nou niet bepaald iets is wat de gemiddelde hetero doet. Misschien is een heel lelijke vrouw neuken ook wel heel fijn en missen we allemaal een hele fijne ervaring maar we doen het niet omdat het ons niet aantrekt.
3 Dat niet. Als een vrouw me neukt mag ik toch hopen dat dat anders voelt dan wanneer ik een mannenkont voor me heb en daarnaar moet kijken. De druk zal vast wel iets doen maar het ene is nogal prettiger dan het ander, of dat nou is omdat we zo opgegroeid zijn, te maken heeft met seksualiteit ofzo maakt niet uit wat dat betreft. Ik heb liever een mooie vrouw dan een lelijke vrouw, betekent niet dat een lelijke vrouw mij na een maand geen seks hebben niet ook kan laten klaarkomen als ik gedwongen wordt om haar te neuken.
4 Lijkt me ook. Ik ervaar dat hetzelfde
5 Zie 3
Dus als ik het goed begrijp associeer jij anaal met een mannenkont die je voor je ziet en dus met homofiele handelingen? Dan begrijp wel dat je het als heterofiele man liever niet doet.
Ik vind het ook vreemd om er bij mezelf een vinger in te steken, omdat ik daar net als jij bepaalde associaties bij heb. De centrale vraag in dit topic is of deze associaties terecht zijn of dat we daar juist van af moeten, omdat we als heterofiele mannen misschien wel een hele fijne seksuele stimulans aan ons voorbij laten gaan.
Daarnaast, een vrouw neuken is ook prettiger dan masturberen, maar dat betekent toch niet dat je niet moet masturberen? Liever pak ik mijn vriendin tussen de benen dan dat ik er bij mezelf iets van achter in druk, maar het een sluit het ander toch niet uit?
pi_194771828
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:17 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

1 Dus als ik het goed begrijp associeer jij anaal met een mannenkont die je voor je ziet en dus met homofiele handelingen? Dan begrijp wel dat je het als heterofiele man liever niet doet.

2 Ik vind het ook vreemd om er bij mezelf een vinger in te steken, omdat ik daar net als jij bepaalde associaties bij hebt. De centrale vraag in dit topic is of deze associaties terecht zijn of dat we daar juist van af moeten, omdat we als heterofiele mannen misschien wel een hele fijne seksuele stimulans aan ons voorbij laten gaan.

3 Daarnaast, een vrouw neuken is ook prettiger dan masturberen, maar dat betekent toch niet dat je niet moet masturberen? Liever pak ik mijn vriendin tussen de benen dan dat ik er bij mezelf iets van achter in druk, maar het een sluit het ander toch niet uit?
1 Ja klopt. Of ik nou een andere man neuk in de kont of zelf in mijn kont geneukt wordt, het zou mij lijkt mij hetzelfde gevoel geven (nou ja niet helemaal hetzelfde gevoel natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel, ik zou niet graag in die situatie zitten om het zo maar te zeggen).

2 zie de vorige 3 (die vraag had je al gesteld en had ik daar beantwoord)

3 Dat je je vriendin kan neuken betekent niet dat je nooit meer mag masturberen nee. En wat je daarna typt snap ik niet helemaal. Wat sluit het andere niet uit? Ik heb het idee dat je het gewoon graag wil, van mij mag je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 01:21:55 ]
pi_194771907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef phoenyx het volgende:

[..]

1 Ja klopt. Of ik nou een andere man neuk in de kont of zelf in mijn kont geneukt wordt, het zou mij lijkt mij hetzelfde gevoel geven (nou ja niet helemaal hetzelfde gevoel natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel, ik zou niet graag in die situatie zitten om het zo maar te zeggen).

2 zie de vorige 3 (die vraag had je al gesteld en had ik daar beantwoord)

3 Dat je je vriendin kan neuken betekent niet dat je nooit meer mag masturberen nee. En wat je daarna typt snap ik niet helemaal. Wat sluit het andere niet uit? Ik heb het idee dat je het gewoon graag wil, van mij mag je.
Jij zegt letterlijk "de druk zal vast iets doen, maar het een is nogal prettiger dan het ander". Daarom zeg ik, als je dat andere wat jij als prettiger ervaart niet voor handen hebt, dan kan je dat ene toch gaan doen? Als die anale druk een bepaalde stimulans biedt en jij geen vriendin in de buurt hebt, waarom zou het het dan niet doen? Alleen omdat jij het associeert met homofilie en jij zelf geen homofiele man bent? Of omdat je daadwerkelijk denkt dat het niet lekker kan voelen?
Hoe denk je over baffen? Steek jij jouw tong in de anus van jouw vriendin? En zou je het prettig vinden als zij dat bij jou doet, terwijl zij je een handjob geeft en jij haar beft? Of is het plezieren van de anus een absolute no-go?
pi_194771915
Met die redenatie kan je ook schapen gaan neuken.
pi_194771936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef phoenyx het volgende:
Met die redenatie kan je ook schapen gaan neuken.
Nee, omdat er in dat geval een schaap bij betrokken is en dat walgelijk is. Seks moet mentaal ook goed voelen, niet alleen fysiek. Daarom zeg ik, als wij in deze maatschappij van het idee afstappen dat het stimuleren van de anus alleen iets voor homofiele mannen of voor vrouwen is, dan kan het zijn dat het voor ons als heterofiele man mentaal anders aan voelt en wij er ook (meer) plezier aan zullen beleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')