Ik luister nog liever naar José Beenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Clement daarentegen is wel fijn om naar te luisteren. Zeker nu ie niet meer bij Jumbo werkt.
Alleen Lucifer vond ik niet echt doorheen te komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de verplichte kost vaak godvergeten saai is.
Zonde wel. Lezen verheft enzo. Zolang het niet van Michiel van Egmond of Jan Dijkgraaf of iets dergelijks is natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 10 procent van mijn literatuurlijst op de middelbare school gelezen en een 8,5 voor mijn mondeling gehaald.
Staf is mooi voor het wat meer inhoudelijke, Karsten voor het achtergrondwerk in de lange saaie etappesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Clement daarentegen is wel fijn om naar te luisteren. Zeker nu ie niet meer bij Jumbo werkt.
Die kijk ik sinds deze week, geen idee dat het ook een boek is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen Lucifer vond ik niet echt doorheen te komen.
Maar er zijn toch geen boeken specifiek verplicht, je moet enkel een aantal halen (15 ofzo), al dan niet uit een vooraf bepaalde lijst, met wat eisen over de tijdsvakverdelingen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de verplichte kost vaak godvergeten saai is.
Bingo @Mani89quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
- Wat is er aan de hand met Ewan!? Carl, heb jij het antwoord?
Ja, Ben Hermans, bij zijn debuut, zeer treurig, direct bij de val betrokken.
Weet bij god niet meer wat ik er allemaal heb opgezet. Vroeger las ik nog wel graag en degradeerde ik iedereen op de basisschool daarmee, maar het heeft me nooit verder kunnen interesseren, fictie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonde wel. Lezen verheft enzo. Zolang het niet van Michiel van Egmond of Jan Dijkgraaf of iets dergelijks is natuurlijk.
Geen idee meer joh, middelbare school is lang geleden. Ik heb maar weinig gelezen daar, volgens mij was dat niet echt een ding. Twee of drie boeken alles bij elkaar misschien, alleen de leuke en spannende romans werden vaak niet goedgekeurd en dus zat je met van die semi-intellectuele meuk opgescheept.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er zijn toch geen boeken specifiek verplicht, je moet enkel een aantal halen (15 ofzo), al dan niet uit een vooraf bepaalde lijst, met wat eisen over de tijdsvakverdelingen?
https://www.youtube.com/watch?v=P6vxOK5Qexc[quote]quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de vraag over Belgische ritzeges vond hij een stuk meer de moeite waard om over na te denken.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2567120/5/50#p194778738]zaterdag 29 augustus 2020 15:35[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/118571]wimderon[/url] het volgende:
Hoort erbij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
@:mani89 er gaat iets niet helemaal goed
Wat zou het gecombineerde IQ zijn van Freddy Maertens en Dylan Teuns?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef Toby56 het volgende:
Nice - Nice, net zulk weer als in 1981.
Jean-René Bernaudeau glibberde toen het ravijn in.
En Freddy Maertens won de sprint.
[ afbeelding ]
Allez, vooruit.
Madsje Pedersen?quote:
Freddy had z'n smoel wat tegen... toch een sympathieke medewerker van het Museum van de Wielersport geworden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou het gecombineerde IQ zijn van Freddy Maertens en Dylan Teuns?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |