Omdat dat het enige is wat je dan kan doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:17 schreef jameshond7 het volgende:
Zou wel sneu zijn als je als homo niet van anaal houdt
Denk ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is wat je dan kan doen?
Stephen Fry had het er ooit over dat hij niks met anaal had, en met zijn partners altijd alleen orale seks had. Dus het komt wel voor.quote:
Ik weet niet wie Stephan Fry is, maar dat vind ik best sneu. Tenzij hij er zelf heel erg van kan genieten natuurlijk. Maar dat zou hetzelfde zijn als dat de hetero-man het bij voorspel moet houden (blowjob/handjob/footjob) omdat er niet gepenetreerd kan worden in de vagina. Daar moet je toch niet aan denken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:26 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Stephen Fry had het er ooit over dat hij niks met anaal had, en met zijn partners altijd alleen orale seks had. Dus het komt wel voor.
Vaginisme bijv, moet je ook wat anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Stephan Fry is, maar dat vind ik best sneu. Tenzij hij er zelf heel erg van kan genieten natuurlijk. Maar dat zou hetzelfde zijn als dat de hetero-man het bij voorspel moet houden (blowjob/handjob/footjob) omdat er niet gepenetreerd kan worden in de vagina. Daar moet je toch niet aan denken?
Je moest eens weten wat ik denk van iemand die Stephen Fry niet kent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Stephan Fry is, maar dat vind ik best sneu.
Ik weet niet man, als ik homo was bleef het ook wel een beetje bij pijpen/trekken, ik hoef ook niks in m'n poepert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Stephan Fry is, maar dat vind ik best sneu. Tenzij hij er zelf heel erg van kan genieten natuurlijk. Maar dat zou hetzelfde zijn als dat de hetero-man het bij voorspel moet houden (blowjob/handjob/footjob) omdat er niet gepenetreerd kan worden in de vagina. Daar moet je toch niet aan denken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:32 schreef Clupea het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik denk van iemand die Stephen Fry niet kent.
Volgens mij bij alles wat in de buurt komt van anaal, inclusief sterretje likken. Zolang je het als man moet 'ondergaan'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit ja.
On topic: bij anale stimulatie door een vrouw, met haar vinger (niet gelijk een voorbinddildo), is er toch geen associatie met homoseksualiteit? Of zelfs dan?
Dat wist ik niet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat elke homofiele man anaal doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Volgens deze bron doet een derde van de homoseksuele mannen niet aan anale seks.
De helft van de vrouwen die anaal probeert, vindt het geen positieve ervaring. Denk je nou werkelijk dat jullie anus zoveel verschilt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:20 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat elke homofiele man anaal doet.
Anaal schijnt de eerste keer nooit fijn te zijn. Je schijnt het te moeten opbouwen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen die anaal probeert, vindt het geen positieve ervaring. Denk je nou werkelijk dat jullie anus zoveel verschilt?![]()
En zoveel verschil zit er toch niet tussen goed gepijpt worden of vaginaal contact?
Anaal moet je rustig aanpakken ja. Veel glijmiddel, rustig binnendringen. Dan is ook de eerste keer lekker (of niet, als het niks voor jou is).quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Anaal schijnt de eerste keer nooit fijn te zijn. Je schijnt het te moeten opbouwen.
Daarnaast denk ik dat je het verschil tussen gepijpt worden en vaginaal contact wel erg onderschat. Er past meer in mijn vriendin haar vagina dan in haar mond en ik vind het ook niet fijn om keihard tegen haar huig aan te rammen, want daar wordt niemand gelukkig van.
Geaardheid en seksuele handelingen zijn twee totaal losstaande werelden; er zijn echter groepen mensen die, wellicht gedreven door angsten, religie of een combinatie hiervan, daar tussen een harde koppeling te moeten maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit ja.
On topic: bij anale stimulatie door een vrouw, met haar vinger (niet gelijk een voorbinddildo), is er toch geen associatie met homoseksualiteit? Of zelfs dan?
Volgens deze bron doet een derde van de homoseksuele mannen niet aan anale seks.
Als je zelfbeeld samenhangt met wat er met je anus gebeurt, wens ik je sterkte bij prostaatonderzoek door je huisarts.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:23 schreef matigeuser het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het lekker uit. Misschien is het wel erg lekker.
Maar bezint eer ge begint. Hoe zit je de volgende dag aan de keukentafel? Behalve dan wat ongemakkelijk vanwege het feit dat je anus is opgerekt en wellicht wat gebloed heeft, is ook je relatie nu definitief veranderd.
Je bent in je reet geneukt door je vrouw. De rollen zijn omgedraaid. The playing field has been leveled. Je mannelijke rol is verleden tijd. Elke keer als jij je lage stem op zet en je vrouw verzoekt iets wel of niet te doen zal zij moeten grinneken terwijl ze denkt 'hihi sukkeltje, ik heb je een paar dagen geleden nog KEIhard in je reet geneukt. Je zat op je knietjes te blèren van de mix van pijn en genot toen ik je hard in je anus ragde waar ik zelf niet eens iets van voelde. En nu het mannetje uithangen?'
Je relatie is vanaf nu een relatie tussen twee gelijken en niet in positieve zin. Het is geslachtloos geworden. Het maakt niet meer uit wie wie in wiens reet neukt. En als je vader het hoort zal hij diep zuchten terwijl hij zijn hoofd telerugesteld van links naar rechts blijft schudden.
Onthoud dat je vriendin er niks van voelt. Het gaat haar alleen om de machtspositie die ze over jou krijgt door jou als een gillend speenvarken anaal te vernederen met een plastic neplul. Zonder fysieke sensatie blijft namelijk alleen dat over. En het uitzicht op jouw gapende nederigheid.
Oh en dan kom je daarna bij je vrienden en dan vraagt er een 'hey Jameshond07, wat loop jij eigenlijk raar? Wat heb jij gedaan?'
Maar nogmaals, wellicht is het erg lekker en wil je daarna niet anders meer.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:23 schreef matigeuser het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het lekker uit. Misschien is het wel erg lekker.
Maar bezint eer ge begint. Hoe zit je de volgende dag aan de keukentafel? Behalve dan wat ongemakkelijk vanwege het feit dat je anus is opgerekt en wellicht wat gebloed heeft, is ook je relatie nu definitief veranderd.
Je bent in je reet geneukt door je vrouw. De rollen zijn omgedraaid. The playing field has been leveled. Je mannelijke rol is verleden tijd. Elke keer als jij je lage stem op zet en je vrouw verzoekt iets wel of niet te doen zal zij moeten grinneken terwijl ze denkt 'hihi sukkeltje, ik heb je een paar dagen geleden nog KEIhard in je reet geneukt. Je zat op je knietjes te blèren van de mix van pijn en genot toen ik je hard in je anus ragde waar ik zelf niet eens iets van voelde. En nu het mannetje uithangen?'
Je relatie is vanaf nu een relatie tussen twee gelijken en niet in positieve zin. Het is geslachtloos geworden. Het maakt niet meer uit wie wie in wiens reet neukt. En als je vader het hoort zal hij diep zuchten terwijl hij zijn hoofd telerugesteld van links naar rechts blijft schudden.
Onthoud dat je vriendin er niks van voelt. Het gaat haar alleen om de machtspositie die ze over jou krijgt door jou als een gillend speenvarken anaal te vernederen met een plastic neplul. Zonder fysieke sensatie blijft namelijk alleen dat over. En het uitzicht op jouw gapende nederigheid.
Oh en dan kom je daarna bij je vrienden en dan vraagt er een 'hey Jameshond07, wat loop jij eigenlijk raar? Wat heb jij gedaan?'
Maar nogmaals, wellicht is het erg lekker en wil je daarna niet anders meer.
Is niet te vergelijken. De dokter doet een medisch noodzakelijke ingreep, is kort en to the point en zal zelf geen plezier ontlenen aan de actie. Er komt geen vernederend aspect bij kijken zoals dat bij neuken wel het geval is en je hebt niet zitten kreunen als een panisch lam in een slachthuis van genot door je vrouw die wraak neemt op al jouw geneuk van haar gaten die nu voor eens en voor altijd de mannelijke en vrouwelijke rol in de relatie net zo hard vernietigt als je anus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je zelfbeeld samenhangt met wat er met je anus gebeurt, wens ik je sterkte bij prostaatonderzoek door je huisarts.
En wat als je tijdens het masturberen er een vinger van achter in steekt? Zonder dat je vrouw er bij is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken. De dokter doet een medisch noodzakelijke ingreep, is kort en to the point en zal zelf geen plezier ontlenen aan de actie. Er komt geen vernederend aspect bij kijken zoals dat bij neuken wel het geval is en je hebt niet zitten kreunen als een panisch lam in een slachthuis van genot door je vrouw die wraak neemt op al jouw geneuk van haar gaten die nu voor eens en voor altijd de mannelijke en vrouwelijke rol in de relatie net zo hard vernietigt als je anus.
Als je vriendin je wil vernederen terwijl jij daar niet op zit te wachten is er wat vreemds aan de hand in je relatie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken. De dokter doet een medisch noodzakelijke ingreep, is kort en to the point en zal zelf geen plezier ontlenen aan de actie. Er komt geen vernederend aspect bij kijken zoals dat bij neuken wel het geval is en je hebt niet zitten kreunen als een panisch lam in een slachthuis van genot door je vrouw die wraak neemt op al jouw geneuk van haar gaten die nu voor eens en voor altijd de mannelijke en vrouwelijke rol in de relatie net zo hard vernietigt als je anus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |