Die kans acht ik bijzonder kleinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cees Bol is echt zwaar overrated. Ik zeg dat hij geen enkele keer top 10 gaat rijden.
Weddenschap?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cees Bol is echt zwaar overrated. Ik zeg dat hij geen enkele keer top 10 gaat rijden.
Touretappe.nl is daarentegen bij de pinken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel wat vreemde keuzes bij de dronken Denen nochtans
Opvallende afwezig bij Sunweb is Michael Matthews. Hij was juist in deze Tour een kandidaat geweest voor de groene trui. Matthews steekt bovendien in uitstekende vorm. Deze week won hij nog de Bretagne Classic. Eerder liet de Australiër al weten niet blij te zijn dat hij de Tour moet missen. Reef: ,,Dat was zijn eerste emotie en dat is prima. Michael heeft een mooi programma. Met straks de Tirreno en de Giro. Daar willen we als ploeg ook heel sterk zijn. Kijk, we hebben dertig renners. Dan steken er 25 renners hun hand omhoog als de vraag komt wie er naar de Tour wil. Wij als ploegleiding moeten dan harde keuzes maken.’’quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het best een goede sprinter is, maar voor massasprints in de tour komt hij gewoon te kort. Snap niet dat ze voor hem gaan bij Sunweb en niet voor Matthews.
Ik zeg toch dat ik chargeer. Hij zal vast wel een keertje 8e of 9e worden ja, maar hij is wel overrated.quote:
Ik stel meteen de gendt op bij cyclingmasterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Touretappe.nl is daarentegen bij de pinken!
Favorieten 1e etappe Tour de France 2020
*** Thomas De Gendt, Alexander Kristoff, Peter Sagan
** Matteo Trentin, Wout Van Aert, Caleb Ewan, Rémi Cavagna
* Sam Bennett, Jasper Stuyven, Michal Kwiatkowski, Cees Bol, Giacomo Nizzolo
Ik zie dat je Bol nu al vreest en dat je in de ontkenningsfase bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hef jezelf opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Opvallende afwezig bij Sunweb is Michael Matthews. Hij was juist in deze Tour een kandidaat geweest voor de groene trui. Matthews steekt bovendien in uitstekende vorm. Deze week won hij nog de Bretagne Classic. Eerder liet de Australiër al weten niet blij te zijn dat hij de Tour moet missen. Reef: ,,Dat was zijn eerste emotie en dat is prima. Michael heeft een mooi programma. Met straks de Tirreno en de Giro. Daar willen we als ploeg ook heel sterk zijn. Kijk, we hebben dertig renners. Dan steken er 25 renners hun hand omhoog als de vraag komt wie er naar de Tour wil. Wij als ploegleiding moeten dan harde keuzes maken.’’
Misschien was Matthews te langzaam bij het handen opsteken?
Het blijft lachwekkend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Opvallende afwezig bij Sunweb is Michael Matthews. Hij was juist in deze Tour een kandidaat geweest voor de groene trui. Matthews steekt bovendien in uitstekende vorm. Deze week won hij nog de Bretagne Classic. Eerder liet de Australiër al weten niet blij te zijn dat hij de Tour moet missen. Reef: ,,Dat was zijn eerste emotie en dat is prima. Michael heeft een mooi programma. Met straks de Tirreno en de Giro. Daar willen we als ploeg ook heel sterk zijn. Kijk, we hebben dertig renners. Dan steken er 25 renners hun hand omhoog als de vraag komt wie er naar de Tour wil. Wij als ploegleiding moeten dan harde keuzes maken.’’
Dan mag ie vanaf etappe 5 dus weer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar mag Colbrelli alleen in de 1e etappe voor eigen kansen rijden. Voor de rest alle ballen op Landa.
Matthews heeft vermoedelijk het met de vrouw van Spekenbrink gedaan, als je ziet hoe hij behandeld wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het best een goede sprinter is, maar voor massasprints in de tour komt hij gewoon te kort. Snap niet dat ze voor hem gaan bij Sunweb en niet voor Matthews.
Denk het wel, of hij dat ook doet, is een 2dequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef poiuytr het volgende:
Denken jullie dat Van Aert morgen mag sprinten?
Dus het idee van Joris om te proberen binnen de tijd te finishen leek een beter doel dan Michael etappes en groen te laten winnen. Snap ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen reet van. Het is niet eens zoals bij Demare (of bij Groenewegen normaal gesproken) dat ie een kopman in de weg zou zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus het idee van Joris om te proberen binnen de tijd te finishen leek een beter doel dan Michael etappes en groen te laten winnen. Snap ik
Ligt ook aan het weer denk ik. Als het goed nat ligt moeten de kopmannen veilig blijven en is het het risico misschien ook niet waard. Anders, ja, wellicht wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het wel, of hij dat ook doet, is een 2de
Ik had ooit heel veel sympathie voor deze ploeg, maar de sympathie is inmiddels geëvolueerd naar blinde woede.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Matthews zou ik ook nog qua parcours veel logischer vinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |