Zou alsnog opetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
en heb nog mini croquembouche of hoe je 't ook schrijft..
Heb je ook geen fuck aan dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Stephanie heeft de bezorger gebeld en die zegt dat hij wel heeft aangebeld.
Uhuh.
wat zei je? om het goed te maken kom jij het zelf maar even naar Budaddy brengen stephanie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Anders even vragen of Stephanie vanavond even aanbeltquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Met don & ad stem : 'kom jij vanavond even lekker bij Buda belletje trekken?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders even vragen of Stephanie vanavond even aanbelt![]()
Ze antwoordt niet meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat zei je? om het goed te maken kom jij het zelf maar even naar Budaddy brengen stephanie?
die foto van dick advocaat was niet de juist insteek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze antwoordt niet meer.Misschien toch geen dickpic moeten sturen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is zich gewoon aan het opmaken en het juiste jurkje aan het uitzoeken om straks langs te komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is vast van haar stoel af gesoptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je een foto van je pik zou willen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
zouden mannen dat nou ehct verwachten als ze een dickpick sturen?
Bij mij komen ze altijd zsm naar me toe als ik ze een dickpic stuurquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
moet je ff aan @Faxie vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je een foto van je pik zou willen maken
Hoop je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij komen ze altijd zsm naar me toe als ik ze een dickpic stuur
Dus nu...?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Ik kreeg een melding jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom je altijd zo snel?
huehuehue
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
KPDquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |