Zou alsnog opetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
en heb nog mini croquembouche of hoe je 't ook schrijft..
Heb je ook geen fuck aan dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Stephanie heeft de bezorger gebeld en die zegt dat hij wel heeft aangebeld.
Uhuh.
wat zei je? om het goed te maken kom jij het zelf maar even naar Budaddy brengen stephanie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Anders even vragen of Stephanie vanavond even aanbeltquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Met don & ad stem : 'kom jij vanavond even lekker bij Buda belletje trekken?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders even vragen of Stephanie vanavond even aanbelt![]()
Ze antwoordt niet meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat zei je? om het goed te maken kom jij het zelf maar even naar Budaddy brengen stephanie?
die foto van dick advocaat was niet de juist insteek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze antwoordt niet meer.Misschien toch geen dickpic moeten sturen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is zich gewoon aan het opmaken en het juiste jurkje aan het uitzoeken om straks langs te komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is vast van haar stoel af gesoptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je een foto van je pik zou willen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
zouden mannen dat nou ehct verwachten als ze een dickpick sturen?
Bij mij komen ze altijd zsm naar me toe als ik ze een dickpic stuurquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
moet je ff aan @Faxie vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je een foto van je pik zou willen maken
Hoop je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij komen ze altijd zsm naar me toe als ik ze een dickpic stuur
Dus nu...?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.
Ik kreeg een melding jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom je altijd zo snel?
huehuehue
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
KPDquote:
quote:
je wil nu zeggen dat jij nooit wat hebt ontvangen na jullie tindermatch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur je ze ook naar je tindermatches?
Dat zou jij moeten weten toch wink winkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur je ze ook naar je tindermatches?
K heb 1 keer een dickpick op badoo ontvangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wil nu zeggen dat jij nooit wat hebt ontvangen na jullie tindermatch?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten toch wink wink
En wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb 1 keer een dickpick op badoo ontvangen
dat klinkt wel heel erg als budbee..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja afknapper he. zei wat klein en toen heeft die 3 dagen lang lopen vragen of ik em echt zo klein vondquote:
plankenkoortsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja afknapper he. zei wat klein en toen heeft die 3 dagen lang lopen vragen of ik em echt zo klein vond
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja afknapper he. zei wat klein en toen heeft die 3 dagen lang lopen vragen of ik em echt zo klein vond
wow heeft zij ontmatcht? koudbloedig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan had je me misschien niet ontmatcht
Ja, snifquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wow heeft zij ontmatcht? koudbloedig.
Ja ik was wat onzeker toen. Sorry maar was hij echt zo klein?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sorry voor datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha Buda heeft een kleine piem0l
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha Buda heeft een kleine piem0l
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik was wat onzeker toen. Sorry maar was hij echt zo klein?
[..]
hoe klein is te klein?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens iemand gedate die ook wel een beetje (te) klein was.. daar toen maar niks van gezegd
was het zon micropenis?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens iemand gedate die ook wel een beetje (te) klein was.. daar toen maar niks van gezegd
Nou als je nauwelijks wat voelt als vrouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe klein is te klein?
ik vraag dit voor haags.
centimeters willen we wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als je nauwelijks wat voelt als vrouw
*uitstraling trekt broek naar beneden*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:23 schreef Justin_Case het volgende:
Sappige vrijdagavond verhalen is aangebroken
Kan ook aan de vrouw liggen toch. Iets met frikandel in een gang ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als je nauwelijks wat voelt als vrouw
Valt dat even tegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*uitstraling trekt broek naar beneden*
K ga stuk nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook aan de vrouw liggen toch. Iets met frikandel in een gang ofzo.
ja dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook aan de vrouw liggen toch. Iets met frikandel in een gang ofzo.
Je hebt het maar gewoon geslikt? Huehuehuequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja schuld van cherryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, als bitterballen stuk gaan
Ik vind dit eigenlijk al te veel persoonlijke informatie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat klopt wel ja
moet bij zwederhelft ook wel aardig an voorspel doen anders krijg ik 'm er niet in
Biertje erbij en popcorn opzetten en genieten!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:23 schreef Justin_Case het volgende:
Sappige vrijdagavond verhalen is aangebroken
bitterballen (en kroketten) lopen alleen maar leeg als ze te lang gebakken wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als rijpe kersen onder m'n schoenen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |