Geen mondkapje itt Tomquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Autist Bauke weet alle regels uit de hoofd

Die gaat nog wel genoeg eigen kansen krijgen, denk ik, waarschijnlijk dit weekend al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet op Van Aert durven te gokken in mijn tourpooltjes dus beter gaat hij gewoon lekker de hele tour slaven.

Morgen is voor de vluchters denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat nog wel genoeg eigen kansen krijgen, denk ik, waarschijnlijk dit weekend al.

Nog steeds niet zelf leren koken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
Stokbrood met kruidenboter zit in de oven, sapje en smoothie zijn gekocht en toch gezwicht voor de magnetronmaaltijd. Ik ben set voor vandaag.
Mooie beelden met die trein ernaast.

Ik schrijf Julian alvast op voor morgen. Vind het een ideale rit voor hem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen is voor de vluchters denk ik.

Nog steeds single en lui.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nog steeds niet zelf leren koken?

Gezien zijn kwaliteiten en vorm zou het ook zonde zijn om hem niet af en toe voor eigen kans te laten gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat nog wel genoeg eigen kansen krijgen, denk ik, waarschijnlijk dit weekend al.

Denk dat teveel ploegen kansen zien in de rit, denk ik. En de meeste potentiële vluchters staat nog dichtbij natuurlijk, ook al willen de meeste ploegen vast dat geel nog niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen is voor de vluchters denk ik.

Er staan morgen 2 echte bergen op het programma...voor veel ploegen is dat toch net iets te veel van het goede om te gaan controleren. Jumbo zal het in ieder geval niet doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat teveel ploegen kansen zien in de rit, denk ik. En de meeste potentiële vluchters staat nog dichtbij natuurlijk, ook al willen de meeste ploegen vast dat geel nog niet.

quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn Devolder.

Als jij een boek van Jan Dijkgraaf moet lezen, zou je dan wel of juist niet willen dat het over Martien Meiland gaat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn Devolder.

'Moet'?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als jij een boek van Jan Dijkgraaf moet lezen, zou je dan wel of juist niet willen dat het over Martien Meiland gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |