SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wat heb je nu? Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:29 schreef Burdie het volgende:
Ik kom er voor onszelf maar niet uit, qua inrichting. Als we gewoon bij elkaar zetten wat we mooi vinden, krijgen we niet het beoogde resultaat. Denk dat we maar eens een adviseur in de arm gaan nemen, die ons net even wat meer in de goede richting kan duwen.
Er staat nu een besta bovenkastje waar we twee blokjes onder hebben gezetquote:
Specifiek dressoir of hele huiskamer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:32 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ben dus ook gewoon benieuwd wat jullie hebben staan, ter inspiratie.
Dressoirquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Specifiek dressoir of hele huiskamer?
Dan hoef ik niet verder te zoeken naar foto’squote:
Het is voor de eetkamer. Er staat een lichte eikenhouten tafel met een grote gouden kroonluchter er boven, groene velvet stoelen met gouden poten erbij, er staat een antieke wortelnoten piano, een witte schemerlamp met gouden poot, zwarte houtkachel, en dan die besta kastjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef Puala het volgende:
Het moet wel bij de rest passen, hoe ziet dat er uit?
Wij zijn dus vanmorgen naar deze gaan kijken. Leek op de foto prachtig, was IRL om te janken zo lelijkquote:
Hij is wel erg leuk en zou goed passen bij jouw meubels (op het plaatje dan)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij zijn dus vanmorgen naar deze gaan kijken. Leek op de foto prachtig, was IRL om te janken zo lelijk.
[ afbeelding ]
Het lijkt me net een andere kleur groen, zo van de foto's lijkt het me geen match.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:15 schreef Bleie het volgende:
Oh, zo’n topic zocht ik! Weggaan onze woonkamer restylen, en willen meer kleur. We hebben nu een donkergrijze bank, de Norsborg van Ikea, die aan een nieuwe hoes toe is. En we willen nieuw behang op de muur waar de bank tegenaan staat. Nou hebben we het idee om voor die bank een groene hoes te kopen, en we hebben leuk behang gezien, maar ik twijfel over de combinatie.
Gaat om deze bank
[ afbeelding ]
En dit behang
[ afbeelding ]
True, maar ik zou gewoon met een behangstaaltje naar de Ikea gaan om te kijken of het een match is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de foto’s niet maar als de kleuren in het echt wel matchen is het vast heel gaaf
Zonde hoor, dat het dan zo vreselijk lelijk is in het echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij zijn dus vanmorgen naar deze gaan kijken. Leek op de foto prachtig, was IRL om te janken zo lelijk.
[ afbeelding ]
Saai bij elkaar, ik zou een contrasterende kleur nemen voor de bank. Geel, fuchsia, cognac, aubergine. Zoietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:15 schreef Bleie het volgende:
Oh, zo’n topic zocht ik! Weggaan onze woonkamer restylen, en willen meer kleur. We hebben nu een donkergrijze bank, de Norsborg van Ikea, die aan een nieuwe hoes toe is. En we willen nieuw behang op de muur waar de bank tegenaan staat. Nou hebben we het idee om voor die bank een groene hoes te kopen, en we hebben leuk behang gezien, maar ik twijfel over de combinatie.
Gaat om deze bank
[ afbeelding ]
En dit behang
[ afbeelding ]
De structuur van het hout was kunstmatig heel grof gemaakt, waardoor het een soort super lelijk fineer leek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonde hoor, dat het dan zo vreselijk lelijk is in het echt
Ja, daar kunnen grote verschillen in zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
De structuur van het hout was kunstmatig heel grof gemaakt, waardoor het een soort super lelijk fineer leek.
Veel beter ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:38 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleur van zo'n bank kan echt veel verschil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |