Rugblessurequote:
Jawel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:23 schreef Remco het volgende:
Zelfs Ducrot is er niet vandaag, matig allemaal
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Meelopende tijd vind ik een overbodige toevoeging aan de graphics
Eens, het is geen schaatsen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Dat zegt hooguit iets over de hoeveelheid tijd die ik ook aan andere dingen had kunnen bestedenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Dat had ik gisteren bij het darten kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt hooguit iets over de hoeveelheid tijd die ik ook aan andere dingen had kunnen besteden
De strijd heeft vooral plaatsgevonden op Feesboek jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bij het darten kunnen gebruiken
Net zoals NOS-achtige sites die bij sporten als alpineskiėn de tijd van de winnaar noemen en maar niet snappen dat de tijd alleen boeit bij sporten waar het tegen de klok is en waar je records enzo hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, het is geen schaatsen.
Ontbijt 14:22?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ok, ik ga maar eens ontbijt fixen
Joris leest mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, het is geen schaatsen.
Hoeft José zijn telefoon niet meer boven te halen om te takken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Vind het maar vervelend. Het lijkt zo zoveel trager te gaan en levert onrust op door er hele tijd naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeft José zijn telefoon niet meer boven te halen om te takken.
Eurosport en Sporza zenden het ook uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:39 schreef PSVCL het volgende:
nu al genoeg gehad van de nieuwe commentators op nos
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eurosport en Sporza zenden het ook uit.
Ik heb toch niet op Van Aert durven te gokken in mijn tourpooltjes dus beter gaat hij gewoon lekker de hele tour slaven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:44 schreef franklop het volgende:
het speculeren op een ritzege voor Van Aert is al begonnen bij de Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |